AdSaverCall Tracking

Це технологія для відстеження вхідних дзвінків. За допомогою сервісу можна визначити найбільш ефективні джерела реклами, а також контролювати роботу відділу продажів.

Що таке колтрекінг AdSaver?

Колтрекінг AdSaver – це інструмент, розроблений для того, щоб підтверджувати або спростовувати гіпотези щодо ефективності різних рекламних кампаній через аналіз телефонних звернень.

Оптимізація рекламних кампаній

Якими даними треба володіти, щоб оцінити успішність рекламної кампанії? Кількість конверсій, відсоток цільових звернень, обсяг продажів та вартість залученого клієнта. За допомогою AdSaver Call Tracking можна визначити кожен з пунктів та оптимізувати рекламу та креативи, які показали гірший результат. Виявляйте найефективніші канали та залучайте більше клієнтів за менші гроші.

Детальніше
Контроль роботи кол-центру

Високий рівень сервісу – кращий інструмент продажів. Ваші менеджери можуть більше! Слухайте дзвінки, аналізуйте роботу співробітників, виявляйте типові причини відмов клієнтів і міняйте підхід в комунікації.

Детальніше

Можливості AdSaver.Call Tracking

Використовуйте статичний і динамічний колтрекінг

Визначення джерела дзвінка
Динамічний і статичний колтрекінг
Запис і прослуховування телефонних розмов
Облік робочого часу співробітників
Допомога в аналізі роботи менеджерів