Оновлення AdSaver у квітні: розширені функції форми зворотного зв'язку

У квітневому релізі додали нові функції для форми зворотного зв’язку, виправили помилки пошуку за номером телефону, поліпшили переклади інтерфейсів і не тільки. Нижче все докладно.

Нові функції для форми зворотного зв’язку – Callback

Тепер при замовленні зворотного дзвінка в неробочий час крім стандартної форми для введення контактів користувач бачить повідомлення про те, що в даний момент дзвінок не може бути здійснений. При цьому користувачеві надається можливість призначити дзвінок у зручний для нього час – протягом 5 найближчих робочих днів. Система створює завдання і в зазначений час здійснюється дзвінок користувачеві.

Кожен раз, коли новий користувач буде замовляти колбек в неробочий час, система перевірятиме, чи вже призначено дзвінок на цей час. Якщо на час, який обрав користувач, вже призначений інший дзвінок, система автоматично запропонує користувачеві час з кроком в 5 хвилин.

Форма обратной связи в нерабочее время

Як управляти робочим часом, в рамках якого компанія приймає вхідні дзвінки і заявки на зворотний дзвінок.

В особистому кабінеті в меню Налаштування виберіть пункт Робочий час. Вкажіть, в які дні і який час менеджери приймають дзвінки. Якщо на мобільні номери налаштована переадресація з номерів колтрекінгу або телефонії Adsaver, після закінчення робочого часу дзвінки надходити не будуть, а будуть відображатися в особистому кабінеті як пропущені.

Розширили можливість додавати поля в форму зворотного зв’язку. Щоб розширити перелік полів, потрібно задати настройки в особистому кабінеті компанії.

 

Так виглядає форма зворотного зв’язку після додавання додаткових полів. Також можна вказати, які поля є обов’язковими до заповнення.

Що допрацювали

Вдосконалили пошук в crm-системі за номером телефону, система шукає збіги по 9 останнім цифрам незалежно від формату введення.

Примусове скидання кеша після оновлень в системі. При першому вході після оновлення користувачеві пропонується повторно авторизуватись.

Підвищено точність визначення джерел дзвінка.

Допрацювали функціонал блокування обмежень входу по IP-адресами.

Оновили переклади інтерфейсу.

Summary
Оновлення AdSaver у квітні: розширені функції форми зворотного зв'язку
Article Name
Оновлення AdSaver у квітні: розширені функції форми зворотного зв'язку
Author
Publisher Name
AdSaver
Publisher Logo
Поділитися:
Як збільшити продажі в кризу за допомогою crm-системи AdSaver інструкція: як опрацьовувати і аналізувати звернення через Callback з Facebook
Не розумієш, як пояснити босу, навіщо потрібен колтрекінг?
Скачай презу!
Презентація відправлена на вказаний e-mail. З'являться запитання – телефонуйте! Контакти в листі