form-icon
form-icon
form-icon
form-icon

    Cтати партнером AdSaver
    Aудит відділу продажів – ADSaver

    AdSaver Sales Audit – це доступний інструмент аналізу для перетворення лідів у клієнти

    Aудит відділу продажів від AdSaver* це:

    • аналіз ефективності процесу перетворення ліда у клієнти
    • виявлення причин втрати клієнтів
    • розробка плану дій щодо зменщення ваги втрачених потенційних клієнтів та оптимізації етапів перетворення ліда у клієнти

    *Бета версія сервісу в процесі тестування

    Перелік послуг з аудиту відділу продажів від AdSaver

    • Аналіз якості спілкування із залученими потенційними замовниками
    • Аналіз якості введення інформації в CRM систему
    • Аналіз ефективності послідовності етапів перетворення потенційного замовника у клієнти

    Пакетна підписка

    Якісний старт
    Прискорений розвиток
    Ефективне масшатбування

    Аналіз щодо дотримання етапів перетворення потенційного замовника у клієнти

    100 звернень
    250 звернень
    500 звернень

    Аналіз щодо якості введення інформації в СRM систему

    100 звернень
    250 звернень
    500 звернень

    Аналіз ефективності послідовності етапів перетворення потенційного замовника у клієнти

    Кожні 3 місяці
    Кожні 2 місяці
    Кожні 2 місяці
    /

    null

    • null
    • null
    call tracking image

    AdSaver аудит продаж підходить для вас, якщо:

    • зростає відсоток втрачених угод;
    • причина втрачання угод не є очевидною і не може бути статистично згрупована;
    • наявна статистика щодо угод не може бути використана для покращення ефективності відділу продажів.

    Поширені запитання

    Як перевірити відділ продажів?

    Щоб перевірити свій відділ продажів, вам потрібно визначити ключові показники ефективності, які визначають ефективність роботи відділу та впливають на досягнення результатів бізнесу. Потім вам потрібно перерахувати всі фактори, які прямо чи опосередковано вплинуть на надання ключових показників ефективності всіма членами відділу. Кожен фактор слід оцінювати за рівнем його впливу, його поточним становищем та ідеальним станом.

    Що таке послідовність продажів?

    Послідовність продажів - це послідовність кроків, які повинен виконати представник відділу продажів або розвитку бізнесу для перетворення потенційного покупця у клієнта..

    Який процес оцінки відповідності послідовності продажів?

    Ми оцінюємо кожен вхідний контакт (будь то дзвінок чи чат) і порівнюємо взаємодію торгового представника відповідно до стандартів послідовності продажів вашого бізнесу.

    Як оцінюється якість введення даних CRM?

    Відповідно до ваших стандартів введення даних, ми оцінюємо запити даних за обраними критеріями та формуємо звіти про відповідність для кожного запиту.

    Cтати партнером AdSaver

    Розробити дизайн поп-апа з повідомленням про успішну відправку форми.

    Отримуйте матеріали по ефективній роботі з рекламою

    підписуйтесь на щотижневу розсилку новин Adsaver

    Дякую за підписку

    на щотижневу розсилку новин Adsaver