Більше клієнтів за ті ж гроші? Це можливо.
Скільки джерел реклами існує?
Скількома з них ви користуєтесь?
А які приносять ліди для бізнесу?
Щоб оцінити результати рекламної кампаніі, потрібно розуміти якість конверсій та аналізувати витрати на залучення кожного покупця. Але як це зробити, якщо бізнес працює без “кошика” і не має прямих продажів з сайту? З технологією AdSaver можна тегувати вхідні дзвінки по категоріях та відправляти дані в Google Analytics та інші системи аналітики.
Тепер аналізувати рекламні кампанії можна з точністю до дзвінка, оптимізувати менш вдалі та відмовлятися від неефективних каналів.
За допомогою коллтрекінгу ви отримуєте детальну статистику: скільки дзвінків принесла рекламна кампанія, скільки людей зробили покупку, яка вартість нового залученого покупця, чи є ця реклама фінансово вигідною.