Кожне звернення – це потенційний прибуток. Система працює з лідом від моменту першого звернення до продажу і підтримки лояльності. І навіть більше – AdSaver LMS зберігає інформацію про дії користувача до здійснення дзвінка в компанію.
Система фіксує дзвінок і його джерело. Всі дзвінки від одного користувача об’єднуються в одне звернення до тих пір, доки менеджер не відповіси на виклик або не опрацює звернення. Звернення може містити вхідні дзвінки, заявки на зворотний зв’язок або callback.
При першому контакті з новим клієнтом менеджер визначає, чи є звернення цільовим або нецільовим. У вікні вхідного дзвінка під час розмови можна зазначити категорію. Таким чином, відразу відсіювати неперспективні звернення та спрямовувати максимум ресурсів на роботу з потенційним покупцем. На основі цільового звернення створюється лід.
Завдяки інтеграції AdSaver LMS з системами аналітики, ці ж дані передаються в Google Ads, на їхній основі можна робити висновки про якість аудиторії.
Налаштування кастомних полів дозволяє заповнювати картку ліда, вибираючи необхідні параметри із заданих раніше. При великому об’ємі вхідних звернень це суттєво економить час менеджера і дозволяє надалі групувати ліди за певними параметрами (на основі заданих полів).
Слідкувати за просуванням лідів воронкою продажів можна на загальному лід борді. Аналізуйте, на просування якими етапами витрачається найбільше часу, приділяйте в першу чергу увагу лідам з протермінованими завданнями.
Інформація про всі звернення за обраний проміжок часу представлена у вигляді інфографіки. Аналізуйте кількість опрацьованих і неопрацьованих звернень, порівнюйте результати з попереднім періодом.
Дізнайтеся, який з рекламних каналів приносить більше цільових звернень, за якими ключовими запитами частіше шукають інформацію ваші потенційні клієнти.
Збирайте звернення клієнтів з різних джерел в одній CRM-системі AdSaver LMS.
Користуйтеся всіма перевагами інтеграції телефонії із системою. Як тільки клієнт телефонує, менеджер бачить всю інформацію на екрані: ім’я та дані ліда, історію звернень і комунікації з менеджером.
В системі можна бачити, скільки дзвінків прийняв співробітник, визначити швидкість опрацювання звернень, прослухати запис розмови.
Протестуйте можливості AdSaver LMS безоплатно протягом двох тижнів та оцініть переваги сервісу.