Замовлення зворотного дзвінка

Зростання кількості цільових дзвінків з сайту
Збільшення рівня лояльності до кліента
Визначення сторінок з найбільшою кількістю замовлень зворотного дзвінка
Оптимізація контенту з урахуванням отриманих даних

Як це працює?

01

Користувач бачить на сайті форму у вигляді телефонної трубки, де можна залишити свої дані

02

Залишає номер телефону. Натискає “Зателефонувати”

03

Система автоматично спрацьовує і в відділі продажів лунає дзвінок

04

Розмова менеджера з клієнтом записується і автоматично потрапляє в кабінет AdSaver

05

Менеджер класифікує дзвінок і проставляє статус

06

Керівник перевіряє якість обробки ліду

07

Після певного періоду менеджер / керівник бачить статистику, де вказано, з якої сторінки і в який час було найбільше дзвінків

08

Відділ маркетингу оптимізує сайт і рекламні кампанії за результатами отриманих даних

0

Чого хочуть клієнти?

Близько 75% користувачів нададуть перевагу замовити зворотний дзвінок пошуку контактів на сайті. А скільки ваших потенційних лідів щодня іде до конкурентів?

Ваш сайт може більше!