Як залишатися на зв’язку та працювати краще, ніж до пандемії

date posted: 07.12.2021
Oleksandra Dzyhal photo
Oleksandra Dzyhal Content Writer

Зміни, які прийшли у нашу повсякденність разом із пандемією, змусили задуматися про те, як трансформувати спосіб життя й співпраці так, аби можна було продовжувати у тому ж дусі. Але, щоб усім нам було зручно та безпечно взаємодіяти одне з одним.

Найбільше ця історія вплинула на бізнес. Можливість забезпечити комфортні робочі місця своїм працівникам є не у кожної компанії. Однак, це можна зробити, і не маючи великих ресурсів, за допомогою відповідних інструментів. Розкриваємо секрет плідної співпраці у гібридному та віддаленому режимах роботи – читайте та застосовуйте!

Успіх взаємодії з командою полягає у тому, щоб залишатися постійно на зв’язку. Прийнято вважати, що оффлайн-зустрічі продуктивніші, ніж онлайн. Чи так це насправді?

Зустрічаючись із колегами оффлайн, ви збираєтеся в одному просторі та більше спілкуєтесь. При цьому для того, щоб пояснити, як-то кажуть, на пальцях якісь речі, не потрібно нічого придумувати. Можна просто використати підручні інструменти, такі як фліпчарт, фломастери, стікери і т.д.

В онлайні з цим дещо складніше, але не настільки, щоб забути про цей варіант. Для того, щоб вільно обмінюватися думками та ідеями, достатньо обзавестися надійним програмним забезпеченням, яке надасть вам таку можливість.

Про стандартні додатки та програми для дзвінків і обміну повідомленнями написано вже достатньо. Мова не про Google Meet, Webex, Teams, Zoom, Miro та інші. А про малий та середній бізнес, який звик вести всі свої процеси у таблицях чи простих документах. Підтримувати існуючі бізнес-процеси в такий спосіб стало набагато важче.

CRM-система – чи не ідеальний варіант для того, щоб зарадити цьому. Це – інструмент, який дозволяє налаштувати робочі процеси компанії та кожного її відділу. Простими словами, CRM – робоча область, де можна призначати завдання, прописувати сценарії виконання того чи іншого процесу, відслідковувати прогрес і завантаженість менеджерів. Також тут є можливість зберігати великі об’єми даних, сортувати інформацію та формувати звіти у будь-якому форматі, на ваш смак.

Існує багато пропозицій, серед яких можна обрати CRM, яка підійде для ваших бізнес-потреб. Але, мабуть, саме ця багатогранність вибору і збиває з пантелику. На ринку безліч систем, у яких компанії помічають:

  • складність системи для розуміння;
  • надлишок функціоналу, що ускладнює вирішення простих проблем;
  • довготривалість інтеграції;
  • неможливість налаштування системи під унікальні бізнес-процеси.
  • Для малих та середніх бізнесів – це найголовніші бар’єри інтеграції CRM системи в робочі процеси.
    Розуміючи це, ми створили AdSaver LMS. Інтерфейс системи дуже простий для розуміння. А всі доступні групи даних (сутності) відображені в меню. При цьому є можливість гнучкого налаштування під унікальні бізнес-процеси завдяки простим рішенням:

    • створення і налаштування динамічних полів під будь-який тип даних; та
    • налаштування етапів та завдань відповідно до ваших бізнес-процесів.
    • Відтак, перехід в онлайн може бути абсолютно безболісним, якщо зробити правильний вибір. CRM-система – технологія, з якою можна не лише залишатися на зв’язку і ділитися даними, але й продуктивно працювати з будь-якого місця, що теж важливо сьогодні.

Text blog navigation
    Cтати партнером AdSaver

    Розробити дизайн поп-апа з повідомленням про успішну відправку форми.

    Отримуйте матеріали по ефективній роботі з рекламою

    підписуйтесь на щотижневу розсилку новин Adsaver

    Дякую за підписку

    на щотижневу розсилку новин Adsaver

    This website stores cookie on your computer. They are used to improve your experience both on this website and through other media. To find out more about the cookies we use, see our Cookies Policy. We won't track your information when you visit our site. But to comply with your preferences, we'll have to use just one tiny cookie so that you're not asked to make this choice again.