Новий дизайн особистих кабінетів AdSaver

Випустили у світ новий дизайн особистого кабінету AdSaver і не тільки: що змінили, покращили або допрацювали, розповідаю детально.

Вхідні звернення

Усі вхідні звернення збираються на одній сторінці. Додали візуалізацію типів звернень, розширили меню, вивели на головну сторінку оповіщення про неопрацьовані звернення і протерміновані завдання, щоб скоротити відсоток дзвінків і листів без відповіді.

Новий дизайн особистих кабінетів AdSaver фото 1

У чому різниця між зверненням і дзвінком?

Звернення — це група дзвінків, електронних листів, заявок на зворотний дзвінок або Callback від одного і того ж користувача. Різні види вхідних звернень будуть збиратися в одну групу до тих пір, поки менеджер не опрацює звернення.

Дзвінок — це один унікальний контакт користувача з компанією, від одного і того ж користувача може надходити кілька дзвінків протягом дня, всі вони будуть показані як окрема подія.

Що значить опрацювати звернення?

Менеджер натискає кнопку “Опрацювати звернення”, відкривається картка звернення, менеджер вносить такі дані: привласнює зверненням категорію “цільове/нецільове/сервісне”, залишає коментар до звернення, створює контакт, на основі цільового звернення створює лід.

Новий дизайн особистих кабінетів AdSaver фото 2

У чому різниця між лідом і контактом

Контакт — це всього лише контактні дані користувача: номер телефону або e-mail, лід — це контакт, який потенційно готовий до здійснення покупки. На основі одного і того ж контакту можна створювати нескінченну кількість лідів, якщо компанія продає різні продукти, надає багато видів послуг, для кожної нової угоди потрібно створювати новий лід.

Навіщо все ускладнювати?

Це тільки на перший погляд здається, що система складна, а насправді все просто.

Якщо компанія спеціалізується на одному продукті без будь-яких варіантів — все просто: один контакт — один лід. Але одна людина купує квартиру в новобудові і паралельно прицінюється до заміського котеджу, або звертається до діджитал-агентства за SEO-аудитом, але тут паралельно з’ясувалося, що клієнт не проти прокачати свій відділ продажів, але там тьма нюансів — і це вже зовсім інша угода і історія, і можливо, інший фахівець. Тоді для однієї людини ми створюємо два ліда на основі його контактів, і ведемо їх паралельно.

У кожної з цих угод свій шлях і свій термін закриття.

Створення завдань

Завдання можна створювати як на основі контакту, так і на основі ліда.

В чому різниця? Як писала вище, контакт і лід — це не одне і те ж, і завдання по контактах і лідах будуть відрізнятися.

Щоб створити завдання, перейдіть до потрібного контакту або ліду, натисніть редагувати. Відкриється картка контакту або ліда. Для контакту потрібно вибрати відповідну вкладку із завданнями.

Новий дизайн особистих кабінетів AdSaver фото 3
Створення завдання для обраного контакту через картку контакта

У картці ліда – є внизу форми. Завдання, створені на основі ліда, будуть видні на картці ліда на загальному лід-борді. Щоб переглянути наявні на контакті завдання, необхідно відкрити контактну картку і вибрати вкладку “Завдання”.

Новий дизайн особистих кабінетів AdSaver фото 4
Створення завдання з картки ліда

Створити завдання можна і безпосередньо з пункту меню “Завдання”.

Новий дизайн особистих кабінетів AdSaver фото 5
Створення завдання для контактів і лидів в меню "Завдання"

Етапи просування ліда воронкою продажів

Створюйте власні етапи просування ліда по воронці продажів в залежності від особливостей бізнесу. Зайдіть в пункт меню Налаштування “, виберіть” Етапи лидов “і пропишіть покроково воронку продажів.

Новий дизайн особистих кабінетів AdSaver фото 6

При створенні нового ліда – привласнюєте відповідний етап, під час переходу ліда на наступний щабель – відзначаєте зміни в картці ліда.

Новий дизайн особистих кабінетів AdSaver фото 7

Імпорт контактів

Обирайте потрібну групу контактів по менеджеру, етапу угоди, останнім зверненням клієнта за будь-який період часу і вивантажуйте у вигляді таблиці Excel.

Новий дизайн особистих кабінетів AdSaver фото 8

Аналітика

Статистика по компанії представлена у вигляді інфографіки, доступні такі дані:

  • кількість опрацьованих та неопрацьованих, цільових і нецільових звернень за обраний період;
  • середній час опрацювання дзвінка і тривалості дзвінка за обраний період;
  • статистика вхідних дзвінків за день, тиждень і погодинно — графіки розподілу навантаження в різний час;
  • показники ефективності роботи кожного менеджера.
Новий дизайн особистих кабінетів AdSaver фото 9
Summary
Новий дизайн особистих кабінетів AdSaver
Article Name
Новий дизайн особистих кабінетів AdSaver
Author
Publisher Name
AdSaver
Publisher Logo
Поділитися:
Що таке колтрекінг: як це працює і які задачі вирішує Запис телефонних дзвінків – як це допомагає бізнесу
Не розумієш, як пояснити босу, навіщо потрібен колтрекінг?
Скачай презу!
Презентація відправлена на вказаний e-mail. З'являться запитання – телефонуйте! Контакти в листі