Автоматизація маркетингу

Успішна автоматизація маркетингових активностей – це побудова ефективних воронок, позбавлення від рутинних завдань і можливість для вашої команди зосередитися на головному, як результат – зростання продажів і розвиток компанії.

Як це працює

Будуйте ефективні воронки, адаптовані під ваш бізнес.

Перший етап

Клієнт залишив свої дані (телефон, email), які потрапляють в LMS. Тут же система отримує дані про те, з якого банера / оголошення / лендінгу прийшов клієнт, що шукав на сайті і т.д. У системи є інтеграція з рекламними кабінетами соцмереж і Adwords.

Другий етап

Рекламні активності з урахуванням даних клієнта, які потрапили в LMS (при потраплянні на цей етап клієнт починає автоматично отримувати email-ланцюжки, смс розсилки, спеціальні пропозиції тощо).

Третій етап

Система бачить, яка з активностей спрацювала. І, в залежності від результату, визначає наступний етап – продаж або подальший підігрів клієнта.

Четвертий етап

Менеджер бачить, хто з лідів вже готовий до продажу і робить офер (запрошує на зустріч).

Таким чином, конверсія в продажів підвищується за рахунок персоналізованої реклами, а менеджер контактує тільки з тими, хто вже готовий купувати.

Автоматизація наочно

Керувати завданнями і налаштовувати активності можна в кілька кліків. Інтерфейс простий і інтуїтивно зрозумілий. Можна бачити як загальну картину, так і деталізацію по кожному менеджеру.