Лідогенераціі. Де шукати ліди, якими інструментами збирати контакти і заявки

Розбираємося, чому лідогенерація — не страшний маркетинговий термін, що означає косити всіх, хто потрапляє під руку, а продумана система роботи з користувачами і контактами. Хаотичний збір даних — ще не лідогенерація. У цій статті розглянемо, як за допомогою мінімальних фінансових вкладень збирати більше лідів, дам списки інструментів, в тому числі і безкоштовних.

Де знайти аудиторію?

Це визначає питання, з нього і почну. Є 2 новини: погана і хороша. Погана полягає в тому, що за останні 15 років, що збіглися з різким стрибком e-commerce і появою нескінченного числа тематичних ресурсів, месенджерів і медіа-сервісів, аудиторія розсіялася по різних каналах — кому як зручно, і стверджувати, що якась цільова аудиторія сидить виключно на YouTube або читає новини тільки в Telegram – недалекоглядно.

Хороша новина в тому, що не всі використовують омніканальність при пошуку своєї ЦА. Часто бізнеси відпрацьовують канали, за якими стабільно йде якийсь трафік, і не ризикують вкладати час і ресурси в пошук нових джерел.

І що робити?

Множити інформацію про продукт. Бракує рук на все? Просто адаптуйте одні і ті ж теми під різні формати. Одну і ту ж тему можна розкручувати так:

  • лонгріди в корпоративному блозі
  • пости в соцмережах
  • простенький відеоролик
  • канали та спільноти в месенджерах
  • лист в email-розсилці
  • PDF-книга з практичними порадами в обмін на контакти

З часом можна звузити кількість каналів, коли стане зрозуміло, які з них приводять найбільше користувачів.

Лідогенератори для сайту

А зараз про інструменти, за допомогою яких збираємо ліди з аудиторії, приведеної на сайт або в спільноту в соцмережах.

Зворотний дзвінок з сайту або з соцмереж

Зворотна форма зв’язку AdSaver встановлюється на будь-який сайт або Facebook. Користувач залишає контакти і система автоматично телефонує користувачеві протягом хвилини. У чому перевага віджету: моментальний зв’язок з клієнтом, контакти збираються в особистому кабінеті сервісу, можливість тегувати всі вхідні звернення категоріями — цільове і нецільове — і розділяти ліди на теплі і холодні вже на етапі першого контакту. Всі звернення наочно перед очима в реальному часі, не потрібно нікуди вивантажувати списки з контактами для опрацювання.

лідогенерація - зворотний дзвінок

Випадні вікна або pop-up

Пропонуйте користувачам підписатися на корисну розсилку про анонси акцій, персональних знижок або купонів — будь-яку пропозицію, яка мотивує користувача залишити контакти. Спливаюче вікно — працюючий лід магніт, оскільки користувачі рідко самостійно шукають по сайту форми з підпискою.

Популярні плагіни з простими налаштуваннями для сайтів на WordPress:

  • Hello Bar — для сайтів на WordPress є плагін, для інших CMS віджет встановлюється через сайт додатку, при обсязі до 5000 відвідувачів сайту на місяць можна використовувати безкоштовну версію з обмеженим функціоналом;
  • Mailmunch — плагін заточений під збір електронної пошти та підписку на розсилку;
  • AddThis — крім спливаючих вікон, у додатку доступні наступні інструменти: кнопка “Share” і “Follow”, просування посилань, блок рекомендованого контенту — всі інструменти безкоштовні;
  • Unlimited Pop-Ups — конструктор спливаючих вікон з вибором місця на сторінці, локалізація, широкі можливості для створення дизайну вікон;
  • Popup | Custom Popup Builder — у цього плагіна серйозний перелік інтеграцій з поштовими сервісами, інструментами таргетингу та аналітики;

Ninja Popups for WordPress — інтеграція з багатьма поштовими сервісами через API, великі можливості при конструюванні спливаючих вікон.

Загальні можливості сервісів і плагінів: налаштовується індивідуальний дизайн, тексти, розміри вікна, можна налаштувати спливаючі вікна для певних сторінок сайту. Майже скрізь є можливість спробувати тестовий безкоштовний період з обмеженим функціоналом, але не скрізь є російськомовний та україномовний інтерфейси. Не всі плагіни інтегруються з crm-системами та іншими сервісами.

Спливаючі вікна при спробі користувача покинути сайт

Налаштовуються за допомогою вище описаних плагінів з принциповою різницею в тому, що налаштовуючи подібні тригери на вихід з сайту, потрібно пропонувати користувачеві реально цінний аргумент залишитися: бонус на покупку або спеціальна пропозиція. Ось приклади.

Закріплена панель

Закріплена панель, як правило, має вигляд горизонтального банера з полями для введення контактів або закликом перейти за посиланням, прилипає до сторінки і при скролінгу тримається на місці.

У чому плюс: складно не помітити.

