Нові функції AdSaver
Побудова воронки продажів
У лютневому релізі AdSaver додали функцію графічної побудови воронки продажів. Доступно три види візуалізації з різною інтерпретацією даних. Для побудови воронки необхідно вибрати період, за який будуть показані дані по динаміці руху лідів по етапах продажів. Доступ до звітів в Меню – Інфографіка – Воронка продажів.
Статична воронка – відображає етапи лідів в тому порядку, в якому вони розміщені в особистому кабінеті, за лінійним рухом ліда воронкою продажів. Цифрове значення кожного сектора – це кількість лідів, що знаходяться на певному етапі. Праворуч – опис етапу (якщо такий прописано в наслаштуваннях) і процентне співвідношення лідів даного етапу до загальної кількості потенційних покупців.
Динамічна воронка – це графічне відображення реальної кількості лідів на кожному етапі. Динамічна воронка наочно показує, які етапи можуть бути проблемними, де спостерігається застрягання лідів – привід проаналізувати бізнес-процес.
Статично-динамічна воронка – поєднує в собі дві описані вище концепції: лінійна послідовність етапів продажів з накладенням кількості лідів на кожному з етапів.
Під графіком буде показана статистика по кількості закритих лідів в зазначений період.
Етапи лидов у вигляді гістограми – ще одна інтерпретація статичної воронки продажів.
Гістограма закриття лідів
Щоб детально аналізувати закриті угоди і невдачі, в AdSaver з’явилася функція побудови звіту з причин закриття лідів. Доступ до звіту в Меню – Інфографіка – Причини закриття лідів.
Відображення кількості завдань в календарі
Тепер при плануванні завдань на певну дату менеджер буде бачити свою завантаженість на обраний день і зможе рівномірно розподілити кількість завдань. Щоб побачити, скільки завдань заплановано на певну дату, потрібно відкрити календар через поле “Виконати до” на карточці завдання і навести курсор миші на необхідний день.
Коментування завдань, лидов, контактів і звернень
У новому релізі додали можливість коментувати завдання, ліди, звернення та контакти, щоб не редагувати початковий опис сутності, а вносити актуальну інформацію про статус контакту, ліда або завдання. Бачити замітки і коментувати можуть всі користувачі, які мають доступ до відповідного облікового запису. Наприклад, при закритті завдання, крім вибору причини закриття, додаємо коментар, щоб позначити не просто закриття завдання, а й нюанси його виконання.
Обмеження доступу до облікового запису за IP-адресою
Щоб дані про клієнтів, що зберігаються в особистому кабінеті AdSaver, були в безпеці, тепер можна обмежити доступ до свого облікового запису за IP-адресою. Додавайте будь-яку кількість адрес в налаштуваннях в особистому кабінеті, і після додавання вхід з інших адрес буде неможливий.
Маска телефону для введення номеру в поле
Тепер при введенні номера телефону для створення контакту за замовчуванням відображається код України. Щоб ввести номер телефону іншої країни, потрібно переключити введення на «Світ».
Звіт операторів за закритими завданнями і причини їх закриття
У цьому релізі розширили звітність, тепер можна формувати звіти за закритими завданням по кожному оператору зі статистикою причин закриття кожного завдання.
Покращення AdSaver
- відображення причин закриття лідів тепер виводиться в списку під статусом ліда за аналогією з причинами закриття завдань;
- додали виведення на картку контакту не тільки закритих завдань, завершених за даним контактом, але й завершенні ліди за даним контактом;
- додали поле для введення тексту у вкладці «Додаткова інформація»;
- в налаштуваннях статичних номерів тепер доступний пошук за джерелом.

