Як працює динамічний колтрекінг, чому в номерах не можна заплутатися та інші популярні «а що якщо»

Динамічний колтрекінг — це підміна номерів на сайті: один користувач протягом однієї сесії бачить виділений для нього номер телефону. Як це працює, скільки номерів потрібно для стабільного збору даних та інші популярні питання, на які відповідаю в цій статті.

В яких випадках потрібен динамічний колтрекінг?

У разі, якщо компанія розміщує рекламу на декількох майданчиках або дає кілька рекламних оголошень в рамках одного каналу, підключення динамічного колтрекінгу допоможе відстежити з високою точністю джерела трафіку і дзвінків. Крім цього система фіксує поведінку користувача на сайті — відвідування яких сторінок передувало дзвінку.

як працює динамічний колтрекінг
Користувач телефонує за номером телефону, який побачив на сайті, дзвінок переадресовується на номер компанії, інформація про користувача фіксується в системі AdSaver

За яким принципом працює динамічний колтрекінг

Один користувач — один номер телефону. Кожному новому користувачеві протягом сесії показується унікальний номер, який закріплюється за відвідувачем сайту протягом всієї сесії — неважливо, це 5 хвилин або пів години. Після припинення активності номер зберігається за відвідувачем ще 5 хвилин. Якщо користувач повертається на сайт протягом цього часу, сесія триває. Якщо ні — номер відкріплюється і буде показаний іншому користувачеві.

Як розрахувати необхідну кількість динамічних номерів

Кількість номерів розраховується виходячи з кількості користувачів, що одночасно знаходяться на сайті. Якщо в середньому це 17 осіб, додаємо 20%, тому що активність протягом дня змінюється, і отримуємо результат: виділяємо 20 динамічних номерів — умовно по одному на кожного. Але формула дуже приблизна. Якщо компанія планує рекламні активності, кількість відвідувачів буде зростати, плюс багато що залежить від особливості кампанії. Наприклад, в Google Ads можна налаштувати показ оголошення в певний час, скажімо, в години роботи вашого відділу продажів. Щоб уникнути втрати дзвінків на піках звернень, краще докупити номери із запасом. Це буде дешевше, ніж втрачені клієнти, що прийшли з оплаченої реклами.

как определить количество динамических номеров

Які номери можна підміняти

Підміняти можна будь-які номери: і міські, і мобільні. Динамічний колтрекінг — це переадресація з підмінного на реальний номер компанії. Як динамічні номери можна використовувати телефони мобільних операторів і міські номери.

А що якщо номера закінчаться?

Якщо підмінних номерів виявиться менше, ніж одночасних сесій на сайті, користувачі побачать реальний номер компанії й телефонуватимуть напряму до компанії. Інформація по таких дзвінках  технологією AdSaver не фіксується. Спонтанний сплеск відвідуваності може бути спровокований некоректними налаштуваннями рекламних оголошень, але якщо ситуація повторюється, необхідно переглянути кількість виділених номерів.

А що якщо людина запам’ятала номер і зателефонує після того, як піде з сайту, наприклад, за пів години або наступного дня?

Буває, відволікся по роботі, терміново пішов вигулювати собаку, повернувся додому, згадав — зателефонував. Час сесії минув і номер більше не закріплений за даними користувачем. У компанію він додзвониться, але в системі інформація ніяк не фіксується, тому що ідентифікувати його неможливо, або фіксується помилково — якщо номер вже показується іншому покупцеві.

Але швидше за все сценарій буде таким: пішов вигулювати собаку, повернувся, згадав, відкрив ноутбук, щоб подивитися номер телефону, і в цей момент йому присвоюється інший динамічний номер, і все йде за планом.

Перший варіант теж можливий, але відсоток влучення дуже і дуже маленький.

А що якщо у мене 10 джерел реклами, потрібно закріплювати по 20 номерів за кожним з них?

Щоб розмістити номер телефону в рекламному оголошенні, виділяється статичний номер, який не змінюється й однаковий для всіх користувачів. Що стосується користувачів, які переходять на сайт через клік на рекламне оголошення, то відбувається це так. Номери розподіляються не між рекламними каналами, а між користувачами, при цьому одна людина може переходити на сайт з різних рекламних оголошень — в особистому кабінеті AdSaver фіксується вся інформація. Номер звільняється після закінчення сесії користувача на сайті.

Для закріплення: не важливо скільки рекламних каналів ви використовуєте, скільки кампаній ведете в Google Ads одночасно, скільки сторінок на сайті компанії — важлива тільки кількість сесій, що здійснюються користувачами одночасно, і рівносильна ним кількість підмінних номерів.

Закріплювати індивідуальні номери телефонів за різними рекламними джерелами доцільно також для оффлайн-каналів: білборд, листівка, реклама на радіо або ТБ.

Як не заплутатися у звітах, якщо користувачі бачать по колу одні й ті ж 20 номерів?

Користувач побачив унікальний номер, подзвонив, в системі залишився запис:

  • номер того, хто подзвонив;
  • джерело (з якого рекламного оголошення або іншого майданчика перейшов на сайт);
  • які сторінки сайту відвідував протягом сесії;
  • якщо це не перший візит на сайт, система зберігає і ці дані, якщо користувача вдалося ідентифікувати;У звітах ми не бачимо, по якому з номерів додзвонився користувач, тому і заплутатися не вийде.

А що якщо мені попадеться номер компанії, яка користувалася колтрекінгом колись давно?

У цьому світі можливо все. Але ймовірність того, що хтось запам’ятав номер компанії, з якою стикався рік або два тому, настільки мала, що в статистичному розрізі виглядає як похибка. Користувач швидше зробить закладку в браузері, ніж буде зберігати в телефонну книгу номери сайтів, де він може бути коли-небудь щось купить. Якщо людина вже є постійним клієнтом, у неї напевно є оригінальні номери компанії.

Як бути з регіонами?

Якщо є охота динамічний колтрекінг передбачає виділення міських номерів з кодами інших міст (регіонів), номер буде показуватися користувачеві в залежності від його геолокації. Але на практиці все більше компаній відмовляються від прив’язки до геолокації та користуються мобільними номерами в рамках однієї країни. З розвитком e-commerce і логістики місце розташування інтернет-магазину перестало бути визначальним, головне для покупця — зручність покупки. Якщо телефон все-таки прив’язаний до фізичного місця — офіс, виставковий центр, філія — ​​виділення регіональних номерів можливо.

Summary
Как работает динамический коллтрекинг
Article Name
Как работает динамический коллтрекинг
Author
Publisher Name
AdSaver
Publisher Logo
Кому і навіщо потрібен колтрекінг. 8 питань, які розставлять всі крапки над і Навіщо рекламному агентству колтрекінг