Нові функції AdSaver: створення користувацьких типів завдань з різними варіантами причин закриття

Тепер в crm-системі AdSaver LMS розширені можливості управління завданнями по контактах і лідах. Створюйте різні типи завдань для різних етапів ліда, продумайте можливі причини закриття кожного завдання, аналізуйте, вносить зміни, розширюйте перелік типів — налаштовуйте вручну комфортний робочий простір.

Доступ до функцій створення і редагування завдань для контактів і лидів тільки для користувачів з підключеним тарифом AdSaver LMS.

Створення користувацьких типів завдань

У бічному меню розгорніть пункт Налаштування, а потім “Налаштування завдань”. На сторінці налаштувань до редагування доступні “Типи завдань” і “Причини закриття завдань”. Натисніть “Додати тип” або відредагуйте вже наявні типи завдань. Додавайте будь-яку кількість нових типів під різні етапи воронки продажів.

Нові функції СРМ-системи AdSaver фото 1

У вкладці «Причини закриття» оберіть тип завдання, щоб прописати для нього різні варіанти закриття, натисніть «Додати причину».

Нові функції СРМ-системи AdSaver фото 2

Звіти по закритих завданнях і причинам закриття

Ведіть статистику з причин закриття кожного типу завдань. Формуйте звіти за будь-якими категоріями: відповідальний менеджер, заданий період часу, обраний тип завдання і причини його закриття.

Нові функції СРМ-системи AdSaver фото 3

Навіщо аналізувати причини закриття завдань

Чим більше даних вдається зібрати на різних етапах руху ліда воронцкою продажів, тим точніше можна планувати роботу з новими клієнтами. Про що розкажуть звіти з причин закриття завдань:

  • найбільш поширені причини відмови клієнтів на кожному етапі продажу;
  • ефективність закриття завдань кожним з менеджерів і глибина опрацювання завдань різного типу;
  • показовий позитивний досвід при закритті певних типів завдань;
  • створюйте нові типи завдань у відповідь на заперечення і розширюйте сценарії роботи з потенційними клієнтами.
Summary
Нові функції AdSaver: створення призначених для користувача типів завдань з різними варіантами причин закриття
Article Name
Нові функції AdSaver: створення призначених для користувача типів завдань з різними варіантами причин закриття
Author
Publisher Name
AdSaver
Publisher Logo
Поділитися:

Поширені запитання по темі:

Що таке crm-система?

СРМ-система це система управління клієнтськими завданнями, угодами, а також процесами всередині компанії. За допомогою СРМ-системи можна формувати звіти, вибудовувати воронки продажів, накопичувати інформацію про клієнтів.

Що дає срм-система бізнесові?

СРМ-система це автоматизація типових завдань менеджерів, збір і зберігання інформації в одній системі, збудовані процеси взаємодії з клієнтами. Систематизація даних скорочує час на пошук даних і підвищує ефективність менеджерів, оскільки знімається частина рутинної роботи. Вибудувана система ведення угод підвищує число продажів.

Як правильно поставити задачі по проєкту?

Щоб поставити перед співробітниками завдання по проєкту, потрібно визначити цілі. Для проєктів e-commerce і B2C це здебільшого кількість продажів (закритих угод), для B2B-сегмента метою може бути створення довгострокових відносин з клієнтом. Цілі різні, а значить, завдання співробітників на проєкті будуть різними.

Хто використовує колтрекінг: в яких тематиках відстеження дзвінків найбільш актуально Продажі через дзвінок: все про телефонні дзвінки в бізнесі в цифрах
Не розумієш, як пояснити босу, навіщо потрібен колтрекінг?
Скачай презу!
Презентація відправлена на вказаний e-mail. З'являться запитання – телефонуйте! Контакти в листі