AdSaver. Call Tracking для рекламних агенцій — це:

Глибока аналітика вхідних дзвінків і визначення ефективних каналів для кожної рекламної кампанії

Як AdSaver Call Tracking і AdSaver LMS допомагають в роботі

Аналізуйте не тільки онлайн-звернення від користувачів, але й дзвінки.
Підтверджуйте свої результати цифрами.

Аналітика дзвінків
Сервіси веб-аналітики не відстежують джерела вхідних дзвінків і якість аудиторії, якщо користувач пішов з сайту — про нього більше нічого не відомо. Використання колтрекінгу в роботі рекламного агентства — це визначення джерела дзвінка з високою точністю, запис телефонних розмов і аналіз аудиторії.
Тільки цільові звернення
Ефективна реклама — це цільові звернення в компанію, а не потік різнопланових заявок і дзвінків. При підключенні колтрекінгу AdSaver вхідні дзвінки можна тегувати за категоріями: цільовий, нецільовий, сервісний. Ці дані передаватимуться в систему аналітики, на їхній основі можна робити висновки: який рекламний канал для даної промо-кампанії приніс більше цільових дзвінків.
Точне визначення джерела дзвінка
За допомогою колтрекінгу джерела вхідних звернень можна визначати з точністю до ключового слова. Тестуйте різні оголошення та креативи, визначайте, які з них викликають найбільший резонанс та інтерес аудиторії.
Різні види колтрекінгу для різних задач
AdSaver Call Tracking — це статичний, динамічний і комбінований колтрекінг:
Статичний — для офлайнових активностей: флаєри, реклама на радіо, ТБ, в ЗМІ або білборди
Динамічний — для діджитал-каналів
Комбінований — якщо рекламна кампанія охоплює багато різнопланових майданчиків
Запис телефонних дзвінків
Слухайте дзвінки, щоб знати, як аудиторія реагує на продукт і цінову політику, як менеджери опрацьовують звернення і заперечення клієнтів, виявляйте реальні причини відмови потенційних клієнтів і поширені питання.
Статистика та звіти
В особистому кабінеті AdSaver Call Tracking і AdSaver LMS можна формувати звіти за будь-якими категоріями: джерела дзвінка, неопрацьовані звернення, проплачені оголошення, ключові слова і багато іншого. Звіт формується натисканням однієї кнопки та експортується із системи у вигляді Excel таблиці.
Змінюйтеся швидко —
набувайте перевагу над конкурентами
міняйте креативи та концепції в тих кампаніях, що дають менше цільових звернень
визначайте найбільш ефективні рекламні канали та оголошення з точністю до ключового слова
перенаправляйте бюджет на ті канали, де вартість залученого користувача менше
Умови співпраці рекламного агентства з AdSaver
1
Підключаєте клієнтів до будь-якого сервісу AdSaver
2
Отримуєте щомісячну винагороду – відсоток від суми, сплаченої клієнтами агентства за користування продуктами AdSaver
3
Отримуєте комісійні доти, поки підключені клієнти користуються AdSaver, навіть в разі припинення безпосередньої співпраці агентства з AdSaver
Не розумієш, як пояснити босу, навіщо потрібен колтрекінг?
Скачай презу!
Презентація відправлена на вказаний e-mail. З'являться запитання – телефонуйте! Контакти в листі