AdSaver інструкція: як опрацьовувати і аналізувати звернення через Callback з Facebook

Коллбек з фейсбуку AdSaver – це не просто функція автоматичного дзвінка користувачеві, це інструмент для збору інформації про потенційних клієнтів і глибокої аналітики рекламних оголошень. У цій статті докладно описано, як створити коллбек лід-форму на фейсбуці, щоб аналізувати дані по рекламі і дзвінкам з соцмереж, як накопичувати контактну базу в crm-системі та де потім використовувати зібрану інформацію про потенційних клієнтів.

Коллбек з соціальних мереж – функція, яка інтегрується в лід-форму на фейсбуці. Тільки користувач залишив контакти, система автоматично зв’язує менеджера з потенційним клієнтом за вказаним номером телефону. Після інтеграції можна створювати необмежену кількість оголошень на лідогенерацію.

Як групувати оголошення на Фейсбуці, щоб правильно аналізувати дані

Чому не варто називати кампанії, групи і оголошення по-різному, і навіщо дотримуватися системи при створенні декількох оголошень:

  • з кампанії в кампанію буде видно, яка аудиторія краще реагує на певні оголошення;
  • які оголошення та креативи дають більше дзвінків в рамках однієї групи і аудиторії;
  • при вхідному зверненні в систему AdSaver менеджер розуміє, з якої лід-форми надійшов поточний дзвінок; дотримуватися системи однаково важливо при роботі з будь-якими аналітичними системами;
  • при формуванні звітів можна зводити аналітику по окремим оголошенням у Фейсбуці, а не просто по рекламному джерелу.

Які дані можна отримати від користувача, крім номера телефону, при заповненні лід-форми:

  • електронна пошта користувача
  • ім’я
  • географія
  • дата народження
  • будь-які інші відомості при створенні додаткового питання
Опрацювання і аналіз звернення через Callback з Facebook фото 1
При створенні лід-форми в розділі запитання можна задати кілька полів для заповнення користувачем

Чим коротша буде лід-форма, тим менше буде показник відмов.

Ми особисто збираємо такі дані: контактний номер для зворотного дзвінка, електронна адреса та ім’я, останні два поля – це автозаповнення, підтягується інформація з аккаунта користувача у фейсбуці, залишається тільки натиснути кнопку і відправити дані.

Далі наведу приклад на основі рекламної кампанії AdSaver. Щомісяця ми показуємо близько 10 різних рекламних оголошень по різних аудиторіях. Всі вони дають різний результат.

Щоб коректно аналізувати дані і порівнювати їх з іншими оголошеннями в різний час, групуємо рекламні оголошення в такий спосіб:

  • Кампанія. Кампанії розбиті в залежності від цілей: генерація лідів, залученість або охоплення – це різні рекламні кампанії, навіть якщо всі вони працюють в рамках однієї акції або інформаційної кампанії. Тобто не варто формувати в один пул оголошення на впізнаваність і лідогенерацію, такі результати просто не можна порівняти.
  • Група оголошень. Групи оголошень формуємо для показу різних цільових аудиторій. У різні групи можуть входити одні й ті ж креативи, при цьому результат показу на різні аудиторії буде відрізнятися.
  • Оголошення. Оголошенню присвоюємо назву, пов’язану безпосередньо з промо-акцією, продуктом або концепцією.

Ось як це виглядає в рекламному кабінеті фейсбук:

Опрацювання і аналіз звернення через Callback з Facebook фото 2
Adsaver_Leads (Call Back) – назва рекламної кампанії, тут тільки оголошення на лідогенерацію. Leads_Business (All Ukraine) – це група оголошень, показується на одну й ту саму аудиторію. Static_touch – назва оголошення

Як надходять дзвінки з фейсбуку в особистий кабінет AdSaver

Тільки користувач залишив контакти в лід-формі, система здійснює дзвінок на номер менеджера, а після – з’єднує з потенційним клієнтом. Коли менеджер приймає виклик, в системі відкривається вікно звернення. В полі “Коротка замітка про зверненні” вказані:

  • контактний номер користувача
  • електронна пошта користувача
  • ім’я користувача
  • назва групи оголошень
  • назва оголошення
Опрацювання і аналіз звернення через Callback з Facebook фото 3
На зображенні видно, що дані з оголошення передалися в систему AdSaver при замовленні користувачем зворотного дзвінка

При експорті звіту з системи AdSaver в таблиці інформація про користувача буде розбита на окремі стовпці, можна фільтрувати контакти за джерелом, за оголошенням, за категорією дзвінка – цільовий або нецільовий.

Ось як виглядає звіт в таблиці (натисніть на зображення, щоб розкрити його на весь екран):

Опрацювання і аналіз звернення через Callback з Facebook фото 4
На зображенні фрагмент таблиці (звіт експортований з системи AdSaver), жовтим виділено оголошення, дзвінок за яким показаний на зображенні вище, стовпці праворуч – це групи і оголошення

Як використовувати отриману інформацію про користувача для ремаркетингу

E-mail-адреси використовуємо для імейл-розсилки, це очевидно. Але завдяки звітам з AdSaver можна формувати різні списки для розсилки вже на стадії звіту-таблиці, адже відомо, за яким оголошенням прийшов користувач і яким саме продуктом цікавиться.

Опрацювання і аналіз звернення через Callback з Facebook фото 5
Формуємо різні списки імейл-адрес і телефонів на основі рекламних джерел, показуємо користувачам адресні оголошення і відправляємо листи, знаючи, чим цікавиться людина

Номери телефонів використовуємо для показу оголошень в соціальних мережах конкретним користувачам. У Фейсбуці можна сформувати аудиторії на основі завантажених контактних даних, система покаже рекламу тим користувачам, яких зможе ідентифікувати. Плюс на основі цих даних можна формувати look-alike аудиторії, які будуть схожі на ваших існуючих клієнтів.

Summary
AdSaver інструкція: як опрацьовувати і аналізувати звернення через Callback з Facebook
Article Name
AdSaver інструкція: як опрацьовувати і аналізувати звернення через Callback з Facebook
Author
Publisher Name
AdSaver
Publisher Logo
Поділитися:

Поширені запитання по темі:

Що таке лідогенерація?

Лідогенерація – це маркетингова кампанія, спрямована на отримання контактів від користувачів, щоб надалі адресно комунікувати з потенційними покупцями.

Чим відрізняється лідогенерація від реклами на залученість?

Кампанії на лідогенерацію спрямовані на підрахунок бюджету, по ним легше визначити окупність і вартість одного залученого ліда, рекламні кампанії на залученість – це більше про довгострокову комунікацію без аналізу конверсії.

Що таке лід-форма?

Лід-форма – це форма зворотного зв’язку, в якій користувач залишає свої контакти, іноді і додаткову інформацію про себе.

Оновлення AdSaver у квітні: розширені функції форми зворотного зв’язку Воронка продажів – як побудувати і аналізувати в crm-системи
Не розумієш, як пояснити босу, навіщо потрібен колтрекінг?
Скачай презу!
Презентація відправлена на вказаний e-mail. З'являться запитання – телефонуйте! Контакти в листі