AdSaver для інтернет-магазинів

Ми допомагаємо бізнесам продавати online. Наш підхід заснований на розумінні процесів та вимог до роботи інтернет-магазинів та аналізу етапів шляху споживача.

Оберіть, що на вашу думку більш за все впливає на зростання продажів online:

  • Високий відсоток втрачених угод
    Можливі причини *
    Порушення послідовності контакту та не виконання встановлених для відділу продажів стандартів, недостатнє інформування потенційних клієнтів

    *Потребує детальнішого аудиту. При замовленні будь-якого з продуктів AdSaver ми надаємо безкоштовний аудит із рекомендаціями щодо вирішення проблеми

    Вирішення
    CallTracking + LMS+IP Telephony записує інформацію про дзвінки та відображає інформацію про ведення угоди, що допомагає з легкістю знайти основні проблемні місця по втрачених угодах
  • Відсутність прозорих звітів щодо ефективності міксу маркетингових активностей
    Можливі причини *
    Зберігання інформації про конверсії у різних джерелах

    *Потребує детальнішого аудиту. При замовленні будь-якого з продуктів AdSaver ми надаємо безкоштовний аудит із рекомендаціями щодо вирішення проблеми

    Вирішення
    CallTracking + LMS домагає відслідковувати джерело отримання звернення як з форми замовлення, так і з телефонного дзвінка. Система зберігає цю інформацію в єдиному кабінеті зі зрозумілими звітами і надає можливість налаштовувати необхідну сегментацію звернень за типами.
  • Низька якість "лідів"
    Можливі причини *
    Низька якість "трафіку"

    *Потребує детальнішого аудиту. При замовленні будь-якого з продуктів AdSaver ми надаємо безкоштовний аудит із рекомендаціями щодо вирішення проблеми

    Вирішення
    CallTracking + LMS передає в Pixel налаштування реклами інформацію про успішні угоди для пошуку максимально схожих користувачів для залучення їх на ваш сайт. Ви можете налаштувати групи персоналізованих повідомлень, наприклад: сегментувавши за типом товарів, консультацій або обсягом корзини тощо.
  • Низький відсоток звернень відвідувачів сайту
    Можливі причини *
    Аудиторія не бачить, як оформити звернення, або форма незручна для заповнення

    *Потребує детальнішого аудиту. При замовленні будь-якого з продуктів AdSaver ми надаємо безкоштовний аудит із рекомендаціями щодо вирішення проблеми

    Вирішення
    CallBack+IP Telephony дозволяє замовити зворотній дзвінок, або налаштувати для дзвінка час, для оформлення замовлення чи консультації щодо вибору товарів

Чому саме AdSaver

  • Більше 10 років досвіду різних сферах та більше 100 успішно реалізованих проектів

  • Комплексне рішення, яке покриває усі сфери оптимізації зусиль відділів маркетингу та продажів

  • Перед запуском та налаштуванням продуктів ми проводимо детальний аудит потреб для найефективнішого впровадження

  • Зручне та швидке впровадження без необхідності втручання в код сайту

  • Інтеграція з найпопулярнішими CRM системами

У партнерстві з AdSaver ви отримуєте:

Комплексне рішення для збільшення продажів інтернет-магазинів, оптимізації зусиль маркетингу і відділу обслуговування клієнтів

Єдине джерело інформації щодо ефективності роботи усіх маркетингових активностей (on-line та off-line)

Інструмент контролю та аналізу процесу закриття угод

Швидку технічну підтримку та консультації без обмежень

Products and tariffs

CALLTRACKING
CALLTRACKING
175 грн/місяць за 1 телефонний номер
ADSAVER LMS
ADSAVER LMS
300 грн/місяць за кожного користувача
CALLBACK
CALLBACK
800
1000
1400
800 грн/місяць сайт + будь-яка соціальна мережа
1000 грн/місяць сайт + 2 соціальні мережі
1400 грн/місяць сайт + необмежена кількість соціальних мереж
*без додаткової тарифікації вихідних дзвінків
CLOUD PBX
CLOUD PBX
Вартість розраховується індивідуально
Cтати партнером AdSaver

Розробити дизайн поп-апа з повідомленням про успішну відправку форми.

Отримуйте матеріали по ефективній роботі з рекламою

підписуйтесь на щотижневу розсилку новин Adsaver

Дякую за підписку

на щотижневу розсилку новин Adsaver