3 способи використовувати дані колтрекінгу для ремаркетингу та підігріву аудиторії

Колтрекінг — сервіс для відстеження дзвінків. Суть його в тому, щоб дати маркетингу розуміння, що приносять продажу, яка аудиторія насправді купує продукт, як реагує на рекламу, ціну і сервіс, і чого хочуть користувачі насправді. Завдання маркетингу використовувати отримані дані, щоб знайти схожу аудиторію, використовувати накопичений досвід для ведення діалогу з потенційними покупцями, і, звичайно ж, “підігрівати” тих, хто вже знайомий з продуктом, але все ще не став покупцем.

Колтрекінг і ремаркетинг — хітовий дует, Сальма Хайек і Пенелопа Крус від маркетингу, не залишають користувачеві шансу ігнорувати діалог з компанією. Сьогодні розповім, як налаштувати ремаркетинг на основі даних з колтрекінгу, як формувати ручні списки та доносити своє послання адресно, певній аудиторії, а не бити з гармати автоматично підібраної аудиторії по горобцях.

Телефонні номери

Телефонні номери — головний козир колтрекінгу. Способи отримання телефонних номерів користувачів:

як налаштувати ремаркетінг фото 1
  • прямий телефонний дзвінок;
  • заповнення лід-форми на сайті;
  • заповнення лід-форми в соціальних мережах.

Кожна вхідна заявка фіксується системою колтрекінгу, в базі зберігаються телефонні номери, джерела переходів на сайт по рекламних оголошеннях, e-mail користувача. Формуйте списки поточних клієнтів, і тих, хто тільки на етапі знайомства з продуктом, клієнтів, які перервали співпрацю, і тих, хто так і не купив продукт або послугу компанії. І що не менш важливо, телефонні номери користувачів отримані легально, користувачі добровільно погодилися на опрацювання даних.

Щоб сформувати користувацьку аудиторію, відфільтруйте контакти користувачів по певному етапу воронки продажів, взазначаьте часовий період і імпортуйте дані у вигляді таблиці.

як налаштувати ремаркетінг фото 2
Фільтруйте контакти по етапах ліда або відповідальному менеджеру, імпортуйте дані у вигляді таблиці

Формуйте списки з контактів на різних етапах воронки продажів, а також з телефонних номерів користувачів, які були відзначені раніше як нецільові. Списків можуть бути десятки і містити 100 або 10 000 контактів, тут головне розуміти, як працюють канали комунікації, точніше скільки контактів потрібно, щоб запустити рекламу або розсилку.

Email-адреси

Так, колтрекінг заточений під отримання різних даних від користувача. Наприклад, при інтеграції лід-форми AdSaver колбек з Бізнес-сторінкою фейсбук можна налаштувати поля для автозаповнення, де крім телефонного номера для замовлення зворотного дзвінка буде підтягуватися електронна адреса, на якій зареєстрована сторінка. На відміну від випадків, коли користувачі підписуються на розсилки, чи лишають мейли у формах для авторизації або разового отримання цікавого контенту, у лід-форму на фейсбуці підтягуються поштові адреси, які, зазвичай, активно використовуються.

як налаштувати ремаркетінг фото 3
Приклад створення полів для лід-форми на Facebook

Ще раз хочу зробити акцент на тому, що кращий вихлоп дасть омніканальність: email-розсилка + повідомлення в Viber + таргетована адресна реклама в Гуглі або фейсбуці + дзвінок менеджера.

Якщо контакт створюється в AdSaver на основі вхідного дзвінка, добавити до списку контактів e-mail можна вручну.

як налаштувати ремаркетінг фото 4

Також можна створювати картки контактів в AdSaver вручну після особистої зустрічі з потенційним клієнтом. У будь-якому з описаних варіантів картка контакту може містити кілька телефонних номерів.

Як налаштувати ремаркетинг за допомогою телефонних номерів. Розсилка в Viber

Розсилка в вайбері хороша, щоб нагадати про себе потенційним клієнтам, підігріти інтерес до компанії за допомогою спеціальної пропозиції або акції. Повідомлення містить зображення, текст до 1000 знаків, кнопку з переходом на сайт або реєстраційну форму (в платних варіантах).

