Гайд з установки пікселя Facebook на сайт і налаштування конверсій

Тепер СРМ-система AdSaver інтегрується з пікселем Facebook, щоб відстежувати якість кожної події (конверсії), вчиненої користувачем на сайті, якщо цей користувач прийшов через рекламне оголошення на фейсбуці.

З цього приводу ми підготували дуже докладний посібник зі створення та встановлення такого пікселя на сайт і детально розповідаємо, як створити і відстежувати події за допомогою пікселя фейсбук. Але на початку кілька слів про те, чому цей піксель такий важливий для розуміння якості аудиторії, і що з усіма цими знаннями можна потім зробити. Автор статті – Євген Шутий, фахівець PPC Facebook в компанії Svitsoft.

Що таке піксель Facebook і навіщо він потрібен

Як може бути такий невеликий фрагмент коду java script таким корисним?

Все просто. Піксель відстежує події на сайті і це спрощує аналіз трафіку. Більш простою мовою – без пікселя визначити ефективність реклами на фейсбуці важко, дані будуть приблизними.

Завдяки пікселю Фейсбук можна точно визначити, яка реклама приносить більше продажів, якій аудиторії цікавий ваш продукт, яка рекламна кампанія дає поганий результат, не кажучи вже про ремаркетинг і продажі додаткових товарів користувачам, які вже купили товар або послугу компанії. Без пікселя ви побачите тільки статистику по кількості кліків, з пікселем горизонти розширюються і з’являються такі метрики як «Перегляди цільової сторінки» або «Конверсія».

І якщо говорити зовсім просто: без пікселя ви просто зливаєте бюджет, тому що клік – це ще не продаж.

Що таке піксель Фейсбук – трохи теорії

Піксель Facebook – це частина коду java script, за допомогою якого можна вимірювати ефективність реклами і вивчати дії людей на вашому сайті.

Піксель дозволяє:

Повторно показувати рекламу людям, які були у вас на сайті. Знайдіть нових клієнтів або людей, які відвідали конкретну сторінку або виконали певну дію на вашому сайті.

Збільшити продажі. За допомогою автоматичних ставок охопити людей, які з найбільшою ймовірністю виконають потрібну вам дію (наприклад, здійснять покупку).

Виміряти результативність реклами. Відстежуйте події, які відбуваються в результаті перегляду вашої реклами, щоб краще розуміти, як вона впливає на поведінку людей.

Після того як ви налаштуєте піксель Facebook, він буде відслідковувати дії покупців на вашому сайті. Такою дією може бути, наприклад, додавання товару в корзину або здійснення покупки. Піксель Facebook фіксує дії користувачів (події), дані можна переглянути на сторінці пікселя в Events Manager.

Там ви можете побачити, які дії роблять ваші потенційні клієнти. Також у вас буде можливість показувати цій аудиторії інші рекламні оголошення на Facebook. З Events Manager дані передаються в ADS Manager (рекламний кабінет).

Як налаштувати та додати піксель фейсбук на сайт

Заходимо в Business Manager. Переходимо на вкладку Events Manager.

Вибираємо аккаунт і натискаємо «Додати нове джерело даних» – «Піксель Facebook»

Заповнюємо всю необхідну інформацію.

Піксель можна додати через пряму інтеграцію, вручну або відправити інформацію про налаштування програмісту.

У цій статті покажу кілька варіантів з налаштування, почну з того, як налаштувати піксель вручну через Google Tag Manager, тому натискаємо на другий варіант – додавання коду пікселя на сайт вручну. У наступному вікні (на зображенні нижче) ми бачимо рекомендації з установки коду на сайт. З цієї сторінки потрібно скопіювати код пікселю.

Переходимо в Google Tag Manager (GTM) – інструмент для роботи з різними кодами на сайті. Ми встановлюємо GTM, а всі інші коди додаємо вже через його інтерфейс. При завантаженні сторінки Google Tag Manager підвантажує всі інші скрипти: Google Analytics, Facebook Pixel та інші. Переходимо на робочу область, вкладка Теги, тиснемо “Створити”.

Вносимо назву тега (Facebook Pixel) і натискаємо «Конфігурація тега».

