Як оцінити ефективність контекстної реклами в Google Ads за допомогою колтрекінгу

Як оцінити ефективність контекстної реклами за допомогою колтрекінгу, де тут зв’язок між дзвінками і переходами користувачів по рекламних оголошеннях та банерах? Ефективність кол трекінгу — це вміння використовувати зібрану сервісом інформацію, яка допомагає точно визначити кількість і якість дзвінків з різних рекламних оголошень та креативів.

Точність аналітики залежить від кількості вхідних дзвінків, точніше — від процентної частини, яку складають дзвінки від загального числа звернень. Якщо частка дзвінків в компанію складає не менше 20% – ця стаття для вас.

Методи оцінки ефективності контекстної реклами через дзвінок

Щоб визначити ефективність реклами, для початку потрібно знати, за яким з оголошень (інтернет-ресурсу або фізичного рекламного носія) надійшов дзвінок.

Можна орієнтуватися на дані з Google Analytics за умови, що правильно налаштовані цілі на відстеження дзвінків-конверсій. Що значить правильно:

  • оголошення в Google налаштовані з розширенням “Номери телефонів” з можливістю зробити дзвінок або оголошення тільки з номером телефону (останнє, як правило, використовується для реклами на мобільних пристроях);
  • в налаштуваннях облікового запису доступні звіти по дзвінках;
  • задано мінімальний час дзвінка, після якого дзвінок зараховується в аналітиці як конверсія (рекомендується виставляти тривалість дзвінка, щоб виключити занадто короткі, які рідко призводять до продажу);
  • налаштовані цілі в Google Analytics для натискання кнопки “Зателефонувати”, функція “Показати номер телефону” або інші кліки — дії, які можна умовно вважати дзвінком.
  • щоб визначити, що конверсія (в нашому випадку — дзвінок) є наслідком переходу з певного оголошення, потрібно додати тег зв’язування конверсій на всі сторінки, куди може переходити користувач за оголошенням.

Навіть за умови, що ви проаналізуєте звіти по діях користувачів і порахуєте загальну кількість дзвінків, аналіз буде приблизними — не всі кліки по номеру телефону призводять до дзвінка, але для загального розуміння тенденції в принципі дані будуть достатніми.

При підключенні колтрекінгу інформація по всіх вхідних дзвінках буде збиратися в одній системі, а менеджер зможе сортувати їх за такими критеріями як джерело дзвінка (будь то онлайн або офлайн носій), конкретне оголошення плюс ключовий запит, за яким користувач знайшов оголошення, і головне — цільовий або нецільовий дзвінок надійшов в компанію за даним оголошенням.

Як оцінити ефективність контекстної реклами за допомогою колтрекінгу

Тепер покроково розглянемо процес визначення джерела і аналізу дзвінків за допомогою колтрекінгу.

Виділення телефонних номерів для відстеження джерела дзвінка.

При підключенні коллтрекінга для кожного статичного рекламного джерела виділяється унікальний номер телефону, він фіксується в системі колтрекінгу: в обліковому запису компанії для виділених телефонних номерів привласнюється назва статичного рекламного джерела. Унікальний номер телефону можна привласнити і оголошенню в Google, використовується для розширень або реклами тільки з телефонним номером.

Як оцінити ефективність контекстної реклами в Google Ads за допомогою коллтрекінга фото 1

Паралельно на сайт компанії встановлюється скрипт, який підміняє телефонні номери  унікальному користувачеві протягом сесії показується унікальний номер телефону. Мається на увазі, що кілька користувачів, що одночасно знаходяться на сайті, бачитимуть різні номери телефонів, після завершення сесії звільнившийся номер телефону буде показаний іншому користувачеві.

Динамічна підміна номерів дозволяє відстежувати дії користувача, а також пов’язувати їх з певним рекламним оголошенням в інтернеті, за якиму користувач перейшов на сайт. При здійсненні дзвінка дана інформація фіксується в системі.

Читайте в блозі, Як працює динамічний коллтрекінг – поширені питання

Якщо користувач перейшов на сайт, але не зробив дзвінок, інформація про нього збережеться в файлах cookie і при наступному відвідуванні система впізнає користувача. Коли він все ж зробить дзвінок, в системі колтрекінгу зафіксуються всі відвідування сайту користувачем та попередні дзвінки.

Налаштування спеціальних цілей в Google Analytics.

Щоб передавати інформацію про вхідні дзвінки в Google Analytics, систему колтрекінгу потрібно інтегрувати з сервісом аналітики. У AdSaver інтеграція з Google Analytics здійснюється з особистого кабінету в кілька кліків.

Як оцінити ефективність контекстної реклами в Google Ads за допомогою коллтрекінга фото 2

Тепер в гугл аналітиці потрібно налаштувати спеціальні цілі для передачі інформації з системи колтрекінгу AdSaver (інструкція надається фахівцями AdSaver).

При надходженні вхідного дзвінка менеджер в ході розмови привласнює зверненням категорію: цільове або нецільове.

