Як працює статичний колтрекінг: його задачі та можливості

Статичний колтрекінг використовується для визначення ефективності рекламних каналів: скільки дзвінків надійшло за кожним оголошенням і скільки з них були цільовими. Як працює статичний колтрекінг, чим відрізняється від динамічного і для аналізу яких рекламних майданчиків підходить — читайте в цьому матеріалі.

Як працює статичний колтрекінг

Після підключення сервісу колтрекінгу компанії виділяється необхідна кількість номерів — відповідає кількості рекламних джерел. В особистому кабінеті кожному номеру телефона привласнюється назва рекламного джерела.

Як працює статичний коллтрекінг фото 1

Коли користувач здійснює дзвінок за вказаним номером, система фіксує джерело.

Як працює статичний коллтрекінг фото 2

Чим статичний колтрекінг відрізняється від динамічного і як відбувається збір даних

Якщо в основі роботи статичного колтрекінгу лежить лінійний зв’язок “рекламне джерело → номер телефону”, то динамічний колтрекінг заснований на підміні телефонних номерів на сайті компанії і зборі інформації про переходи з рекламних оголошень в гугл і про поведінку користувача.

Читайте докладніше в блозі, Як працює динамічний колтрекінг

Інформація, зібрана за допомогою статичного колтрекінгу, поступається за глибиною тій кількості даних, які надає динамічний колтрекінг, але для аналізу рекламних джерел її більш ніж достатньо.

Переваги статичного колтрекінгу

Попри те, що збирати інформацію про поведінку користувача в мережі за допомогою статичного колтрекінгу неможливо, ряд очевидних переваг над динамічним колтрекінгом є:

  • Статичний колтрекінг може бути дешевшим, ніж динамічний. Кількість виділених номерів, які необхідні для коректної роботи динамічного колтрекінгу, залежить від кількості відвідувачів, які одночасно перебувають на сайті. Якщо це в середньому 20 осіб, то для точного збору даних рекомендується використовувати не менше 25 номерів з урахуванням стрибків відвідуваності. AdSaver Call Tracking розраховує вартість послуги колтрекінгу виходячи з кількості номерів. Якщо компанія використовує до 5 рекламних джерел, можна купити 5 номерів для привласнення кожному майданчику або носію унікального номера, плюс додатково розмістити номер на сайті та в картці Google Мій бізнес — тобто в сумі 7 номерів, що дозволяє знизити вартість послуги колтрекінгу в 3, 5 рази. І цього вже буде достатньо, щоб почати відстежувати джерела дзвінків, аналізувати рекламні канали і розрахувати вартість залучення нового ліда та клієнта.
  • Статичний колтрекінг підходить для відстеження дзвінків як з онлайн, так і офлайн-носіїв. Статичний номер телефону можна привласнити будь-якому виду носія, за умови, що там можна розмістити номер телефону: білборд, листівка, реклама в журналі або на радіо, оголошення в гугл або соціальних мережах, тощо. Динамічний колтрекінг підходить тільки для відстеження переходів по контекстних оголошеннях, банерах або інших онлайн-ресурсів. Ефективність реклами на радіо відстежити за допомогою динамічних номерів неможливо. Якщо розмістити виділені номери на сторонніх ресурсах крім власного сайту, в момент дзвінка система буде зіставляти дії не зкористувачем, що телефонує, а з тим, що в даний момент знаходиться на сайті і бачить цей номер.
  • Заміна прив’язки рекламного джерела через особистий кабінет сервісу колтрекінгу за хвилину. Абсолютно справедливо припустити, що за два-три місяці після впровадження колтрекінгу компанія аналізує дані і приймає рішення відмовитися від роздачі листівок біля метро, ​​оскільки даний канал не приносить дзвінків. При цьому звільняється номер, який розміщували на листівках. Якщо компанія ухвалить рішення протестувати новий рекламний ресурс, в особистому кабінеті AdSaver потрібно відредагувати відповідність даного номера телефону новому рекламному джерелу. З цього моменту дані будуть збиратися вже не по листівках, а по новому рекламному каналу.

Для яких цілей підходить статичний колтрекінг

Підіб’ємо підсумок списком ресурсів і рекламних носіїв, до яких можна прив’язати статичний номер телефону:

  • будь-який вид зовнішньої реклами: білборди, мимоходи, сітілайти, розтяжки, тощо;
  • радіо і телебачення;
  • реклама компанії на заходах;
  • в ЗМІ;
  • на упаковці, мерчі або сувенірній продукції;
  • в соціальних спільнотах і на форумах;
  • Google Maps, Яндекс.Карти та інші довідники;
  • оголошення в Google Ads та КМС.

Ефективність колтрекінгу в цифрах:

  • на 80% скорочується кількість дзвінків без відповіді;
  • на 100% опрацьовані всі вхідні звернення;
  • до 20% приріст нових клієнтів в перший місяць роботи тільки завдяки зменшенню кількості пропущених дзвінків;
  • близько 30% бюджету в середньому перенаправляють маркетологи на більш ефективні рекламні джерела, визначені за допомогою колтрекінгу.
Summary
Як працює статичний коллтрекінг: його задачі та можливості
Article Name
Як працює статичний коллтрекінг: його задачі та можливості
Author
Publisher Name
AdSaver
Publisher Logo
Поділитися:

Поширені запитання по темі:

У чому різниця між динамічним та статичним колтрекінгом?

Статичний коллтрекінг це прив’язка номерів телефонів до рекламних оголошень або носіїв. Динамічний коллтрекінг це установка на сайт підмінних номерів, які закріплюються не за рекламним носієм, а за користувачем протягом сесії міської ради на сайті.

Що краще: статичний або динамічний колтрекінг?

Немає такого критерію в вимірі ефективності різних видів колтрекінгу. Кожен з них вирішує різні задачі, орієнтуватися потрібно на вхідні дані, з якими працює компанія. Наприклад, в залежності від формату рекламних кампаній і рекламних оголошень.

Який колтрекінг дешевше?

І статичний, і динамічний коллтрекінг це просто формат збору інформації про рекламні канали, вартість колтрекінгу розраховується виходячи з кількості номерів, що підключаються. Чим більше номерів виділяється для роботи при підключенні колтрекінгу, тим дорожчий пакет. Дивитися тарифи.

Продажі через дзвінок: все про телефонні дзвінки в бізнесі в цифрах Як оцінити ефективність контекстної реклами в Google Ads за допомогою колтрекінгу
Не розумієш, як пояснити босу, навіщо потрібен колтрекінг?
Скачай презу!
Презентація відправлена на вказаний e-mail. З'являться запитання – телефонуйте! Контакти в листі