Підвищення ефективності реклами

Підвищення ефективності продажів неможливе без комплексного підходу. Сервіс AdSaver надає про кожне вхідне звернення розгорнуту інформацію: джерело дзвінка, група рекламних оголошень, ключовий запит, історія перегляду сторінок сайту користувачем. Аналізуйте її та вдосконалюйте рекламні кампанії.

Як це працює

Система збирає дані про поведінку користувачів, які контактували з рекламними оголошеннями, телефонували та відвідували сторінки сайту. На основі цих даних можна провести комплексний аналіз:

  • dot complete Рекламних активностей і лідмагнітів
  • dot complete Обробки вхідних звернень
  • dot complete Ефективності ремаркетингу
  • dot complete Роботи менеджерів

Ретельний аналіз вхідних звернень покаже, які з рекламних каналів принесли найбільшу кількість продажів, скільки коштує компанії кожний новий кліент і яка реклама в результаті є комерційно вигідною.

З огляду на всі сильні і слабкі сторони, можна переосмислити або вибудовувати нову стратегію роботи, яка буде відповідати задачам вашого бізнесу.

Підвищення ефективності продажів наочно

Інтерфейс AdSaver LMS простий та інтуітивно зрозумілий, розроблений так, щоб нові користувачі витрачали мінімум часу на вивчення функцій та інструментів, а відразу починали працювати з сервісом.