ТОП інструментів для роботи в соцмережах, із текстами та зображеннями

Час читання – 8 хвилин.

Коли бізнес оптимізує бюджети, не в останню чергу під мінус потрапляють співробітники, що працюють на фрілансі, і компанії-підрядники – копірайтинг, налаштування реклами, таргетинг, дизайн, SMM та інші діджитал-професії. Що робити, якщо від підрядників відмовлятися доводиться, а продовжувати роботу – потрібно, тримати планку якості – потрібно? Як закривати всі завдання силами співробітників? Я підготувала перелік онлайн-сервісів і додатків для роботи з зображеннями, текстами і соціальними мережами, які допоможуть новачкам виконувати творчі завдання на хорошому рівні і не вимагають навчання.

Контент – король, і чому не варто його недооцінювати

Статтю почну зі своєю улюбленою теми – контенту, в даному випадку текстового. Безглуздий, корявий, неструктурований текст (про помилки я взагалі мовчу) в раз перекреслить ефект від найприголомшливого дизайну, а сенс послуги або товару загубиться серед невиразних метафор, шаблонних і порожніх оборотів. Скільки разів на день ви стикаєтеся з «молодою та амбітною командою професіоналів, що 30 років є лідером ринку»? А давайте не будемо так більше. Нижче наводжу 4 корисних сервісу для роботи з текстами і бонусом 2 розважалочки.

LanguageTool – програма для перевірки орфографії та стилю, є українська мова і це дуже круто. Для російськомовних авторів, які перекладають статті, лендінги та інші матеріали на українську мову, і часто роблять помилки, типу використання русизмів або неправильного вживання прийменників і сталих виразів. Для кожної помилки, знайденої в тексті, редактор пропонує варіанти. До речі, розширення можна встановити в браузер, особливо зручно, якщо працюєте з Google Docs. Просто запустіть перевірку документу по закінченню роботи.

Інструменти для роботи в соцмережах, з текстами і зображеннями фото 1
Натисніть на зображення, щоб розкрити на весь екран. На скріншоті показано, як система виділяє слова і словосполучення, в яких можливі орфографічні та стилістичні помилки, і пропонує варіанти.

Перевірка читабельності тексту – сервіс для людей, які не спеціалізуються на написанні текстів, але стикаються з цією необхідністю постійно. Особливо корисно перевіряти тексти айтишників, системних адміністраторів та інших технарів перед тим, як випускати матеріали на непідготовлену аудиторію. Або ж навпаки, ви готуєте текст на спеціальну тему для фахівців вузької галузі і хочете виглядати експертно в їхніх очах. Програма проаналізує рівень статті і покаже аудиторію, на яку стаття плюс-мінус орієнтована. Фрагменти цього тексту програма оцінила як для аудиторії студентів 1-3 курсу ВНЗ. Розцінюю це як знак, що матеріал простий і зрозумілий.

Інструменти для роботи в соцмережах, з текстами і зображеннями фото 2
На зображені наведено приклад фрагменту з тексту про наскрізну аналітику в блозі AdSaver

Хрономер – в цій програмі можна перевірити, скільки часу займе читання тексту. На деяких ресурсах на початку статті вказується час, особливо для складних матеріалів, або навпаки: час читання – 3 хвилини, щоб утримати читача. Для цього тексту час читання – 8 хвилин.

Підбір синонімів – коли пишеш десятки текстів на суміжні теми, уникалізувати матеріали все складніше. З усього, що мені зустрічалося, цей сервіс найбільш зручний.

Підсумую список всемогутнім Главредом – це браузерний редактор російськомовних текстів, мета якого не орфографія, а стиль. Точніше інформаційний стиль, який став популярним серед редакторів завдяки Максиму Ільяхову. Програма допомагає зробити текст інформативним, очистити від штампів і порожніх шаблонних виразів. У правому кутку сторінки знайдеться пара слушних порад.

Хоча, ні. Ось ще навздогін сервіс для заміни лапок на лапки-ялинки, а дефіса – на тире. Типограф – цікавинка від студії Артемія Лебедєва.

Контент не заради контенту! Пишите тексти в блог? Аналізуйте, які з них приносять не просто перегляди, а й покупки. Крім звичних інструментів для отримання статистики про відвідування сторінок сайту, використовуйте колтрекінг. Корпоративні блоги роблять продажі, не завжди по прямій конверсії, але роблять. Система колтрекінгу покаже, чи відвідував конкретний користувач конкретну сторінку блогу чи сайту перед тим, як зателефонувати до компанії. Ось як це виглядає в системі AdSaver 👇👇👇

Інструменти для аналізу та планування публікацій в соцмережах

SMMPlanner – сервіс для відкладеного постінгу в Instagram, Facebook, Telegram і Viber. На безкоштовній версії можна планувати до 30 публікацій на місяць. Планінг економить набагато більше часу, ніж може здатися. До того ж допомагає структурувати подачу інформації. Публікуючи матеріали від разу до разу з великою перервою, легко втратити логічний зв’язок розповіді й утриматися в рамках однієї стилістики. Плануючи 5 або 10 публікацій за раз, шанси на те, що контент буде в одному форматі сильно зростають.