Вибираємо тип тегу. GTM запропонує багато готових варіантів, але нам потрібен «Призначений для користувача HTML».

Вставляємо наш код Facebook Pixel, який ми отримали раніше.

В розширених налаштуваннях вибираємо – «Один раз на сторінку».

Переходимо до тригерів. Вибираємо стандартний тригер «All Pages» – «Перегляд сторінки». Тепер Facebook-піксель буде працювати на всіх сторінках сайту і передавати дані в Facebook-кабінет.

Натискаємо «Зберегти» і повертаємося в робочу область, щоб перевірити роботу нашого пікселя. Натискаємо «Попередній перегляд».

Чекаємо поки провантажеться GTM і переходимо на свій сайт. Бачимо вікно з конфігурацією тегів.

В цьому вікні можна перевірити працездатність коду до публікації на сайті. У вікні «Summary» – «Tags Fired On This Page» ми бачимо наш код – Facebook Pixel (назва, яку ви внесли раніше). Тут можна подивитися й інші теги на сторінці. Якщо ви побачили свій тег, повертайтеся до GTM і натискайте кнопку «Відправити».

Вносимо назву для історії і натискаємо «Опублікувати». Вітаю! Ви додали піксель Facebook на сайт.

Як вже говорилося раніше, піксель можна додати через пряму інтеграцію, вручну або відправити інформацію про налаштування програмісту. Тому розглянемо ще один варіант – через пряму інтеграцію з GTM.

Додавання пікселя фейсбук через партнерські програми

Пройдемо ще один сценарій додавання пікселя на сайт, обираємо перший варіант.

З пропонованих варіантів вибираємо Google Tag Manager.

Тиснемо “Продовжити”. Далі потрібно залогінитися в google акаунті, на якому вже налаштований GTM, дати всі необхідні доступи, вибрати акаунт і потрібний контейнер. Завершуємо налаштування. Тепер в контейнері GTM розміщений і налаштований піксель.

Як налаштувати події для відстеження за допомогою пікселя фейсбук

Наступним кроком після перевірки система пропонує налаштувати події. Багато подій налаштовуються автоматично, але якщо подія, яку треба відстежувати, не створилася, або не входить до переліку автоматичних, доведеться зробити це вручну.

Перейдіть на потрібний сайт, клікнувши на кнопку.

Піксель сам підкаже, які події можна відстежувати. Вибирайте ті, які вас цікавлять.

Вибираємо, за яку подію ця кнопка буде відповідати.

Після – натискаємо кнопку «Підтвердити». Для завершення налаштування натисніть на Finish setup.

На цьому робота з налаштування пікселя завершена. Інформація по всіх вказаних подіях передається в Events Manager.

Невеликий лайфхак: як зменшити відсоток відмов і збирати якісні списки ремаркетингу і look-alike аудиторії. Для того, щоб інформація про користувачів, які перейшли на сайт випадково або покинули сайт протягом декількох секунд після входу, не фіксувалася пикселем, в код пікселя Фейсбук потрібно додати таймер.

Таке рішення дозволить збирати інформацію лише про тих користувачів, яким дійсно цікавий ваш продукт.

Як налаштувати та відслідковувати конверсії на сайті

Конверсія або подія – це не тільки додавання товару в корзину або натискання певної кнопки, це безмежний перелік дій користувача від глибини скролу певної сторінки до оформлення покупки. Щоб розширити перелік подій і отримувати статистику по них, знадобиться GTM і Facebook Pixel, які вже розміщені на сайті, ну, і трохи ентузіазму.

Для прикладу будемо налаштовувати відстеження покупок через перехід на сторінку подяки.

Для початку заходимо до вже знайомого Events Manager, обираємо потрібнийя акаунт, в якому будуть проводитися налаштування, і заходимо в піксель.

Розкриваємо підменю «Налаштувати» і натискаємо «Налаштувати нові події».

У вікні вибираємо «Додати код події вручну».

У вікні вибираємо подію, яку хочемо налаштувати. Прокручуємо нижче і копіюємо елемент коду.

Переходимо до Google Tag Manager, а саме в робочу область, вкладка Теги, тиснемо «Створити».

Вносимо назву тега (FB_Purchase) і натискаємо «Конфігурація тега».

