Стислий гайд особистим кабінетом AdSaver Call Tracking

date posted: 21.05.2021
Oleksandra Dzyhal photo
Oleksandra Dzyhal Content Writer

У цій статті зробимо короткий огляд особистого кабінету AdSaver Call Tracking . А також покажемо, наскільки швидко і просто можна систематизувати вхідні звернення, куди надходять і як виглядають дзвінки клієнтів, яку інформацію містить кожне звернення і як масиви даних систематизуються в зрозумілі та прості звіти.

Як працює колтрекінг

В AdSaver гнучка система підключення: виокремлені номери можуть переадресовуватися на наявні мобільні або міські номери компанії або на нові номери, виділені через AdSaver. Переадресація з підмінних номерів на номери компанії здійснюється через віртуальну АТС, інформація по дзвінках фіксується в особистому кабінеті AdSaver – ніякого додаткового обладнання для роботи з вхідними дзвінками не потрібно: тільки телефон, який приймає виклики, або гарнітура з мікрофоном і навушниками.

Куди надходить вхідний дзвінок

Якщо у відділі продажів або колл-центрі працює кілька співробітників, за кожним з них можна закріпити певний номер. Вхідні дзвінки будуть розподілятися в міру зайнятості менеджерів.

Коли в систему надходить дзвінок і менеджер відповідає на виклик, на екрані монітора з’являється вікно з інформацією про звернення, в якому паралельно з розмовою можна робити записи: присвоїти зверненню категорію цільове, нецільове або сервісне, залишити коментар до звернення.

Важливо! Привласнюйте вхідним зверненням категорію: цільове, нецільове, сервісне. Дані про цільові та нецільові дзвінки передаються до системи аналітики, що підключена до сайту. Це допоможе глибше аналізувати рекламні оголошення і контент на сайті, визначати рекламні канали, які приносять більше цільових звернень і покупок.

Де зібрана загальна інформація про звернення

Виберіть пункт Звернення в бічному меню. На сторінці будуть відображатися всі вхідні звернення протягом обраного періоду з основною інформацією по ньому. Звернення можна фільтрувати за параметрами: джерело, категорія звернення, статус обробки та ім’я оператора, який обробив дзвінок, вид звернення: дзвінок, електронний лист, форма зворотного зв’язку або Callback. Форма зворотного зв’язку або Callback доступні за умови установки на сайт даного віджету.

У чому різниця між зверненням і дзвінком

Звернення — це сукупність дзвінків, електронних листів, заявок на зворотний дзвінок або Callback від одного користувача. Вхідні звернення будуть збиратися в одну групу доти, поки менеджер не відповість хоча б на один вид звернення від даного користувача, після цього звернення вважається опрацьованим і закритим. Всі подальші звернення будуть збиратися в нову групу.
Дзвінок — це унікальний контакт користувача з менеджером, від одного і того ж користувача може надходити кілька дзвінків в різні періоди часу, кожен з них виглядає як окрема подія.

Яку інформацію містить вхідне звернення

Яку інформацію збирає сервіс колтрекінгу про користувача: публічні дані про поведінку користувача на сайті та перегляди рекламних оголошень. Картка вхідного звернення містить номер телефону абонента, джерело дзвінка — рекламний канал або конкретне рекламне оголошення, сторінки сайту, які відвідував користувач перед тим, як зателефонувати (стосується тільки сайту, на якому встановлений скрипт колтрекінгу). Під час розмови ведеться запис.

При підключенні CRM-системи AdSaver LMS на основі вхідних дзвінків можна формувати базу контактів, об’єднуючи таким чином цифрові дані з інформацією, яку збирає менеджер по кожному зверненню. При використанні розширених можливостей звернення від користувача, який вже контактував з компанією, містить всю попередню історію взаємодії: дзвінки, коментарі та позначки менеджера, інформацію про роботу з клієнтом — презентації, зустрічі та угоди.

Як аналізувати роботу з вхідними зверненнями

Загальна статистика по компанії зібрана у вигляді інфографіки, на якій можна побачити зведені дані за кількістю вхідних і опрацьованих звернень, середню тривалість дзвінка, співвідношення цільових і нецільових звернень, піки найбільшої активності.
Деталізація по менеджерах: скільки звернень опрацював кожен співробітник, яка конверсія конвертації звернень в ліди по кожному з менеджерів.

Як формувати користувацькі звіти

На кожній сторінці меню є можливість вивантажити дані в форматі Excel. Фільтруйте інформацію, вибирайте потрібні для аналізу критерії та формуйте звіти за будь-який проміжок часу.

Як розширити функції колтрекінгу AdSaver

Описаний вище функціонал AdSaver Call Tracking можна розширити шляхом підключення CRM-системи AdSaver LMS . Як це розширить можливості роботи з дзвінками:

  • Створення контактної книги на основі вхідних звернень. Картка контакту містить інформацію про джерела, за якими надійшов дзвінок, перелік переглянутих сторінок сайту, всі звернення клієнта з даного номера, коментарі менеджера про клієнта, додаткову інформацію – e-mail, ліди на основі різних звернень, завдання.
  • Створення ліда на основі цільового звернення. Після створення ліда по цьому користувачеві можна планувати роботу, створювати завдання, стежити за просуванням потенційного покупця воронкою продажів, аналізувати причини невдачі та закриті угоди.
Text blog navigation
    Cтати партнером AdSaver

    Розробити дизайн поп-апа з повідомленням про успішну відправку форми.

    Отримуйте матеріали по ефективній роботі з рекламою

    підписуйтесь на щотижневу розсилку новин Adsaver

    Дякую за підписку

    на щотижневу розсилку новин Adsaver

    This website stores cookie on your computer. They are used to improve your experience both on this website and through other media. To find out more about the cookies we use, see our Cookies Policy.

    We won't track your information when you visit our site. But to comply with your preferences, we'll have to use just one tiny cookie so that you're not asked to make this choice again.