YouScan – сервіс для відстеження згадок компанії в інтернеті, заданих слів або цілих тематик. Навіщо вам це потрібно, якщо ваша компанія не так популярна і не часто згадується і цитується в мережі? Як мінімум для розуміння, про що пишуть ваші колеги і на яких ресурсах вони публікують матеріали, а також для натхнення – проблеми з підбором теми для публікацій більше не виникне. Можна стежити за згадками через обліковий запис, а можна раз на тиждень отримувати на пошту звіт зі статистикою і джерелами згадок. Сервіс позиціонує себе як інструмент для роботи з соцмережами, але добре працює і на аналіз інших медіа-майданчиків в інтернеті.

Popsters – сервіс для аналізу ефективності постів конкурентів, це якщо ви всерйоз вирішили взятися за освоєння нової професії. Тут суть навіть не в стеженні за конкурентами, а допомога новачку в розумінні, які формати нативного і рекламного контенту краще заходять користувачам. Безкоштовно можна проаналізувати до 10 акаунтів в соцмережах. Завантажуєте посилання на публікацію і отримуєте аналіз популярності публікацій від максимального до мінімального по всьому акаунту. Можна фільтрувати, за яким параметром показувати популярність публікацій.

Text4InstaBot – бот в телеграмі для форматування текстів для Instagram. Абзаци, відступи, червоні рядки, текст по центру і закреслені слова – все, що не виходить зробити в рамках функціоналу самої соцмережі. Структуровані тексти сприймаються краще, ми ж це точно знаємо.

  • Працюєте з лідгеном в Instagram та Facebook?
  • Збираєте заявки через лідформу?
  • Вивантажуєте з рекламного кабінету таблиці з імейлами та номерами телефонів кілька разів на день і тільки після цього зв’язуєтеся з клієнтами?

Якщо у вас три ТАК, дізнайтеся більше про колбек з соцмереж – це автоматичний дзвінок протягом хвилини користувачеві за заявкою.

Інструменти і додатки для роботи із зображеннями

Візуальний контент – сказати, що це важливо, це взагалі нічого не сказати. Тому без передмови, просто інструменти для дизайну та корекції зображень.

Canva – про цей інструмент ви точно чули, і, можливо, вже працюєте з ним, але не згадати першим номером просто не можу. Для командної та індивідуальної роботи над дизайном. Для просунутих користувачів і новачків. Для створення презентацій та графіки. Сервіс закриває всі основні потреби по роботі із зображеннями. В безкоштовному варіанті можна робити невеликі індивідуальні проекти, користуватися деякими шаблонами і шрифтами, а також отримати доступ до бази стокових фотографій. Для старту те, що потрібно!

Placeit – сервіс для створення зображень в соцмережі з нуля. Готові мокапи, шаблони і дизайни, тематичні заготівлі, кадрування та ресайз будь-яких зображень для публікації в різних соціальних мережах. Запис і оформлення stories. Тепер не доведеться вгадувати розмір зображень при публікації постів з телефону, і не переживати, що текст на зображенні обрізається самим безглуздим чином. Додаток платний, але натомість пропонується безмежне поле для творчості.

Piktochart – додаток для створення інфографіки та нескладних макетів для поліграфії і презентацій. На безкоштовному варіанті можливостей менше, але і цього досить. Місія сервісу – перетворювати нудні текстові документи в інфографіку і візуально яскраві історії. Серед користувачів сервісу помічені booking.com і Forbs.

Всі описані вище інструменти для роботи в соцмережах, з текстами і зображеннями автор цієї статті використав або використовує в роботі й досі. Сподіваюся, вони допоможуть і вам.

Раніше я публікувала статтю про сервіси для ефективної віддаленої роботи.

Таня Будівська,
контент-маркетолог AdSaver.

Summary
ТОП інструментів для роботи в соцмережах, із текстами та зображеннями
Article Name
ТОП інструментів для роботи в соцмережах, із текстами та зображеннями
Author
Publisher Name
AdSaver
Publisher Logo
Поділитися:
Запуск продажів в інтернеті – що аналізувати в першу чергу Як впровадити crm-систему швидко і правильно
Не розумієш, як пояснити босу, навіщо потрібен колтрекінг?
Скачай презу!
Презентація відправлена на вказаний e-mail. З'являться запитання – телефонуйте! Контакти в листі