Кожному рекламному оголошенню онлайн і оффлайн присвоюється унікальний номер телефону. Дані передаються в особистий кабінет AdSaver:
Результат впровадження
Аналізуєте результат рекламних кампаній і відмовляєтесь від малоефективних каналів.
Фіксовані номери виділяються для статичних рекламних носіїв (білборд або листівка), email-розсилок і реклами на радіо і телебаченні.
Динамічний колтрекінг – показ різних телефонних номерів відвідувачам одного і того ж сайту, щоб фіксувати, які сторінки відвідували потенційні клієнти перед тим, як зателефонувати.
Результат впровадження
Вимірюєте ефективність всіх каналів комунікації: від оголошень у вагонах метро до реклами на радіо.
Слухайте записи розмов з клієнтами. Дізнайтеся, як кожен з менеджерів опрацьовує звернення.
Результат впровадження
Виявляєте типові причини відмови клієнтів і помилки менеджерів. Знаходите рішення, що ефективні для бізнесу.
Клієнту має бути зручно телефонувати вам, яким би оператором зв’язку він не користувався. У AdSaver є можливість виділяти як мобільні номери різних операторів, так і міські.
Результат впровадження
Ви не втрачаєте клієнтів, які користуються номерами різних мобільних операторів.
Задавайте в налаштуваннях колтрекінгу робочий і неробочий час. Можна також налаштовувати неробочі години. Приміром, якщо у компанії обід або тренінг для всіх співробітників одночасно.
Результат впровадження
Контролюєте співвідношення неопрацьованих заявок в робочий і неробочий час.
В особистому кабінеті AdSaver доступна детальна статистика дзвінків та звернень:
Результат впровадження
Аналізуєте дані та розподіляєте навантаження на співробітників таким чином, щоб дзвінки не лишалися без відповіді.
Колтрекінг AdSaver можна пов’язати з CRM-системами (AdSave LMS, Bitrix24, Pipedrive).
Результат впровадження
Автоматично зв’язуєте всі дзвінки клієнтів з картками в CRM-системі – отримуєте не лише інформацію про вхідне звернення, а й всю історію взаємодії менеджерів з даним контактом.
Конверсії – головний маркер успішних рекламних кампаній. Як правило, під конверсією розуміють продаж. У реальному житті – між дзвінком і угодою присутні проміжні етапи. У AdSaver Call Tracking можна класифікувати дзвінки за типом цільовий/нецільовий/сервісний, дані передаються в Google Ads або Ads Manager, ви виявляєте рекламні канали з найбільшою кількістю цільових звернень.
Результат впровадження
Платіть тільки за цільові дзвінки по рекламних оголошеннях.
Тестуйте AdSaver Call Tracking та оцініть можливості та переваги сервісу протягом перших двох тижнів без оплати. Ми даємо можливість кожному переконатися, як колтрекінг працює на прикладі вашого бізнесу.