У цій статті розкриємо статистику щодо частки звернень, яка припадає на зворотний дзвінок на прикладі двох великих столичних девелоперів. Але спочатку трохи теорії, якщо callback – незнайомий для вас інструмент.
Що таке зворотний дзвінок
Користувач заходить на сайт, бачить callback-віджет у вигляді лід-форми з пропозицією перетелефонувати, залишає номер телефону та отримує зворотний дзвінок протягом 30 секунд.
Як працює callback для сайту на прикладі сервісу AdSaver і чому система не зв’язується моментально
Після того, як користувач ввів у форму контакти та натиснув кнопку “Відправити”, система в першу чергу здійснює дзвінок менеджеру компанії або в колл-центр, і тільки після того, як співробітник відповідає на виклик, телефонує за введеним номером. Якщо до системи колтрекінгу підключені декілька телефонних номерів або на зв’язку кілька співробітників, система буде телефонувати до кожного підключеного номера по черзі, якщо попередній не відповідає або зайнятий. Якщо ні по одному з номерів компанії додзвонитися не вийшло, такий виклик буде значиться в системі — без відповіді, і менеджер зателефонує по можливості.
Чому callback функція подобається відвідувачам сайту
Це безкоштовно. Якщо зазначені на сайті номери і номер користувача належать різним операторам, на дзвінок не доведеться витрачати гроші.
Це зручно. Припустимо, в компанії працює кілька департаментів, які відповідають за різні питання і у кожного свій номер. Користувач не впевнений, якої категорії стосується його питання і залишає його на розсуд менеджера. Залишає свій номер і чекає на дзвінок.
Чому callback подобається компаніям
Менше дзвінків без відповіді. Оскільки система сама додзвонюється менеджеру, ймовірність того, що звернення залишиться без відповіді, значно знижується, на відміну від форми зворотного зв’язку, де контактні дані потрапляють в загальний перелік звернень, і співробітники самі вирішують, коли передзвонити користувачеві.
Більше конверсій користувача в ліда. Якщо відповісти на дзвінок користувача в момент його найвищої зацікавленості, ймовірність перетворити таку людину в потенційного покупця набагато більша. Чим більше часу проходить від моменту заявки та до першої комунікації з користувачем, тим менше ймовірність, що контакт буде вдалим. Людина, можливо, вже розв’язала свою проблему або просто перемкнулася на інші справи. Колбек скорочує прірву між інтернет-користувачем і менеджером.
Яка частка звернень припадає на замовлення зворотного дзвінка
Нижче наводжу статистику компаній-забудовників, які використовують віджет зворотного дзвінка на сайті та форму зворотного зв’язку для лідгена в соціальних мережах.
Приклад 1.
На зображенні зліва — кількість всіх вхідних звернень в компанію Х за 20 днів, на зображенні праворуч — частка звернень в цю ж компанію через послугу зворотного дзвінка. З 7220 звернень 1362 надійшло через Callback — це 18,8%, третина з них прийшли через форму зворотного дзвінка на Facebook — 411 викликів за 20 днів.


Приклад 2.
У компанію Y за 20 днів надійшло 350 звернень, 167 – через віджет Callback (47,7%), на частку зворотного дзвінка з соціальних мереж припадає 97 лідів — це 27,7% від усіх звернень.


Замість підсумку
Зворотний дзвінок – це:
- інструмент для встановлення моментального контакту з користувачами, які з різних причин не хочуть телефонувати в компанію власноруч;
- можливість встановити контакт з потенційним покупцем в той момент, коли він зацікавлений в продукті, тобто коли ймовірність конвертувати його в покупця дуже висока;
- гра на випередження, не дайте користувачеві шансу піти до іншої компанії, особливо якщо працюєте у висококонкурентному середовищі.

