Як збільшити продажі інтернет-магазину. 9 простих кроків без надзвичайних вкладень, тривалих стратегій і дорогих маркетологів

Як збільшити продажі інтернет-магазину — відповіді лежать на поверхні, але руки не доходять, тому що близько 100 справ горять щодня, а вирішити за добу можна тільки 10. І поки все більш-менш працює, на питання про вдосконалення або розвиток цього самого, що працює, часу немає. Зараз спробую переконати у зворотному, як витратити тиждень на доопрацювання та впровадження декількох простих інструментів, щоб далі робота пішла більш злагоджено.

Додайте на сторінки товарів та лендінги всю інформацію, яка вам доступна про товар або послугу

А саме:

  • Всі відомі характеристики, а краще — невідомі теж.
    Нехай відділ контенту витратить кілька годин, щоб зателефонувати постачальникові або відправити виробникові бриф, і отримати інфу, на написання якої й у самих постачальників не доходять руки;
  • Фотографії та відеоогляди.
    Якщо свого продакшена немає, і працюєте ви в офісі без умов для зйомки, пропонуйте користувачам ділитися контентом після придбання товарів — розпакування все так само актуальні, а аматорські фото від покупців заходять краще, ніж прилизаний контент зі стоку.

Слухайте записи телефонних розмов

Функцію запису дзвінка мають сервіси колтрекінгу. Слухайте розмови з клієнтами та опрацьовуйте популярні причини відмов. Іноді причини до крайності безглузді. Ось кілька хітів:

  • на сайті неактуальна ціна на товари або послуги, товарів немає в наявності/зняті з виробництва;
  • заявлено, що доставка протягом дня, але в розмові з менеджером з’ясовується, що ні менш як тиждень;
  • немає можливості оплатити через юрособу/готівкою/банківською картою;…та інші проблеми, які легко вирішуються.

Прослуховування дзвінків допоможе поліпшити скрипти для менеджерів з продажу та супорта. Як не сумно, але байдужість менеджерів та їхні односкладові відповіді відсікають вагому частку потенційних покупців, особливо в бізнесі, де емоційна складова така висока.

Не відпускайте користувача з сайту — віджет Callback і форма зворотного зв’язку

Сервіс колтрекінгу містить такий інструмент як Форма зворотного зв’язку, всі дані по контактах з форми експортуються в особистий кабінет менеджера, а при замовленні Callback дзвінок надходить безпосередньо в компанію. Аналізуйте статистику по опрацьованих зверненнях — як швидко менеджер відповідає на електронні листи, онлайн-заявки або пропущені дзвінки. Майже половина користувачів, яким телефонують протягом 10 хвилин, стають потенційними покупцями.

Оживіть автоматизовану розсилку

Зацікавлюйте людей за допомогою автоматичної розсилки: тригери при реєстрації, оформленні замовлення або оплати, форма “поставити питання” — навіть в такі формальні листи можна додати драйву і корисну інформацію: знижки та акції, ексклюзивні та сезонні пропозиції, подарунки й промокоди. Додайте форму опитування або відгуків про товари в автоматичну розсилку, збирайте фідбек від покупців, публікуйте відгуки на сайті, реагуйте на негатив.

Перевіряйте як працює сайт з технічного боку

Чи не видають сторінки 404 помилку, як відправляються дані з віджетів “зворотний дзвінок” або “поставити питання”, як швидко вантажаться сторінки та зображення на мобільних пристроях. Швидкість завантаження сторінок можна перевірити тут. Помилки при реєстрації, биті посилання в автоматичних розсилках — дрібниці, які дратують користувачів.

как увеличить продажи интернет-магазина
Виджет AdSaver Callback для сайта

Більше відкритою і зрозумілою інформації

Наприклад, якщо відсутність ціни — це стратегія компанії, і обґрунтована тим, що ціна на товар вище ринкової, і тільки в контакті із покупцем можна її озвучити — це сприйнятне. І тут важливо, щоб менеджери вчасно і зі знанням справи опрацьовували дзвінки та реагували на заперечення. Слухайте записи телефонних розмов, аналізуйте, як реагує аудиторія на продукт і цінову політику, обговорюйте з менеджерами формат спілкування з покупцем.

Наведу приклад одного виробника зимового одягу для активних дітей. Вартість одягу відсотків на 50 вище середньоринкової. Маркетінг придумал такий метод боротьби із запереченнями. В особистій комунікації з покупцем можуть запропонувати: стати членом батьківського ком’юніті та відразу отримати 10% знижки плюс 20% дають на секретних сейлах. І ось ціна вже не така страшна, як в офіційному прайсі.

