Adsaver Call tracking

Контроль роботи кол-центру

Втрачені клієнти – втрачений прибуток. Так чому ж вони йдуть?
AdSaver – це сервіс, який дозволяє контролювати якість обслуговування клієнтів. Дізнайтеся сильні сторони ваших менеджерів і виправте недопрацювання.

Як AdSaver Call Tracking допомагає систематизувати роботу відділів:
  • Аналізуйте статистику дзвінків і визначайте час пікових навантажень на менеджерів
  • Складіть графік роботи таким чином, щоб навантаження на співробітників розподілялися рівномірно
  • Опрацьовуйте всі вхідні дзвінки: без пропущених, довгого очікування на лінії та з максимально заповненими картками клієнта
  • Прослуховуйте записи дзвінків і виявляйте причини, через які потенційні клієнти йдуть.
Покращуйте сервіс – збільшуйте продажі

Прослуховуйте дзвінки, аналізуйте роботу менеджерів, виявляйте типові причини відмови клієнтів, знаходьте рішення та конвертуйте дзвінки в покупки.