Є два варіанти розсилки:

  • безкоштовна розсилка 50-ти контактам, відправити може будь-який користувач. Плюси: підійде, якщо ви не оперуєте величезними клієнтськими базами, і сегментуєте наявних клієнтів на кілька невеликих груп. Мінуси: користувачі можуть розцінити її як спам, тому що в такий розсилки не буде характерного значка підтвердженої компанії, контакти доведеться додавати у вайбер вручну, аналітика недоступна.
  • платна розсилка без обмеження за кількістю контактів через авторизовані сервіси. Плюси: розширений функціонал, аналітика і кнопка із закликом до дії, серед користувачів Viber відсоток відкриття близько 80%. Мінуси: розсилка платна — від 380 € до 500 € на місяць в залежності від обраного сервісу, не всі користувачі з контактної книги використовують Viber.

Якщо ви не відправляєте близько 20 тис. повідомлень на місяць, авторизована розсилка в Viber буде обходитися не дешево. Рентабельно у двох випадках: велика база і щомісячний обсяг відправлених повідомлень або висока маржинальність продукту, що покриває витрати при розсилці на невеликий пул номерів. Якщо зважилися, обирайте авторизовані сервіси, які мають договір безпосередньо з Viber і не користуйтеся сумнівними пропозиціями за 3 копійки. Як правило, сервіс розсилки повідомлень надають усі великі поштовики:

  • eSputnik
  • UniSender
  • SendPulse

Реєстрація компанії в сервісі займе від тижня до місяця, але при розсилці повідомлення будуть позначені синьою галочкою і відправником буде вказана компанія, а не приватна особа, що підвищує рівень довіри до повідомлення. Плюс доросла аналітика — про це писала вище.

як налаштувати ремаркетінг фото 5

Контакти імпортуються в систему через Excel-таблицю, якщо таблиця містить імена контактів, дані також підтягнуться в систему і використовуються в розсилці. При цьому список перевірюється на повторення і некоректні номери телефонів, які можна виключити зі списку.

SMS-розсилка

SMS-розсилка використовується для швидкого зв’язку з користувачем: нагадування про закінчення терміну дії знижки або пропозиції, персональні коди і купони, оповіщення про реєстрацію та інше.

Контакти імпортується в систему розсилок через таблицю Excel.

Для роботи з SMS-повідомленнями теж потрібна реєстрація компанії.

Персоналізована реклама в Фейсбук на основі телефонних номерів і e-mail

Як працює персоналізована реклама на фейсбуці. Формуєте в AdSaver Calltracking списки з телефонними номерами або імейл-адресами, завантажуєте у вигляді таблиці. На основі контактних даних складаєте списки для імпорту в рекламний кабінет фейсбук, докладний посібник щодо форматування користувальницьких списків описано тут. Готові списки завантажуєте в форматі CSV або TXT. Шаблон списку можна скачати тут.

При використанні номерів телефонів в списку обов’язково вказуйте код країни в форматі + 380ХХХХХХХХХ. Щоб досягти максимум збігів при пошуку акаунтів, що містять інформацію зі списків, додайте в файл всю інформацію, відому про користувача: номер телефону, ім’я, імейл-адресу, дату народження, країну, тощо.

Для початку роботи з користувальницькою аудиторією досить збігів по 100 акаунтів з однієї країни, тобто підходить для роботи з різними за чисельністю контактів базами. Готові списки розсилки потрібно завантажити в рекламний кабінет фейсбук. Виберіть в Меню вкладку Аудиторії та, слідуючи підказкам, створіть нову аудиторію. Фейсбук знайде акаунти користувачів, якщо вони зареєстровані з введеними даними. Тепер ви зможете показувати рекламу користувачам, які вже знають про ваш продукт або перебувають на етапі вибору.

Ще на основі даних про клієнтів можна формувати схожі аудиторії. Що це означає? Фейсбук визначає, що спільного у людей, які вже є вашими клієнтами, і формує аудиторії з людей зі схожими інтересами.

як налаштувати ремаркетінг фото 7
Створіть власну аудиторію для реклами на основі контактів і електронних адрес, отриманих через AdSaver

Чому це крутіше, ніж використання аудиторій на основі інтересів, які вже згрупував фейсбук? Всі ми користуємося шаблонним мисленням при виборі аудиторії: якщо я рекламую дизайн квартир, значить моя аудиторія, швидше за все, цікавиться новобудовами. Це нормально. Але в реалі людей можуть об’єднувати такі інтереси або поведінкові фактори, які не вкладаються під лінійний алгоритм. Ми називаємо це інсайтами — інформацією про користувачів, яку можна отримати тільки на особистому досвіді при роботі з аудиторією. Наприклад, описана вище група користувачів в більшості своїй цікавиться шопінгом за кордоном і індивідуальним пошиттям одягу, а не новобудовами.