Аналізуйте платні канали реклами

Порада звучить безглуздо, якщо ви можете відповісти на наступні питання:

  • скільки коштує залучення одного користувача з кожного рекламного каналу?
  • як реагує аудиторія на рекламу (креативи та посил рекламних оголошень)?
  • яка реальна конверсія користувача в покупця?

Якщо з відповіддю не впевнені, ось що потрібно зробити, щоб швидко проаналізувати рекламні оголошення в Google.

В першу чергу визначити вартість залучення нового клієнта. Для поверхневої аналітики — в рекламному кабінеті Google Ads обираєте групу оголошень, бачите, скільки користувачів клікнули на оголошення і яка середня вартість цих дій. Але в реальності ціна за клік, середня вартість конверсії та ціна за залученого покупця — не одне й те саме. І як розібратися?

як збільшити продажі інтернет-магазину

Знаходьте в Google Analytics цю ж рекламну кампанію і дивіться деталізацію по переходах — кількість користувачів, які перейшли за оголошенням на сайт та досягли певної мети. Як налаштувати цілі, читайте тут. Припустимо, частина людей переглянула відео на сторінці товару, хтось клікав по телефонних номерах, і лише невелика кількість людей відразу поклала товар у кошик.

Якщо для кампанії налаштована одна мета — покупка через кошик, то арифметика проста: загальний бюджет рекламної кампанії ділимо на кількість людей, що зробили покупку, отримана цифра і є вартість залучення одного покупця.

Якщо цілей більше, наприклад, покупка через кошик плюс відправлення контактів через форму, плюс телефонний дзвінок, то з дзвінком незрозуміло, чи була здійснена покупка після розмови з менеджером та опрацьовані онлайн-заявки. А якщо конверсія по дзвінку і заявкам у багато разів перевищує покупку через кошик? Розрахувати реальну вартість нового клієнта, спираючись на дані аналітики, неможливо.

Як коллтрекінг AdSaver допомагає визначити реальну вартість залученого клієнта

При підключенні коллтрекінга всі дзвінки та заявки потрапляють в особистий кабінет AdSaver з детальною інформацією по кожному контакту: за яким рекламному каналу надійшов дзвінок аж до ключового запиту.

как увеличить продажи интернет-магазина
Як виглядають входять звернення в AdSaver Call Tracking: вид звернення, рекламний джерело, номер телефону, категорія звернення. Фільтрувати звернення можна за будь-яким крітерієм

Вхідним дзвінкам і зверненнями менеджер привласнює категорії: цільове/нецільове/сервісне, інформація передається в системи аналітики, підключені до сайту. Далі менеджер фіксує в робочому кабінеті AdSaver всі дії, пов’язані з дзвінком — від першого контакту до покупки. Таким чином, можна визначити точно: скільки дзвінків реально надійшло по кожному з рекламних каналів і які з них привели до покупки.

Говоріть з користувачем на зрозумілій для нього мові

Хто ваша аудиторія? Тінейджери, забезпечені жінки 40+, айтішники, все разом узяті? Кожному відвідувачеві повинно бути зрозуміло:

  • що ви продаєте;
  • як товар або послугу можна отримати/оплатити;
  • ніж ви гарантуєте якість товарів/послуг;
  • як повернути товар;
  • як тестувати послугу.

Не продавайте, а розв’язувати проблему людини

По той бік екрану — не користувач, що здійснює 3-ю сесію на сайті, по ту сторону екрану — людина, у якого є потреба або проблема, і він дуже хоче її вирішити. Забудьте про “продающие тексти” та довгі екскурси в історію компанії. Все, що варто написати великими літерами на головній сторінці — це як ви розв’язувати проблему клієнта.

Наприклад, ось як це робимо ми.

Summary
Как увеличить продажи интернет-магазина. 9 простых шагов  без баснословных вложений, длительных стратегий и дорогостоящих маркетологов
Article Name
Как увеличить продажи интернет-магазина. 9 простых шагов без баснословных вложений, длительных стратегий и дорогостоящих маркетологов
Author
Publisher Name
AdSaver
Publisher Logo
Дівчино, а телефончик не залишите? Як працює зворотний дзвінок — реальні кейси від забудовників 3 простих інструмента для конвертації користувача сайту в лід