form-icon
form-icon
form-icon
form-icon

    Cтати партнером AdSaver
    Інші інтеграції – ADSaver
    other integration

    Інтеграція рекламних інструментів та аналітики

    Ви можете інтегрувати AdSaver Call Tracking , Call Back, хмарну ATC та LMS з іншими бізнес-інструментами, які було впроваджено у вашій компанії раніше

    Усі продукти AdSaver можна інтегрувати з:

    Аналітика

    Інтеграція налаштовується за допомогою Менеджера тегів (GTM) і не вимагає втручання у код веб-сайту.

    Соціальні мережі та реклама

    Інтеграція налаштовується за допомогою Менеджера тегів (GTM) і не вимагає втручання у код веб-сайту.

    Системи оплати

    Інтеграція налаштовується за допомогою Менеджера тегів (GTM) і не вимагає втручання у код веб-сайту.

    Поширені запитання

    Як працює Call Tracking?

    Щоразу, коли користувач відвідує ваш веб-сайт, для сеансу виділяється унікальний відстежуваний номер телефону. Отже, коли користувач телефонує, цю інформацію можна порівняти з сеансом на веб-сайті та проаналізувати її.

    Як працює Call Back?

    Коли користувач заповнює форму зворотнього дзвінка на сайті, викликається функція, яка генерує виклик призначеному менеджеру, а після встановлення з'єднання повертається до потенційного клієнта.

    Яким має бути забезпечення для Call Tracking?

    Це технологія, яка дозволяє пов’язати телефонні дзвінки з джерелом реклами на основі продуктивності шляхом присвоєння унікальних телефонних номерів сеансу користувача.

    Що таке Call Back віджет?

    Це фрагмент сценарію, який дозволяє розмістити кнопку зворотного дзвінка на вашому веб-сайті.

    Cтати партнером AdSaver

    Розробити дизайн поп-апа з повідомленням про успішну відправку форми.

    Отримуйте матеріали по ефективній роботі з рекламою

    підписуйтесь на щотижневу розсилку новин Adsaver

    Дякую за підписку

    на щотижневу розсилку новин Adsaver