Нові функції AdSaver: створення користувацьких типів завдань з різними варіантами причин закриття

Тепер в crm-системі AdSaver LMS розширені можливості управління завданнями по контактах і лідах. Створюйте різні типи завдань для різних етапів ліда, продумайте можливі причини закриття кожного завдання, аналізуйте, вносить зміни, розширюйте перелік типів — налаштовуйте вручну комфортний робочий простір.

Доступ до функцій створення і редагування завдань для контактів і лидів тільки для користувачів з підключеним тарифом AdSaver LMS.

Створення користувацьких типів завдань

У бічному меню розгорніть пункт Налаштування, а потім “Налаштування завдань”. На сторінці налаштувань до редагування доступні “Типи завдань” і “Причини закриття завдань”. Натисніть “Додати тип” або відредагуйте вже наявні типи завдань. Додавайте будь-яку кількість нових типів під різні етапи воронки продажів.

У вкладці «Причини закриття» оберіть тип завдання, щоб прописати для нього різні варіанти закриття, натисніть «Додати причину».

Звіти по закритих завданнях і причинам закриття

Ведіть статистику з причин закриття кожного типу завдань. Формуйте звіти за будь-якими категоріями: відповідальний менеджер, заданий період часу, обраний тип завдання і причини його закриття.

Навіщо аналізувати причини закриття завдань

Чим більше даних вдається зібрати на різних етапах руху ліда воронцкою продажів, тим точніше можна планувати роботу з новими клієнтами. Про що розкажуть звіти з причин закриття завдань:

  • найбільш поширені причини відмови клієнтів на кожному етапі продажу;
  • ефективність закриття завдань кожним з менеджерів і глибина опрацювання завдань різного типу;
  • показовий позитивний досвід при закритті певних типів завдань;
  • створюйте нові типи завдань у відповідь на заперечення і розширюйте сценарії роботи з потенційними клієнтами.
Summary
Нові функції AdSaver: створення призначених для користувача типів завдань з різними варіантами причин закриття
Article Name
Нові функції AdSaver: створення призначених для користувача типів завдань з різними варіантами причин закриття
Author
Publisher Name
AdSaver
Publisher Logo
Хто використовує колтрекінг: в яких тематиках відстеження дзвінків найбільш актуально Продажі через дзвінок: все про телефонні дзвінки в бізнесі в цифрах