AdSaver LMS

Автоматизація маркетингу

Автоматизація маркетингових активностей – це побудова більш ефективної воронки продажів, позбавлення від рутинних завдань і можливість для вашої команди зосередитися на цікавих задачах та розвитку компанії.

Як це працює

Будуйте ефективні воронки продажів, адаптовані під ваш бізнес.

Перший етап

Потенційний клієнт телефонує в компанію або залишає контакти через форму зворотного зв’язку (телефон, email), система AdSaver LMS отримує дані про джерело дзвінка або заявки (банер/лендінг/оголошення) та інформацію про перегляд сторінок на сайті.

Другий етап

На основі отриманих даних можна планувати подальшу роботу з лідом або спрямувати на користувача додаткові рекламні активності, якщо він не готовий до здійснення покупки.

Третій етап

Залежно від дій потенційного клієнта менеджер планує роботу з ним: телефонує, назначає зустріч, презентацію або здійснює продаж.

Четвертий етап

За допомогою AdSaver LMS виявляємо залежність кількості продажів від рекламного джерела. Спрямовуємо ресурси на роботу з найефективнішими каналами, щоб залучити аудиторію, максимально схожу на теперешніх клієнтів, і тим самим збільшити відсоток продажів.

Таким чином, менеджер контактує тільки з тими, хто вже готовий купувати, а на основі даних про користувачів можна персоналізувати рекламні активності та постійно “підігрівати” аудиторію.

Автоматизація наочно

Керувати завданнями та формувати звіти можна в кілька кліків. Інтерфейс простий і інтуїтивно зрозумілий. загальна інформація представлена у вигляді інфографіки, доступні звіти по кожному менеджеру.