Генерація лідів на Facebook: як працює колбек і чому це краще, ніж збір імейлів

Помітила, що у деяких підприємців вкоренилися в голові такі упередження проти швидкого старту рекламної кампанії: спочатку потрібно підготувати посадкові сторінки або лендінги, і тільки потім запускати рекламу. І тут можливі два сценарії:

  • чекати, коли все буде готово, і втрачати аудиторію та час;
  • втрачати терпіння і запускатися з тим, що є.

А можна отримувати заявки вже зараз без трафіку на сайт і без втрати якості. Генерація лідів на фейсбук – це швидкий старт продажів і швидкий зв’язок з потенційним клієнтом за вхідними заявками.

У цій статті розповім, як збільшити лідогенерацію з Фейсбука за допомогою колбеку для соцмереж, як працює така форма зворотного зв’язку і обов’язково з цифрами і прикладами, все як ви любите.

Що таке колбек для соцмереж

Колбек (callback) – це автоматичний дзвінок потенційному клієнтові за номером телефону, який користувач вказує в заявці. Функцію колбек можна інтегрувати з рекламним акаунтом на Facebook, форма зворотного зв’язку буде доступна користувачам, які побачили рекламне оголошення компанії на Facebook або в Instagram.

Чому callback для Facebook – це найкраще рішення для кампаній на лідогенерацію

Генерація лідів на фейсбуці фото 1

Чим швидше менеджер зв’язується з користувачем за заявкою, тим більша ймовірність конвертувати його в покупця. Зацікавленість людини в продукті/послузі зменшується прямо пропорційно збільшенню проміжку часу від точки “Залишив контакти” до точки “Мені передзвонили”. Виняток становлять бізнеси з лімітованими або вузькоспеціалізованими пропозиціями, але повірте, таких дуже небагато. У 95% випадках товару чи послуги є альтернатива.

Тому конверсія в ліди – показник ефективності компанії, а конверсія в продажі – це показник якості і, не в останню чергу, швидкості опрацювання заявок.

Як колбек AdSaver допомагає збільшити конверсію в продажі:

  • автоматичний зв’язок з користувачем за заявкою протягом 1 хвилини — збільшує конверсію користувача в покупця, оскільки комунікація відбувається в момент максимальної зацікавленості користувача товаром або послугою;
  • швидкий зв’язок скорочує ймовірність того, що користувач піде шукати альтернативу до конкурентів — безперечно, люди порівнюють ціни та умови, але швидка реакція в 80% випадків є аргументом при ухваленні рішення про покупку;
  • нема потреби вивантажувати ліди з Фейсбук, щоб зв’язатися з користувачем;
  • менеджери не забувають передзвонити за заявкою і не відкладають дзвінок на “після обіду” – кожне звернення опрацьовано;
  • користувачі смартфонів частіше вибирають зворотний дзвінок, ніж зв’язок через e-mail або мобільний телефон протягом дня (статистика AdSaver);
  • функція коллбек дозволяє відповідати на дзвінок в будь-який час, в будь-якому місці — зробіть потрібну настройку і переадресовуйте дзвінки на мобільні номери.

Як працює колбек AdSaver для соцмереж

Щоб запустити рекламу на генерацію лідів на фейсбуці не потрібен сайт і довгі приготування. Не в цьому конкретному випадку. Щоб почати отримувати заявки вже сьогодні, потрібно 3 умови:

  • пропозиція (товар або послуга);
  • рекламний креатив: банер і текст, що зрозуміло пояснюють суть пропозиції;
  • хоча б одна людина, яка буде приймати дзвінки за заявками.

Для підготовки і запуску такої реклами досить одного дня! Перевіряли на собі.

Як підключити колбек AdSaver для соцмереж і автоматично телефонувати користувачам по заявках

Ланцюжок простих дій для швидкого старту рекламної кампанії на генерацію лідів на фейсбук:

  • створити обліковий запис в Adsaver;
  • в особистому кабінеті AdSaver зв’язати обліковий запис з особистим акаунтом Facebook і вибрати сторінку, від імені якої буде показуватися реклама, необхідна умова – бути адміністратором сторінки;
  • вказати номер телефону, на який система AdSaver буде здійснювати дзвінки за заявками;
Генерація лідів на фейсбуці фото 2
  • якщо лідів настільки багато, що один співробітник не в змозі впоратися з вхідними дзвінками, додайте додаткові номери, на які буде переадресовуватися колбек, якщо основний номер зайнятий;
Генерація лідів на фейсбуці фото 3
Створіть групу з телефонних номерів, на які будуть переадресовуватися дзвінки з основного номера при великому потоці заявок
  • встановити робочий час, в рамках якого дзвінки будуть надходити менеджеру;
  • запустити на Фейсбуці рекламну кампанію з метою “Генерація лідів”;
  • тільки користувач заповнить лід-форму, система AdSaver здійснить дзвінок менеджеру, коли менеджер відповість, система з’єднає його з користувачем за вказаним номером телефону;
Генерація лідів на фейсбуці фото 4
Встановіть робочий час, в який менеджер відповідатиме на дзвінки по лід-формах
  • інформація про дзвінок зберігається не в рекламному кабінеті Facebook, а в особистому кабінеті AdSaver, звернення містить: номер телефону, ім’я користувача, назву групи оголошень і самого оголошення, запис телефонної розмови;
Генерація лідів на фейсбуці фото 5

Як запустити рекламу на генерацію лідів на Фейсбук зі зворотним дзвінком

Нижче опишу створення тільки одного виду рекламного оголошення з використанням лід-форми callback від AdSaver:

  • якщо це перша реклама на фейсбук, створіть Кампанію і нову групу оголошень, щоб створити перше оголошення, як це зробити — докладно написано тут;
  • після інтеграції Бізнес сторінки Фейсбук з обліковим записом AdSaver, при створенні оголошення з метою “Генерація лідів” буде доступна лід-форма Callback;
  • лід-форма Callback редагується так само як і стандартна лід-форма Facebook;
Копіюйте лід-форму Callback, щоб створювати нові рекламні оголошення
  • при створенні декількох оголошень використовуйте одну й ту ж саму лід-форму Callback або копіюйте і змінюйте тексти та зображення.

