AdSaver LMS

Автоматизація роботи відділу продажів та інструменти для поліпшення якості обробки звернень.
Що таке crm-система AdSaver LMS:
  • створення бази контактів на основі телефонних дзвінків, звернень через лід-форму або e-mail
  • планування роботи по кожному контакту через задачі
  • побудова єдиного сценарію роботи для менеджерів з продажу
  • статистика завантаженості співробітників і якості виконання завдань
  • інтеграція з телефонією та колтрекінгом
Що таке AdSaver LMS

Система автоматизує управління вхідними зверненнями та допомагає побудувати бізнес-процеси, які спрямовані на збільшення продажів. На основі даних про вхідні дзвінки та інші звернення, які накопичуються системою, можна персоналізувати маркетинговий підхід до аудиторії та збільшити ефективність рекламних кампаній.

Воронка продажів
  • створюйте в системі ліди на базі цільових вхідних дзвінків та інших видів звернень
  • плануйте сценарій роботи з новими клієнтами від першого контакту до угоди
  • створюйте завдання для менеджерів на кожному етапі роботи
  • вказуйте причини закриття завдань і лідів, щоб аналізувати помилки і невдалі угоди
  • будуйте графічні воронки продажів, щоб візуалізувати рух лідів до покупки
Детальніше
Ефективність у продажах

Як продавати більше:

  • автоматизувати за допомогою CRM типові завдання менеджерів та вивільнити до 25% часу на спілкування з клієнтами
  • прослуховувати телефонні розмови з клієнтами і розуміти основні заперечення
  • аналізувати найбільш вдалі сценарії угод і масштабувати їх
Детальніше
Підвищення ефективності реклами
  • після інтеграції crm-системи з колтрекінгом стане доступна інформація про рекламні джерела дзвінків
  • кожному зверненню присвоюється категорія “Цільове” або “Нецільове”, на основі “Цільового” створюється лід
  • в системі можна сформувати звіт по кожному рекламному джерелу за будь-який період часу і дізнатися, скільки заявок принесла різна реклама
  • при здійсненні купівлі вкажіть суму закриття угоди
  • за підсумком можна розрахувати вартість залучення нового клієнта по кожному рекламному каналу, а також окупність інвестицій
Детальніше
Функції AdSaver LMS
Профіль клієнта 360
Детальніше
Планування роботи
Детальніше
Управління зверненнями
Детальніше
Консалтинг і впровадження
Детальніше
Управління лідами
Детальніше
Не розумієш, як пояснити босу, навіщо потрібен колтрекінг?
Скачай презу!
Презентація відправлена на вказаний e-mail. З'являться запитання – телефонуйте! Контакти в листі