Adsaver Call tracking

Можливості AdSaver Call Tracking

  • Визначає джерело дзвінка, записує телефонну розмову – вся інформація зберігається і доступна в особистому кабінеті AdSaver
  • Дані зібрані у вигляді простої інфографіки: піки звернень по днях і годинах, завантаженість менеджерів, кількість пропущених, прийнятих і оброблених дзвінків
Визначення джерела дзвінків

Кожному рекламному оголошенню онлайн і оффлайн присвоюється унікальний номер телефону. Дані передаються в особистий кабінет AdSaver:

  • скільки дзвінків надійшло по кожному з рекламних каналів;
  • скільки з тих, хто зателефонував, стали клієнтами компанії;

 

Результат впровадження

Аналізуєте результат рекламних кампаній і відмовляєтесь від малоефективних каналів.

Статичний і динамічний колтрекінг

Фіксовані номери виділяються для статичних рекламних носіїв (білборд або листівка), email-розсилок і реклами на радіо і телебаченні.

Динамічний колтрекінг – показ різних телефонних номерів відвідувачам одного і того ж сайту, щоб фіксувати, які сторінки відвідували потенційні клієнти перед тим, як зателефонувати.

 

Результат впровадження

Вимірюєте ефективність всіх каналів комунікації: від оголошень у вагонах метро до реклами на радіо.

Запис телефонних розмов

Слухайте записи розмов з клієнтами. Дізнайтеся, як кожен з менеджерів опрацьовує звернення.

 

Результат впровадження

Виявляєте типові причини відмови клієнтів і помилки менеджерів. Знаходите рішення, що ефективні для бізнесу.

Виділення міських і мобільних номерів

Клієнту має бути зручно телефонувати вам, яким би оператором зв’язку він не користувався. У AdSaver є можливість виділяти як мобільні номери різних операторів, так і міські.

 

Результат впровадження
Ви не втрачаєте клієнтів, які користуються номерами різних мобільних операторів.

Облік робочого і неробочого часу

Задавайте в налаштуваннях колтрекінгу робочий і неробочий час. Можна також налаштовувати неробочі години. Приміром, якщо у компанії обід або тренінг для всіх співробітників одночасно.

 

Результат впровадження
Контролюєте співвідношення неопрацьованих заявок в робочий і неробочий час.

Статистика

В особистому кабінеті AdSaver доступна детальна статистика дзвінків та звернень:

  • пропущені та прийняті дзвінки;
  • джерела звернень;
  • запис телефонних розмов;
  • піки звернень в компанію по днях тижня і годинах;
  • завантаженість і ефективність роботи кожного з менеджерів.

 

Результат впровадження
Аналізуєте дані та розподіляєте навантаження на співробітників таким чином, щоб дзвінки не лишалися без відповіді.

Інтеграція з CRM

Колтрекінг AdSaver можна пов’язати з CRM-системами (AdSave LMS, Bitrix24, Pipedrive).

 

Результат впровадження
Автоматично зв’язуєте всі дзвінки клієнтів з картками в CRM-системі – отримуєте не лише інформацію про вхідне звернення, а й всю історію взаємодії менеджерів з даним контактом.

Оцінювання конверсій

Конверсії – головний маркер успішних рекламних кампаній. Як правило, під конверсією розуміють продаж. У реальному житті – між дзвінком і угодою присутні проміжні етапи. У AdSaver Call Tracking можна класифікувати дзвінки за типом цільовий/нецільовий/сервісний, дані передаються в Google Ads або Ads Manager, ви виявляєте рекламні канали з найбільшою кількістю цільових звернень.

 

Результат впровадження
Платіть тільки за цільові дзвінки по рекламних оголошеннях.

Просте підключення – швидкий результат

Тестуйте AdSaver Call Tracking та оцініть можливості та переваги сервісу протягом перших двох тижнів без оплати. Ми даємо можливість кожному переконатися, як колтрекінг працює на прикладі вашого бізнесу.

Не розумієш, як пояснити босу, навіщо потрібен колтрекінг?
Скачай презу!
Презентація відправлена на вказаний e-mail. З'являться запитання – телефонуйте! Контакти в листі