Не намагайтеся повторити трюк з інтересами чужої аудиторією, це може бути небезпечно для здоров’я рекламної кампанії! Аналізуйте і вивчайте свою аудиторію, йдіть в поля.

Як налаштувати ремаркетинг в Google на основі контактних даних

В Google Ads можна завантажувати списки телефонних номерів і імейлів, за принципом, який описаний вище на прикладі Facebook. На основі цих списків можна наздоганяти аудиторію рекламної не тільки в Google, але і на YouTube і Gmail.

Обов’язкові умови для формування власних списків:

  • в списку має бути не менше 1000 контактів, які система змогла ідентифікувати та зіставити з певнимикористувачами. Тобто при базі в 1500 контактів ймовірність, що список буде сформований, більше;
  • вік рекламного акаунту — не менше 90 днів;
  • сумарно витрачений бюджет за час існування акаунту — не менше 50 тис. доларів;
  • позитивна репутація акаунта.

Коротко про головне

При використанні інформації про дзвінки, отриманої через колтрекінг, можна розширити перелік каналів комунікації з клієнтами мінімум втричі:

  • розсилка в Viber і SMS;
  • показ рекламних повідомлень обраним користувачам на Facebook, YouTube, Google, Gmail;
  • email-розсилка.

На основі користувацьких списків можна формувати аудиторії, які будуть максимально схожі на існуючих клієнтів.

Крім відстеження ефективності вже існуючих рекламних каналів, колтрекінг дозволяє розширити фронт комунікації по нових каналах і також аналізувати їхню ефективність.

Summary
3 способи використовувати дані колтрекінгe для ремаркетингу та підігріву аудиторії
Article Name
3 способи використовувати дані колтрекінгe для ремаркетингу та підігріву аудиторії
Author
Publisher Name
AdSaver
Publisher Logo
Поділитися:

Поширені запитання по темі:

Що таке ремаркетинг?

Рекламщики майже лишилися розуму в суперечках про ремаркетинг, ретаргетинг і суті цих понять. Історично ремаркетинг – це рекламний інструмент Google Ads для показу реклами аудиторії, яка відвідувала Ваш сайт, але з плином часу це поняття розширилося і тепер під ремаркетингом ми частіше розуміємо рекламні активності, які поширюються на аудиторію, яка взаємодіяла з компанією, не тільки через сайт, але і будь-яким іншим чином: телефонні дзвінки, підписка на розсилку або відвідування шоурума. Про те, де і як збирати контакти користувачів, читайте в нашому блозі.

Навіщо сегментувати аудиторію для ремаркетингу?

Якщо ви продаєте один продукт або одну послугу, здається, що сегментувати аудиторію не потрібно. Насправді, це не так. Аудиторія, яка відвідувала сайт або підписувалася на розсилку, робила це по-різному. Хтось провів на сайті 15 хвилин, вивчаючи товари, а хтось підписався на розсилку рік тому і жодного разу не відкрив листа. За допомогою колтрекінгу можна сегментувати контакти користувачів за давністю взаємодії, зацікавленостю при першому контакті, а за допомогою СРМ-системи збільшувати відсоток повторної покупки, керуючи потребою покупців.

Ремаркетинг і маркетинг – в чому різниця?

Ремаркетінг – це заходи, спрямовані на взаємодію з аудиторією, яка вже має певне уявлення про продукт або бренд. Маркетинг – це загальне поняття, що об’єднує під собою активності для ознайомлення аудиторії з продуктом, виявлення цільової аудиторії і підвищення обсягу продажів.

Наскрізна аналітика – що це таке і як її впровадити без інтеграції зі сторонніми сервісами Генерація лідів на Facebook: як працює колбек і чому це краще, ніж збір імейлів
Не розумієш, як пояснити босу, навіщо потрібен колтрекінг?
Скачай презу!
Презентація відправлена на вказаний e-mail. З'являться запитання – телефонуйте! Контакти в листі