Як оцінити ефективність лідогенераціі з Фейсбук

Дані про вступників зверненнях передаються в обліковий запис AdSaver. Після заповнення лід-форми на колбек в особистому кабінеті показувється така інформація про контакт:

  • номер телефону та ім’я контакту (це мінімальна форма, якщо є охота отримувати більше даних, в налаштуваннях лід-форми на Facebook можна додати поля для автозаповнення або ж для ручного введення користувачами інформації про себе);
  • час і статус зворотного дзвінка — дхвінки з відповіді або без;
  • інформація про оголошення, за яким перейшов користувач (група і назва оголошення);
  • в якій соціальній мережі побачив оголошення користувач — Facebook або Instagram;
    запис телефонної розмови.

Яку цінність несуть отримані дані:

  • слухайте телефонні розмови менеджера з клієнтом, виявляйте реальні потреби користувачів;
  • визначайте, яке з оголошень приносить більше цільових дзвінків — в описі кожного вхідного дзвінка міститься назва групи оголошень і самого оголошення;

Аналітика цінності заявок на зворотний дзвінок с фейсбуку

Щоб розділяти вхідні дзвінки на цільові та нецільові й глибше аналізувати ефективність рекламних оголошень, а також перетворювати отримані дані в графіки та звіти, використовуйте crm-систему AdSaver LMS. Як провести швидку наскрізну аналітику за допомогою AdSaver:

  • привласнити кожному вхідному зверненню категорію цільове або нецільове;
  • отримати статистику: скільки заявок принесло кожне рекламне оголошення, зіставити з даними в AdSaver — скільки лідів виявилися цільовими по кожному оголошенню, визначити реальну вартість заявки;

Наведу приклад аналізу одного рекламного оголошення з лід-формою колбек:

Згідно зі статистикою Ads Manager в зазначений період часу оголошення static_lead_fb принесло 67 лідів по 0,98 $.

Формуємо звіт по вхідних заявках виду Callback тільки цільові дзвінки за той же період часу в особистому кабінеті AdSaver. Знаходимо це же оголошення та отримуємо реальну цифру — 50 цільових дзвінків.

Загальна вартість лідів за даними фейсбук склала 65,66 $, але тепер ми знаємо, що не всі дзвінки були цільовими та конвертувалися в покупців. Реальна вартість ліда складе не 0,98 $, а 1,31 $.

Генерація лідів на фейсбуці фото 6
67 - кількість лідів, яке згенерувало обране оголошення згідно з даними Facebook
Генерація лідів на фейсбуці фото 7
50 - реальна кількість цільових заявок за оголошенням

Хороша новина в тому, що відсоток цільових заявок, що надійшли через лід-форму колбек на фейсбуці, склав 74,6%.

Читайте докладніше в блозі: Як налаштувати бізнес-процеси за допомогою crm-системи Adsaver LMS — формування завдань та воронка продажів.

Ще трохи нещадної статистики

Щоб підкріпити доводи вище цифрами, привожу дані по декількох тематиках: яку частку складає колбек в загальному обсязі звернень птелефоном, на основі даних Adsaver.

Одяг та аксесуари

Автоматика для воріт

Будівництво та ремонтні послуги

Нерухомість

Читайте в блозі по темі:

Summary
Генерація лідів на Facebook: як працює колбек і чому це краще, ніж збір контактів через традиційну лід-форму
Article Name
Генерація лідів на Facebook: як працює колбек і чому це краще, ніж збір контактів через традиційну лід-форму
Author
Publisher Name
AdSaver
Publisher Logo
Поділитися:

Поширені запитання по темі:

Що таке лідогенерація?

Лідогенерація — це комплекс маркетингових заходів, спрямованих на отримання контактів користувачів, і подальшу взаємодію з користувачами по різних каналах з метою перетворити їх на покупців. Для генерації лідів з сайту використовують додаткові інструменти: спливаючі вікна, опитувальники, форми підписки і роздачу безкоштовного контенту в обмін на контакти.

Як опрацьовувати зібрані контакти?

Для зручності опрацювання контактів — заявки, дзвінки та інші звернення потрібно збирати в єдину crm-систему. Навіть мінімальна автоматизація бізнес-процесів прискорить відповідь менеджера і підвищить якість опрацювання заявок. СРМ-система зберігає всю інформацію про потенційних і наявних клієнтів компанії, за допомогою СРМ-системи будуються воронки продажів.

Що таке воронка продажів?

Воронка продажів — це рух потенційного покупця від першого контакту з компанією і до покупки. Існує практика побудови автоматичної воронки, коли система проводить користувача по етапах за допомогою автоматизованих повідомлень і сповіщень, підходить для простого і гранично зрозумілого продукту, наприклад, просування вебінарів. Переважна частина компаній працюють з побудовою індивідуальних сценаріїв для різних груп користувачів. В цьому випадку в межах однієї компанії, для одного і того ж продукту продумується кілька різних воронок.

3 способи використовувати дані колтрекінгу для ремаркетингу та підігріву аудиторії Хто використовує колтрекінг: в яких тематиках відстеження дзвінків найбільш актуально
Не розумієш, як пояснити босу, навіщо потрібен колтрекінг?
Скачай презу!
Презентація відправлена на вказаний e-mail. З'являться запитання – телефонуйте! Контакти в листі