Автоматизуйте це негайно! Як налаштувати бізнес-процеси за допомогою AdSaver LMS

date posted: 21.05.2021
Oleksandra Dzyhal photo
Oleksandra Dzyhal Content Writer

Ситуація. В середньому менеджер витрачає на заповнення таблиць кілька годин робочого часу на тиждень. При цьому дані можуть губитися в записниках, а комунікація з клієнтами — чиста самодіяльність співробітників, про яку керівник не завжди має уявлення. І, начебто все працює, але як налаштувати бізнес-процеси розуміння немає. І ось уже рік-другий компанія просто стоїть на місці.

AdSaver створений у допомогу менеджерам, маркетологам і власникам бізнесу, де телефонний дзвінок займає ключове місце в процесі продажів. AdSaver – це кілька продуктів:

  • AdSaver Call Tracking – для відстеження вхідних дзвінків і запису розмов;
  • AdSaver Callback – для збору лідів із сайту та спільнот в соціальних мережах;
  • AdSaver LMS – CRM-система для збору та накопичення інформації про потенційних і наявний клієнтів, для планування роботи менеджерів і автоматизації рутинних завдань, побудови воронок продажів і аналізу бізнес-процесів.

У цій статті розглянемо покроково, як налаштувати бізнес-процеси за допомогою AdSaver LMS: автоматизувати рутинні завдання менеджерів, накопичувати дані про потенційних клієнтів, отримані з AdSaver, щоб згодом конвертувати їх у покупців.

Які типові дії менеджера можна автоматизувати за допомогою AdSaver LMS

Нагадування про протерміновані завдання по лідах та контактах

При вході в особистий кабінет менеджер бачить на головній сторінці список протермінованих завдань. На лідборді прострочені завдання на картці ліда виділені червоним кольором.

Формування звітів

Щоб сформувати звіт, потрібно обрати необхідний пункт в бічному меню: звернення, дзвінки, контакти або ліди. Далі за допомогою фільтра вибрати необхідні параметри та період часу, звантажити звіт у форматі Excel – всіх дій не більше, ніж на хвилину. Таким же чином із системи вивантажуються будь-які контактні дані клієнтів по заданих параметрах.

Просування ліда воронкою продажів

В особистому кабінеті AdSaver LMS можна налаштувати етапи роботи з клієнтом під особливості вашого бізнесу.

За рухом лідів по етапах воронки можна стежити на лідборді. У кожному стовпчику показується кількість лідів, що знаходяться на даному етапі. На борді наочно видно масове застрягання лідів на якомусь із етапів, а також число лідів, доведених менеджером до фінального етапу — угоди.

Аналіз причин відмови від угоди

Налаштуйте причини відмови для закриття ліда, а також вказуйте суму чека закритої угоди для аналізу вартості залучення кожного клієнта. При невдалому закритті дані поля є обов’язковими. Закрити лід без пояснення причин не можна.

Така система виключає ймовірність припинення роботи з лідом за необ’єктивних причин: менеджер не зацікавлений в клієнті через низький чек, не додзвонилися протягом одного-двох днів і кинули, перемикнулися на клієнтів, близьких до здійснення угоди тощо.
Додавайте нові причини та деталізуйте наявні, щоб краще розуміти реакцію клієнтів на продукт або послугу.

Установка віджета Callback на сайт і Facebook

Відвідувач сайту бачить віджет зворотного зв’язку, залишає контакти і система телефонує йому сама. Насправді система спершу здійснює виклик до менеджера і після того, як той відповів, з’єднує його з користувачем. На відміну від текстових повідомлень, які залишають користувачі через сайт або лід-форми в соцмережах, зв’язок з клієнтом здійснюється моментально, у менеджера немає можливості відкласти дзвінок, зайнятися іншими завданнями та просто перенести опрацювання вхідних заявок “на потім”.

Підготовка скриптів для менеджера з продажів

Слухайте телефонні розмови менеджерів з клієнтами та удосконалюйте скрипти.

Готові скрипти прискорюють комунікацію менеджера з клієнтом, впевнена відповідь і швидка реакція на заперечення вселяють в клієнта впевненість, що до менеджера варто прислухатися. Наявність скриптів полегшує роботу новачкам у вивченні продукту. Єдиний формат комунікації з клієнтом непогано працює на формування іміджу експертності в очах клієнта.

Як збільшити швидкість опрацювання вхідних звернень

Впровадження AdSaver Call Tracking

Крім відстеження джерел вхідних дзвінків і особливості поведінки користувачів на сайті, використання колтрекінгу дозволяє підвищити швидкість опрацювання вхідних звернень:

  • всі звернення зібрані на одній сторінці;
  • неопрацьовані звернення виводяться на головну сторінку вгору списку;
  • тегування звернень категорією цільовий/нецільовий відсікає частку неперспективних контактів і дає зосередитися тільки на цільових зверненнях.

Опрацювання вхідного звернення в режимі реального часу

Вносити коментарі та замітки по дзвінку в картку вхідного звернення можна під час розмови з клієнтом, для заповнення доступні такі поля: додаткові контакти, зв’язок з наявними контактами, категорія цільове/ нецільове/сервісне, коментар. Заповнення картки в режимі реального часу виключає втрату інформації по деталях.

Грамотний розподіл навантаження на співробітників з урахуванням піків по дзвінках протягом дня

Бізнес-моніторинг процесів показує, на який час припадає максимальна кількість дзвінків, на який час — більше пропущених звернень. Аналізуйте і перерозподіляйте навантаження на співробітників рівномірно.

Як використовувати накопичену інформацію для «підігріву» аудиторії

Ще одна цінність CRM системи AdSaver – в накопиченні інформації про користувачів по різних каналах і створення об’ємної картки клієнта:

  • цифровий актив — це перегляди рекламних оголошень, відвідування сторінок сайту, записи телефонних дзвінків;
  • інформація, отримана офф-лайн — це особисті зустрічі, скайп-коли, листування.

Яку інформацію отримаєте за підсумком аналізу

  • форми зв’язку, які зручні для клієнтів (статистика по числу звернень через дзвінок, callback, email-звернення);
  • найбільш ефективні рекламні канали, оголошення та креативи, що приносять більше цільових звернень;
  • реальна вартість залучення нового клієнта;
  • поширені заперечення і причини відмов, а також аргументи клієнтів, про які ви не здогадувалися;
  • вузькі місця воронки продажів;
  • причини відмови від угоди.

Яку інформацію про потенційних клієнтів можна використовувати, щоб підігрівати аудиторію

  • номери телефонів, щоб формувати look-alike аудиторії в соціальних мережах;
  • номери телефонів для комунікації в месенджерах і email-адреси для розсилок;
  • ремаркетингові списки на основі цільових звернень;
  • рекламні кампанії на основі найбільш поширених заперечень — передбачити можливі питання вже на етапі першого контакту з аудиторій;
  • поліпшення скриптів для менеджерів з продажів;
  • корпоративний блог на основі інтересів, болів і задач клієнтів.
Text blog navigation
    Cтати партнером AdSaver

    Розробити дизайн поп-апа з повідомленням про успішну відправку форми.

    Отримуйте матеріали по ефективній роботі з рекламою

    підписуйтесь на щотижневу розсилку новин Adsaver

    Дякую за підписку

    на щотижневу розсилку новин Adsaver

    This website stores cookie on your computer. They are used to improve your experience both on this website and through other media. To find out more about the cookies we use, see our Cookies Policy.

    We won't track your information when you visit our site. But to comply with your preferences, we'll have to use just one tiny cookie so that you're not asked to make this choice again.