У чому мінус: може дратувати користувача своєї нав’язливістю. Розміщуйте на закріпленій панелі вогонь-контент — знижки, акції, спецпроєкти, спеціальні пропозиції, безкоштовний контент. Реалізувати можна за допомогою плагінів і сервісів:

  • Optinmonster — сервіс для створення лід магнітів для сайтів;
  • YITH Footer Banner — ворпресівський віджет для створення закріпленої панелі в футері;
  • Webloggerz WP Floating Footer Bar — ще один під ті ж задачі;
  • WordPress Notification Bar — створення різнопланових закріплених панелей для лідогенераціі з сайту.

Онлайн-чат для спілкування з клієнтами

Ось популярні сервіси з широкими можливостями:

  • Jivosite
  • WebConsult

Лідогенерація через онлайн-спілкування. Клієнт приходить на сайт за інформацією, ви оперативно і експертно відповідаєте на його запитання, потім пропонуєте залишити електронну пошту або номер телефону, щоб розповісти докладніше, і ось він уже конвертувався в лід непомітно для себе самого.

Ще про плюси: відповіді на питання в реальному часі — можна отримувати круті інсайти і налаштувати автоматичні відповіді на типові запитання. З мінусів — не у всіх подібних сервісів є аналітика і збір інформації в crm-систему.

Збір коментарів під статтями і відео

Коментарі шанувальників і хейтерів, схвальні і лайливі — в будь-якому випадку величезна цінність для продуктової компанії, яка вказує на те, що у людей живий інтерес до продукту. Але це не єдина цінність. Щоб залишити коментар, користувач повинен авторизуватися або залишити e-mail, а це вже не просто контакт, це лід, який має якесь уявлення про продукт і його хвилює ця тема.

Експортуйте список імейлів і підігрівайте користувачів розсилкою або зформуйте на фейсбуці рекламну аудиторію на основі даних контактів.

Популярні сервіси для коментів:

  • HyperComments — сервіс для управління коментарями, інтегрується з різними CMS;
  • AnyComment — популярний плагін для сайтів на WordPress, з мінусів: при авторизації користувача через обліковий запис в соцмережі контакти користувача отримати не вдасться;
  • Facebook Comments — плагін показує реальні фото і імена коментаторів, під якими вони зареєстровані в соцмережі, мінус: не експортуються контакти, плюс: написати гидоту під липовим ніком не вийде;
  • wpDiscuz – інструмент для роботи з коментарями з безліччю функцій, для сайтів WordPress.

Анотації та підказки в роликах на YouTube

Підказки в відео на YouTube — це інтерактивні елементи, куди можна додати посилання для переходу на лід-форму. Плюс в тому, що на відміну від анотації, підказки працюють при перегляді відео з мобільного. Лідогенератор, який недооцінюють.

Як розрахувати вартість ліда і чим вона відрізняється від вартості залучення нового покупця
Про інструменти для lead generation коротко поговорили, а тепер підходимо до питання ціноутворення, тому що все описане вище немає ніякого сенсу, якщо ціна за лід наближається до ціни вашого продукту.

Інформаційні ресурси про маркетинг пропонують наступну просту формулу, вартість ліда буде залежати від:

  • конкуренції в ніші даного бізнесу
  • цінового сегменту продукта
  • загального попиту на товар або послугу
  • каналу просування
  • регіону просування

Як правило, розраховується автоматично самими сервісами.

Насправді ввідних набагато більше. Вартість генерації лідів сильно зростає, якщо не виконані наступні умови:

  • відповідність рекламного оголошення або банера посадковій сторінці
  • якісний лендінг — зрозуміла інформація про рекламований продукт, кнопки із закликом залишити контакти,
  • заповнити заявку, замовити зворотний дзвінок, купити
  • швидке опрацювання вхідних заявок

На останньому пункті хочу зупинитися докладніше, тому що зусилля, витрачені на створення контенту, оплату рекламних оголошень, вивчення і впровадження нових інструментів для генерування лідів, підуть в нікуди, якщо ці ліди ніхто не опрацює в стислі терміни.

Пишу всюди і завжди, і не втомлюся повторювати: заявки, опрацьовані протягом 10 хвилин після подачі, в 40% випадках стають покупками. Чим більше часу проходить з моменту подачі заявки і замовлення зворотного дзвінка, тим більше зусиль доведеться витратити, щоб додзвонитися і поговорити з потенційним клієнтом, а він уже замовив товар у конкурента.

Ідеально, щоб всі підключені сервіси, плагіни, інструменти зливали контакти в єдину crm-систему, тоді всі вхідні звернення будуть доступні менеджеру в режимі реального часу.

Summary
Лідогенераціі. Де шукати ліди, якими інструментами збирати контакти і заявки
Article Name
Лідогенераціі. Де шукати ліди, якими інструментами збирати контакти і заявки
Author
Publisher Name
AdSaver
Publisher Logo
Поділитися:
Запис телефонних дзвінків – як це допомагає бізнесу Що таке crm-система і як збільшити прибуток компанії шляхом її впровадження
Не розумієш, як пояснити босу, навіщо потрібен колтрекінг?
Скачай презу!
Презентація відправлена на вказаний e-mail. З'являться запитання – телефонуйте! Контакти в листі