AdSaver для медичних центрів

Ми допомагаємо збільшувати продажі медичних послуг. Наш підхід заснований на розумінні проблем споживача та етапів, що передують вибору медичного центру відповідно до його потреби.

Оберіть, що на вашу думку більше за все впливає на зростання продажів медичних послуг:

  • Високий відсоток втрачених угод
    Можливі причини *
    Порушення послідовності контакту та не виконання встановлених для відділу продажів стандартів, недостатнє інформування потенційних клієнтів

    *Потребує детальнішого аудиту. При замовленні будь-якого з продуктів AdSaver ми надаємо безкоштовний аудит із рекомендаціями щодо вирішення проблеми

    Вирішення
    CallTracking + LMS+IP Telephony записує інформацію про дзвінки та відображає інформацію про статус угоди, що допомагає знайти основні проблемні місця по втрачених угодах
  • Відсутність прозорих звітів щодо ефективності міксу маркетингових активностей
    Можливі причини *
    Зберігання інформації про конверсії у різних джерелах

    *Потребує детальнішого аудиту. При замовленні будь-якого з продуктів AdSaver ми надаємо безкоштовний аудит із рекомендаціями щодо вирішення проблеми

    Вирішення
    CallTracking + LMS домагає відслідковувати джерело звернення як з форми замовлення, так і з телефонного дзвінка. Система зберігає цю інформацію в кабінеті зі зрозумілими звітами та надає можливість налаштовувати необхідну сегментацію звернень, як то "Гастроентерологія", "Ортодонтія", тощо, а також унікальні етапи роботи із заявками "запис на візит", "оформлення картки пацієнта", "узгоджено контракт обслуговування" тощо.
  • Низька якість "лідів"
    Можливі причини *
    Низька якість "трафіку"

    *Потребує детальнішого аудиту. При замовленні будь-якого з продуктів AdSaver ми надаємо безкоштовний аудит із рекомендаціями щодо вирішення проблеми

    Вирішення
    CallTracking + LMS передає в Pixel налаштування реклами інформацію про успішні угоди для пошуку максимально схожих користувачів, для залучення їх на ваш сайт. Ви можете налаштувати групи персоналізованих повідомлень, наприклад: "Запис до терапевта", "Отримати консультацію офтальмолога" тощо.
  • Низький відсоток звернень відвідувачів сайту
    Можливі причини *
    Аудиторія не бачить, як оформити звернення, або форма незручна для заповнення

    *Потребує детальнішого аудиту. При замовленні будь-якого з продуктів AdSaver ми надаємо безкоштовний аудит із рекомендаціями щодо вирішення проблеми

    Вирішення
    CallBack+IP Telephony дозволяє замовити зворотній дзвінок, або налаштувати зручний для дзвінка час, записатися до лікаря або консультацію

Чому саме AdSaver

  • Більше 10 років досвіду в збільшення продажів медичних послуг, більше 100 успішно реалізованих проєктів

  • Комплексне рішення, яке покриває усі сфери оптимізації зусиль відділів маркетингу та продажів

  • Перед запуском та налаштуванням продуктів ми проводимо детальний аудит потреб для ефективної інтеграції

  • Зручний та швидкий запуск без необхідності втручання в код сайту

  • Інтеграція з найпопулярнішими CRM системами

У партнерстві з AdSaver ви отримуєте:

Комплексне рішення для збільшення продажів медичних сервісів та оптимізації зусиль маркетингу і відділу обслуговування клієнтів

Єдине джерело інформації щодо ефективності роботи усіх маркетингових активностей (on-line, off-line)

Інструмент контролю та аналізу процесу закриття угод обслуговування нових пацієнтів

Швидку технічну підтримку та консультації без обмежень

Продукти та тарифи

CALLTRACKING
CALLTRACKING
175 грн/місяць за 1 телефонний номер
ADSAVER LMS
ADSAVER LMS
300 грн/місяць за кожного користувача
CALLBACK
CALLBACK
800
1000
1400
800 грн/місяць сайт + будь-яка соціальна мережа
1000 грн/місяць сайт + 2 соціальні мережі
1400 грн/місяць сайт + необмежена кількість соціальних мереж
*без додаткової тарифікації вихідних дзвінків
CLOUD PBX
CLOUD PBX
Вартість розраховується індивідуально
Cтати партнером AdSaver

Розробити дизайн поп-апа з повідомленням про успішну відправку форми.

Отримуйте матеріали по ефективній роботі з рекламою

підписуйтесь на щотижневу розсилку новин Adsaver

Дякую за підписку

на щотижневу розсилку новин Adsaver

This website stores cookie on your computer. They are used to improve your experience both on this website and through other media. To find out more about the cookies we use, see our Cookies Policy.

We won't track your information when you visit our site. But to comply with your preferences, we'll have to use just one tiny cookie so that you're not asked to make this choice again.