Скільки клієнтів Ви втрачаєте у святкові дні та народні вихідні? Статистика AdSaver

Є думка, що січень-лютий — це час найменшої купівельної активності по всіх фронтах. У ритейлі — всі подарунки куплені та гарячі тури в Єгипет відкатані, в B2B сегменті — бюджети на майбутній рік прийняті і затверджені, а маркетингові активності на паузі з причини, описаних вище.

У цьому матеріалі привожу кейс від великого київського забудовника: як не втратити жодного вхідного звернення в період зимових свят і конвертувати вхідні звернення у ліди зі значною різницею в плюсі в порівнянні з попереднім періодом.

Розвіюємо міф про те, що в новорічні канікули ніхто нічого не продає, бо ніхто нічого не купує.

Дзвінки та звернення в компанію в період новорічних свят і багато статистики

Розглянемо на конкретному прикладі, скільки звернень надходить в компанію в період грудень-січень, скільки звернень залишаються без відповіді у вихідні, свята і неробочий час, і як за допомогою колтрекінгу можна опрацьовувати до 92% пропущених дзвінків і інших заявок.

Скільки клієнтів Ви втрачаєте

На зображенні зверху — статистика вхідних звернень за грудень 2018: загальна кількість звернень і детально — скільки надійшло цільових, нецільових і сервісних, і головне — скільки нееопрацьованих і пропущених звернень за фактом закриття місяця. На зображенні знизу — ті ж показники для періоду січень 2019.

Тепер детально по кожному пункту статистики

Протягом грудня із загального обсягу вхідних звернень — 6135 — відділу продажів вдалося виділити 2555 цільових і на їх основі створити ліди — контакти, готові до продовження діалогу, і це 41,6% від загального числа звернень.

У січні з 7389 звернень цільові склали 3984, тобто 53,9% — більш ніж половина. Пропущених або пропущених дзвінків в цей період було 2219 — на перший погляд цифра колосальна. Припустимо, частина пропущених припала на повторні звернення або дзвінки поточних клієнтів, комусь менеджери так і не змогли додзвонитися, але в цілому — кожне звернення, кожне! було опрацьовано.

На зображенні - кількість вхідних дзвінків без відповіді, зліва - грудень 2018, праворуч - січень 2019

Які висновки?

  • У січні надійшло на 16,9% більше звернень, ніж в грудні всупереч поширеній легенді про те, що в Новий рік люди не думають про серйозні покупки, та й про покупки взагалі;
  • У грудні співвідношення звернень цільове/нецільове склало 41,6% проти 44,5%, в січні — 53,9% цільових і всього 27,7% нецільових відповідно;

У грудні компанія мала 1371 пропущений дзвінок, в січні — 2219, вочевидь, це результат більшої кількості неробочих днів, і як бачимо із загальної статистики (зображення на початку статті) — всі звернення опрацьовані, тобто менеджер намагався встановити контакт з кожним, хто звернувся в компанію, але не отримав відповідь.

Не користуйся відділ продажів колтрекінгом — ми так ніколи б і не дізналися реальні цифри по неопрацьованих викликах та зверненнях без відповіді, а головне — за відсутністю будь-якої інформації про пропущені дзвінки менеджери не зв’язалися б з потенційними клієнтами.

скільки клієнтів ви втрачаєте без колтрекінгу

У чому тоді сенс, якщо частка пропущених викликів все одно велика?

При використанні колтрекінгу інформація по пропущених дзвінках зберігається і в тих випадках, коли телефонують в неробочий час і жоден зі співробітників не авторизований в системі AdSaver. Всі пропущені звернення можна опрацювати протягом необмеженого періоду часу і поступово зводити кількість пропущених до нуля.

Віджет зворотного зв’язку дозволяє користувачеві залишити email-повідомлення або контактні дані в неробочий час або святкові дні, і таким чином вдається отримати до 20% лідів додатково.

Робимо закономірний висновок: продажі падають не тому, що ніхто не телефонує в січні, продажі падають тому, що ніхто не приймає ці дзвінки.

Summary
Сколько клиентов Вы теряете в праздничные дни и народные выходные? Статистика AdSaver
Article Name
Сколько клиентов Вы теряете в праздничные дни и народные выходные? Статистика AdSaver
Description
Развеиваем миф о том, что в новогодние каникулы никто ничего не продает, потому что никто ничего не покупает.
Author
Publisher Name
AdSaver
Publisher Logo
Автоматизуйте це негайно! Як налаштувати бізнес-процеси за допомогою AdSaver LMS