Оновлення AdSaver або ударний лютий: воронка продажів, планування завдань, підвищення безпеки і не тільки

Нові функції AdSaver

Побудова воронки продажів

У лютневому релізі AdSaver додали функцію графічної побудови воронки продажів. Доступно три види візуалізації з різною інтерпретацією даних. Для побудови воронки необхідно вибрати період, за який будуть показані дані по динаміці руху лідів по етапах продажів. Доступ до звітів в Меню – Інфографіка – Воронка продажів.

Оновлення AdSaver в лютому фото 1
Статична воронка

Статична воронка – відображає етапи лідів в тому порядку, в якому вони розміщені в особистому кабінеті, за лінійним рухом ліда воронкою продажів. Цифрове значення кожного сектора – це кількість лідів, що знаходяться на певному етапі. Праворуч – опис етапу (якщо такий прописано в наслаштуваннях) і процентне співвідношення лідів даного етапу до загальної кількості потенційних покупців.

Динамічна воронка – це графічне відображення реальної кількості лідів на кожному етапі. Динамічна воронка наочно показує, які етапи можуть бути проблемними, де спостерігається застрягання лідів – привід проаналізувати бізнес-процес.

Оновлення AdSaver в лютому фото 2
Динамічна воронка
Оновлення AdSaver в лютому фото 3
Статично-динамічна воронка

Статично-динамічна воронка – поєднує в собі дві описані вище концепції: лінійна послідовність етапів продажів з накладенням кількості лідів на кожному з етапів.

Під графіком буде показана статистика по кількості закритих лідів в зазначений період.

Етапи лидов у вигляді гістограми – ще одна інтерпретація статичної воронки продажів.

Гістограма закриття лідів

Щоб детально аналізувати закриті угоди і невдачі, в AdSaver з’явилася функція побудови звіту з причин закриття лідів. Доступ до звіту в Меню – Інфографіка – Причини закриття лідів.

Оновлення AdSaver в лютому фото 4
Воронка продажів у вигляді гістограми
Оновлення AdSaver в лютому фото 5
Планування завдань через календар

Відображення кількості завдань в календарі

Тепер при плануванні завдань на певну дату менеджер буде бачити свою завантаженість на обраний день і зможе рівномірно розподілити кількість завдань. Щоб побачити, скільки завдань заплановано на певну дату, потрібно відкрити календар через поле “Виконати до” на карточці завдання і навести курсор миші на необхідний день.

Коментування завдань, лидов, контактів і звернень

У новому релізі додали можливість коментувати завдання, ліди, звернення та контакти, щоб не редагувати початковий опис сутності, а вносити актуальну інформацію про статус контакту, ліда або завдання. Бачити замітки і коментувати можуть всі користувачі, які мають доступ до відповідного облікового запису. Наприклад, при закритті завдання, крім вибору причини закриття, додаємо коментар, щоб позначити не просто закриття завдання, а й нюанси його виконання.

Обмеження доступу до облікового запису за IP-адресою

Щоб дані про клієнтів, що зберігаються в особистому кабінеті AdSaver, були в безпеці, тепер можна обмежити доступ до свого облікового запису за IP-адресою. Додавайте будь-яку кількість адрес в налаштуваннях в особистому кабінеті, і після додавання вхід з інших адрес буде неможливий.

Маска телефону для введення номеру в поле

Тепер при введенні номера телефону для створення контакту за замовчуванням відображається код України. Щоб ввести номер телефону іншої країни, потрібно переключити введення на «Світ».

Звіт операторів за закритими завданнями і причини їх закриття

У цьому релізі розширили звітність, тепер можна формувати звіти за закритими завданням по кожному оператору зі статистикою причин закриття кожного завдання.

Покращення AdSaver

  • відображення причин закриття лідів тепер виводиться в списку під статусом ліда за аналогією з причинами закриття завдань;
Оновлення AdSaver в лютому фото 6
Приклад відображення причини закриття завдання в списку завдань
  • додали виведення на картку контакту не тільки закритих завдань, завершених за даним контактом, але й завершенні ліди за даним контактом;
  • додали поле для введення тексту у вкладці «Додаткова інформація»;
  • в налаштуваннях статичних номерів тепер доступний пошук за джерелом.
Summary
Оновлення AdSaver або ударний лютий: воронка продажів, планування завдань, підвищення безпеки і не тільки
Article Name
Оновлення AdSaver або ударний лютий: воронка продажів, планування завдань, підвищення безпеки і не тільки
Author
Publisher Name
AdSaver
Publisher Logo
Поділитися:

Поширені запитання по темі:

Що таке воронка продажів?

Воронка продажів – це візуалізація руху лідів (потенційних покупців) від першого контакту з відділом продажів до купівлі. Для автоматизації відділу продажів і прискорення проходження лідів по етапах воронки продажів використовують crm-систему.

Що таке автоматизації відділу продажів?

Автоматизація відділу продажів – це, в першу чергу, опис та стандартизація внутрішніх бізнес-процесів, а потім автоматизація типових дій і завдань менеджерів за допомогою crm-системи, наприклад, відправка комерційної пропозиції, призначення повторного дзвінка або зустрічі, формування рахунків і звітів. CRM-система для малого бізнесу вивільняє до 25% робочого часу за рахунок автоматизації.

Як підвищити ефективність роботи відділу продажів?

За допомогою систем аналітики і crm-системи можна не тільки автоматизувати, але і підвищити ефективність роботи кожного окремого менеджера. Використовуйте колтрекінг для запису телефонних дзвінків і удосконалення скриптів продажів.

Як сегментувати цільову аудиторію за допомогою колтрекінгу Наскрізна аналітика – що це таке і як її впровадити без інтеграції зі сторонніми сервісами
Не розумієш, як пояснити босу, навіщо потрібен колтрекінг?
Скачай презу!
Презентація відправлена на вказаний e-mail. З'являться запитання – телефонуйте! Контакти в листі