Управління зверненнями

Порядок, структура, систематизація та автоматизація – на цьому будуються успішні продажі. Кожне звернення – це потенційний прибуток. Система працює з лідом від моменту першого звернення до продажу і підтримки лояльності.

Реєстрація звернень

Система фіксує дзвінок і його джерело канал. Додавайте ліди і інформацію про них. Систематизуйте все за допомогою LMS. Це допоможе оптимізувати роботу з лідом надалі.

Кваліфікація звернень

Перевіряйте якість звернень і працюйте тільки з тими, які потенційно перспективні. Додавайте більше інформації про клієнта, щоб зрозуміти його запити і потреби.

Менеджмент звернень

Розподіляйте звернення відповідно до характеристик ліда. Дізнайтеся всі потреби і запити ліда, і будуйте стратегії роботи, виходячи з них. Хто ваш клієнт, де він живе, в якій галузі працює і т.д.

Продажі

Переводьте звернення в продаж, як тільки клієнт готовий. У LMS це займе всього кілька секунд. На основі отриманих від клієнта даних, менеджер обирає оптимальну стратегію комунікації та запускає процес продажів.

Аналітика

Відстежуйте всі дії від першого контакту до продажу, визначайте сильні сторони і працюйте з запереченнями. Глибокий аналіз звернень допоможе оптимізувати роботу з лідамі і підвищити ефективність. Конверсії, джерела звернень, слабкі і сильні місця у воронці продажів і т.д.

Визначення джерела реклами

Дізнавайтеся, який з рекламних каналів приносить найбільше звернень, за якими ключам (фразами) вас найчастіше шукають і т.д. Аналізуйте рекламні кампанії і на основі отриманих результатів оптимізуйте їх.

Імпорт звернень

Отримуйте всі звернення в LMS. Всі звернення з соцмереж, листів, форм зворотного зв’язку і т.д. відображаються в системі. Жоден лід не загубиться.

Інтеграція з телефонією

Користуйтеся всіма перевагами інтеграції телефонії з системою. Як тільки клієнт дзвонить, менеджер вже бачить всю інформацію на екрані. Ім’я та дані ліда, на якому етапі в воронці він знаходиться, і т.д. Всі дзвінки і дані про них фіксуються в системі.

Ефективність менеджерів

Відстежуйте ефективність роботи менеджерів. В системі можна побачити, скільки дзвінків прийняв співробітник, подивитися якість і швидкість обробки звернень, дізнатися, скільки часу йде на кожен етап у воронці продажів і т.д.

Користуватися системою безкоштовно

Оцініть всі переваги і протестуйте можливості LMS протягом двох тижнів. Ми даємо можливість переконатися, що це рішення для бізнесу дійсно працює.