AdSaver LMS

Воронка продажів

Воронка продажів – це схема шляху потенційного клієнта від першого знайомства з компанією або продуктом до купівлі, а в ідеалі – і повторної купівлі. У crm-системі можна будувати різні сценарії шляху користувача, щоб вибрати найбільш близький до оптимального.

 

Побудова воронки – від теорії до практики

Немає єдиної схеми побудови ідеального шляху користувача, єдина правильна стратегія – орієнтуватися на специфіку власного бізнесу.

1
Перший етап

Якщо це перший досвід роботи з CRM, перенесіть ваш робочий сценарій ведення угод в систему. Для цього пропишіть всі етапи воронки продажів, через які проходять ваші покупці. Якщо ви знаєте основні причини відмови продовжувати співпрацю, також вносить їх в систему. 

2
Другий етап

Пропишіть види завдань, які ставить керівник співробітникам або самі менеджери, коли планують роботу з новими клієнтами. Це можуть бути онлайн-презентації, зустрічі, дзвінки або збір додаткових даних про клієнта, виявлення його потреб – все, що робить менеджер, щоб перевести лід на наступний етап воронки.

3
Третій етап

Розміщуйте ліди на відповідних етапах воронки і аналізуйте динаміку за допомогою графічних воронок. Динамічна воронка продажів показує реальний стан справ – на якому з етапів накопичилося занадто багато лідів і вони не рухаються далі, а де вузьке місце (будьте впевнені і найпроблемніше) на шляху до покупки.

 

4
Четвертий етап

Працюйте над проблемними етапами. Змінюйте підхід до роботи і знову аналізуйте через якийсь час.

Проста і зрозуміла система звіті

Керувати завданнями та формувати звіти можна в кілька кліків. Інтерфейс простий і інтуїтивно зрозумілий. загальна інформація представлена у вигляді інфографіки, доступні звіти по кожному менеджеру.

Не розумієш, як пояснити босу, навіщо потрібен колтрекінг?
Скачай презу!
Презентація відправлена на вказаний e-mail. З'являться запитання – телефонуйте! Контакти в листі