Вибираємо тип тега. GTM запропонує багато готових варіантів, але нам потрібен «Призначений для користувача HTML».

Вставляємо скопійований елемент коду, який ми отримали раніше.

Переходимо до тригерів. Тут все залежить від методу виконання вашої конверсії. У нашому випадку покупка буде зарахована за перехід на сторінку подяки. Робимо тестове замовлення, щоб прогрузити сторінку подяки.

Ми залишаємо сторінку подяки, що відкрилася, в другій вкладці, переходимо назад до GTM. Зараз нам необхідно налаштувати тригер. Натискаємо на “Тригер” – відкривається меню вибору тригерів, але в даному випадку нам потрібно створити новий. Тиснемо на «+».

Називаємо наш тригер (TY_URL) і тиснемо на «Налаштування тригера». У вашому випадку назва може бути будь-яка, щоб було зручно аналізувати переходи.

Вибираємо «Перегляд сторінки».

І ось ми перейшли до налаштування самого тригера. Вибираємо «Деякі перегляди сторінок». Далі вибираємо «Page URL» Містить і частина посилання, що відповідає за сторінку подяки без id (в нашому випадку «/? ORDER_ID =»). У вашому випадку можуть бути інші умови виконання конверсії, все індивідуально і залежить від налаштувань сайту.

Тиснемо «Зберегти» і переходимо в режим попереднього перегляду.

Чекаємо поки завантажеться GTM і переходимо на сайт. Бачимо вікно з конфігурацією тегів.

Робимо тестовий замовлення, щоб перевірити роботу тега.

Якщо тег зпрацював, повертайтеся до GTM і натискайте кнопку «Відправити».

Вносимо назви для історії і натискаємо «Опублікувати».

Конверсії налаштовані. Щоб відстежувати конверсії, повертаємося в Event Manager і заходимо в свій піксель. Сюди будуть передаватися всі зараховані події, як на скріншоті нижче.

На будь-яку зі створених подій можна налаштувати рекламну кампанію з метою «Конверсія».

Інтеграція СРМ-системи AdSaver і Facebook

Тепер при роботі в СРМ-системі AdSaver пикселем Фейсбук в Event Manager передаються не просто конверсії, а й якість цих конверсій. Наприклад, при дзвінку або після надходження заявки менеджер відзначає звернення як цільове або нецільове в СРМ-системі AdSaver, куди потрапляють всі ліди.

Після опрацювання звернення до Event Manager надходить не просто інформація про події, вчинені користувачем на сайті, але і ті, що точно можна вважати цільовими, тобто спрямованими на покупку, а не просто зацікавленість.

Важливо! Сегментувати всі дії користувачів на цільові та нецільові можна тільки при потраплянні події до СРМ-системи. Тобто це повинен бути дзвінок з сайту, відправлення повідомлення через форму зворотного зв’язку або e-mail. Будь-який вид звернення, на яке може відповісти менеджер компанії.

Як швидко інформація про подію передається до Event Manager

Інформація про саму подію фіксується пикселем відразу ж (з урахуванням таймеру) і передасться до Event Manager. Але ми розуміємо, що після надходження заявки менеджер не завжди може оопрацювати її хвилина в хвилину. Система AdSaver буде кожні 20 хвилин перевіряти, чи не змінився статус дзвінка або заявки, пов’язаних з рекламою Фейсбук, і так протягом 3-х годин з моменту надходження дзвінка. Тільки-но дзвінок буде оопрацьований менеджером, статус дзвінка змінитися і в Event Manager. У вихідний день час для перевірки дзвінків збільшується до 24 годин.

Summary
Гайд з установки пікселя Facebook на сайт і налаштування конверсій
Article Name
Гайд з установки пікселя Facebook на сайт і налаштування конверсій
Author
Publisher Name
AdSaver
Publisher Logo
Поділитися:
Що таке IP-телефонія і як це працює Запуск продажів в інтернеті – що аналізувати в першу чергу
Не розумієш, як пояснити босу, навіщо потрібен колтрекінг?
Скачай презу!
Презентація відправлена на вказаний e-mail. З'являться запитання – телефонуйте! Контакти в листі