Як оцінити ефективність контекстної реклами в Google Ads за допомогою коллтрекінга фото 3

Дані передаються в Google Analytics.

Звіти та аналіз ефективності рекламних каналів.

Не важливо, 10 або 20 рекламних оголошень або ресурсів ви задіяли в ході кампанії, сформувати звіт в системі колтрекінгу можна за будь-якими заданими критеріями:

  • рекламне джерело
  • рекламне оголошення
  • цільові або нецільові дзвінки
  • заданий період часу

Як порахувати ефективність рекламної кампанії з допомогою колтрекінгу

Розглянемо на прикладі клієнта AdSaver – київського забудовника, як проаналізувати рекламне оголошення за допомогою колтрекінгу.

Вхідні дані. Одночасно в Google Ads активні понад 70 рекламних кампаній за обраним аккаунтом: різні аудиторії, кілька креативів в КМС, різні ЖК. І це тільки контекстні оголошення в гугл. Компанія рекламується на білбордах, в YouTube, соцмережах, тематичних інтернет-ресурсах. При щільному трафіку дзвінків розібратися, звідки прийшли покупці, який канал приносить більше дзвінків при меншій вартості ліда, яка аудиторія дає більше переходів – просто нереально.

На прикладі одного оголошення покажу, як аналізувати рекламні оголошення в Google за допомогою колтрекінгу AdSaver.

Для зручності експортуємо звіт про вхідні звернення за грудень 2019 з облікового запису AdSaver у вигляді таблиці Excel. Фільтруємо звернення по дзвінках з однієї групи рекламних оголошень для одного ЖК. І обираємо тільки цільові дзвінки. Як присвоїти  дзвінку статус «цільовий», я писала вище.

Як оцінити ефективність контекстної реклами в Google Ads за допомогою коллтрекінга фото 5

На скріншоті видно, що за обраний період кількість цільових дзвінків – 65. Тепер знаходимо відповідне оголошення в Google Analytics.

Як оцінити ефективність контекстної реклами в Google Ads за допомогою коллтрекінга фото 6

Статистика в Google Analytics показує нам наступне: 60 цільових з 91 дзвінка за обранним оголошенням за місяць, невелика похибка в передачі даних це норма, загалом статистика збирається коректно.

Без підключення колтрекінгу ми могли б орієнтуватися тільки на кількість кліків по оголошенню, сесії на сайті, дзвінки-конверсії — але це дуже приблизний аналіз рекламних оголошень, і більше підходить для аналізу клікабельності заголовків і креативів.

  • Цільові дзвінки
  • Нецільові дзвінки
  • Сервісні та інші дзвінки

У цьому ж звіті (на скріншоті гугл аналітики) вказана вартість одного вхідного дзвінка.

Якщо провести детальний аналіз по кожній групі оголошень, підрахувати кількість цільових дзвінків, що надійшли за певний період часу, і визначити вартість одного ліда, можна вибудувати рейтинг найбільш успішних кампаній.

При підключенні crm-системи AdSaver LMS до даних колтрекінгу можна додати шлях клієнта після здійснення дзвінка воронкою продажів і суму закриття угоди.

Таким чином еко-система Google Analytics – AdSaver Call Tracking – Adsaver LMS дає повне уявлення про шлях користувача від першого контакту з рекламним оголошенням до продажу:

  • за яким оголошенню перейшов користувач на сайт;
  • які сторінки на сайті переглядав користувач, перш ніж зробити дзвінок;
  • скільки цільових дзвінків приносить кожне рекламне джерело;
  • яка вартість залучення клієнта по кожному рекламному каналу;
  • який середній чек угоди по кожному рекламному каналу;
  • які труднощі виникають на етапах проходження ліда воронкою продажів.
Summary
Як оцінити ефективність контекстної реклами в Google Ads за допомогою колтрекінгу
Article Name
Як оцінити ефективність контекстної реклами в Google Ads за допомогою колтрекінгу
Author
Publisher Name
AdSaver
Publisher Logo
Поділитися:

Поширені запитання по темі:

Що таке колтрекінг?

Колтрекінг– це система, яка з високою точністю визначає джерела дзвінків, а також фіксує поведінку користувача на сайті. Як працює колтрекінг, читайте докладно в блозі AdSaver.

Як підключити колтрекінг на сайт?

Для підключення колтрекінгу генерується спеціальний код, який встановлюється на сайт через GTM.

Скільки коштує колтрекінг?

Вартість колтрекінгу AdSaver залежить від кількості номерів, які будуть виділені для динамічної підміни на сайті, або статичних номерів для різних рекламних джерел. Вартість телефонного номера складає 175 грн на місяць, без абонплати та додаткових платежів.

Як працює статичний колтрекінг: його задачі та можливості Що таке відстеження джерела дзвінка і навіщо це потрібно
Не розумієш, як пояснити босу, навіщо потрібен колтрекінг?
Скачай презу!
Презентація відправлена на вказаний e-mail. З'являться запитання – телефонуйте! Контакти в листі