Adsaver Call tracking

Можливості AdSaver Call Tracking

  • Визначає джерело дзвінка, записує телефонну розмову – вся інформація зберігається і доступна в особистому кабінеті AdSaver
  • Дані зібрані у вигляді простої інфографіки: піки звернень по днях і годинах, завантаженість менеджерів, кількість пропущених, прийнятих і оброблених дзвінків
Визначення джерела дзвінків

Кожному рекламному оголошенню онлайн і оффлайн присвоюється унікальний номер телефону. Дані передаються в особистий кабінет AdSaver:

  • скільки дзвінків надійшло по кожному з рекламних каналів;
  • скільки з тих, хто зателефонував, стали клієнтами компанії;

 

Результат впровадження

Аналізуєте результат рекламних кампаній і відмовляєтесь від малоефективних каналів.

Статичний і динамічний колтрекінг

Фіксовані номери виділяються для статичних рекламних носіїв (білборд або листівка), email-розсилок і реклами на радіо і телебаченні.

Динамічний колтрекінг – показ різних телефонних номерів відвідувачам одного і того ж сайту, щоб фіксувати, які сторінки відвідували потенційні клієнти перед тим, як зателефонувати.

 

Результат впровадження

Вимірюєте ефективність всіх каналів комунікації: від оголошень у вагонах метро до реклами на радіо.

Запис телефонних розмов

Слухайте записи розмов з клієнтами. Дізнайтеся, як кожен з менеджерів опрацьовує звернення.

 

Результат впровадження

Виявляєте типові причини відмови клієнтів і помилки менеджерів. Знаходите рішення, що ефективні для бізнесу.

Виділення міських і мобільних номерів

Клієнту має бути зручно телефонувати вам, яким би оператором зв’язку він не користувався. У AdSaver є можливість виділяти як мобільні номери різних операторів, так і міські.

 

Результат впровадження
Ви не втрачаєте клієнтів, які користуються номерами різних мобільних операторів.

Облік робочого і неробочого часу

Задавайте в налаштуваннях колтрекінгу робочий і неробочий час. Можна також налаштовувати неробочі години. Приміром, якщо у компанії обід або тренінг для всіх співробітників одночасно.

 

Результат впровадження
Контролюєте співвідношення неопрацьованих заявок в робочий і неробочий час.

Статистика

В особистому кабінеті AdSaver доступна детальна статистика дзвінків та звернень:

  • пропущені та прийняті дзвінки;
  • джерела звернень;
  • запис телефонних розмов;
  • піки звернень в компанію по днях тижня і годинах;
  • завантаженість і ефективність роботи кожного з менеджерів.

 

Результат впровадження
Аналізуєте дані та розподіляєте навантаження на співробітників таким чином, щоб дзвінки не лишалися без відповіді.

Інтеграція з CRM

Колтрекінг AdSaver можна пов’язати з CRM-системами (AdSave LMS, Bitrix24, Pipedrive).

 

Результат впровадження
Автоматично зв’язуєте всі дзвінки клієнтів з картками в CRM-системі – отримуєте не лише інформацію про вхідне звернення, а й всю історію взаємодії менеджерів з даним контактом.

Оцінювання конверсій

Конверсії – головний маркер успішних рекламних кампаній. Як правило, під конверсією розуміють продаж. У реальному житті – між дзвінком і угодою присутні проміжні етапи. У AdSaver Call Tracking можна класифікувати дзвінки за типом цільовий/нецільовий/сервісний, дані передаються в Google Ads або Ads Manager, ви виявляєте рекламні канали з найбільшою кількістю цільових звернень.

 

Результат впровадження
Платіть тільки за цільові дзвінки по рекламних оголошеннях.

Просте підключення – швидкий результат

Тестуйте AdSaver Call Tracking та оцініть можливості та переваги сервісу протягом перших двох тижнів без оплати. Ми даємо можливість кожному переконатися, як колтрекінг працює на прикладі вашого бізнесу.