*Бета версія сервісу в процесі тестування
Аналіз щодо дотримання етапів перетворення потенційного замовника у клієнти
Аналіз щодо якості введення інформації в СRM систему
Аналіз ефективності послідовності етапів перетворення потенційного замовника у клієнти
Щоб перевірити свій відділ продажів, вам потрібно визначити ключові показники ефективності, які визначають ефективність роботи відділу та впливають на досягнення результатів бізнесу. Потім вам потрібно перерахувати всі фактори, які прямо чи опосередковано вплинуть на надання ключових показників ефективності всіма членами відділу. Кожен фактор слід оцінювати за рівнем його впливу, його поточним становищем та ідеальним станом.
Послідовність продажів - це послідовність кроків, які повинен виконати представник відділу продажів або розвитку бізнесу для перетворення потенційного покупця у клієнта..
Ми оцінюємо кожен вхідний контакт (будь то дзвінок чи чат) і порівнюємо взаємодію торгового представника відповідно до стандартів послідовності продажів вашого бізнесу.
Відповідно до ваших стандартів введення даних, ми оцінюємо запити даних за обраними критеріями та формуємо звіти про відповідність для кожного запиту.
Розробити дизайн поп-апа з повідомленням про успішну відправку форми.
підписуйтесь на щотижневу розсилку новин Adsaver
на щотижневу розсилку новин Adsaver