AdSaver LMS

Профіль клієнта 360

AdSaver LMS – це максимум інформації про клієнта: номери телефонів, email, записи розмов, історія відвідування сторінок сайту. Знати про потенційного клієнта якомога більше, щоб розробити персоналізований підхід і автоматизувати типові етапи просування воронкою продажів.

 

Єдина база контактів

Створіть єдину базу контактів, керуйте інформацією, автоматизуйте процеси, сегментуйте ліди, оптимізуйте рекламні кампанії і отримуйте необхідну інформацію по кожному з контактів в кілька кліків.

Розширення контактів

Адаптуйте систему під потреби власного бізнесу. В AdSaver LMS можна налаштовувати кастомні поля для карток кліэнтів, а також розбивати задачі на типи с різними варіантами закриття.

Зв'язок з онлайн

Використовуйте отриманні дані для таргетингу рекламних оголошень – відвідування сторінок сайту, час активності, інтереси, перегляд інших рекламних оголошень, браузер, тощо. Вся інформація збирається системою AdSaver.

Історія взаємин (омніканальність)

Будьте доступні завжди й всюди. Яку б точку взаємодії з продуктом не обрав клієнт – браузер, соцмережі, телефон, email або форма зворотнього зв’язку – система AdSaver фіксує всі звернення.

Об'єднання дублів

Не засмічуйте базу. Працюючи з великою кількістю даних, є ймовірність повторення інформації, а це ускладнює роботу. В AdSaver LMS всі контакти, які дублюються, можна легко знайти і звести в один.

Користуватися системою безкоштовно

Протестуйте можливості AdSaver LMS безоплатно протягом двох тижнів та оцініть переваги сервісу.