Медіа про AdSaver та SvitSoft

Наша експертиза заснована на 10+ роках роботи та більш ніж 100 успішно реалізованих проєктах.

Ми розробляємо та тестуємо нові інструменти та підходи, адаптуємося до нових трендів і створюємо їх. Це - наше ДНК. Тому ми зажди раді ділитися своїм досвідом.

Мені цікаво

Джерело
Географія ЗМІ
Tематіка публікацій

Наш Media Kit включає в себе:

  • Логотипи компаній AdSaver та Svitsoft у різних форматах
  • Коротку історію та загальну інформацію про компанії
  • Фото контактних осіб
вага папки з матеріалами ХХ Мб

Поширені запитання

Як працює Call Tracking?

Щоразу, коли користувач відвідує ваш веб-сайт, для сеансу виділяється унікальний відстежуваний номер телефону. Отже, коли користувач телефонує, цю інформацію можна порівняти з сеансом на веб-сайті та проаналізувати її.

Як працює Call Back?

Коли користувач заповнює форму зворотнього дзвінка на сайті, викликається функція, яка генерує виклик призначеному менеджеру, а після встановлення з'єднання повертається до потенційного клієнта.

Яким має бути забезпечення для Call Tracking?

Це технологія, яка дозволяє пов’язати телефонні дзвінки з джерелом реклами на основі продуктивності шляхом присвоєння унікальних телефонних номерів сеансу користувача.

Що таке Call Back віджет?

Це фрагмент сценарію, який дозволяє розмістити кнопку зворотнього дзвінка на вашому веб-сайті.

Cтати партнером AdSaver

Розробити дизайн поп-апа з повідомленням про успішну відправку форми.

Отримуйте матеріали по ефективній роботі з рекламою

підписуйтесь на щотижневу розсилку новин Adsaver

Дякую за підписку

на щотижневу розсилку новин Adsaver