Якби Санта-Клаус чи Святий Миколай використовували CRM систему

Якби Санта-Клаус чи Святий Миколай використовували CRM систему

23 грудня 2021
Oleksandra  Dzyhal
Oleksandra Dzyhal

У часи пандемії Санта-Клаусу довелося нелегко. Він зрозумів, що цього року йому не вдасться виконати свою надважливу місію. Багато ельфів захворіли на ковід, а отже підготувати та доставити подарунки вчасно нема кому.

Але Санта не розгубився. Нестача робочої сили та ресурсів – одна з основних проблем бізнесу, тому він вирішив не впадати у відчай і діяти на випередження.

“Якщо така проблема існує, то і рішення для неї є”, – подумав Санта і пішов із цим питанням до своєї онучки, – “Марічка дістане свій ноутбук і розкаже, що у їхніх “інтернетах” пишуть про це”.

Марічка тим часом якраз дочитувала останню партію листів від дітлахів, які зранку відвантажила пошта Санта-Клауса. Побачивши дідуся, вона відразу відкрила свій лептоп. Тоді вони обговорили ситуацію та разом сформували запит до пошукової мережі.

Спочатку шукали все про доставку та способи її реалізації, а потім проаналізували знайдену інформацію і зробили висновок на рахунок того, як саме має працювати ця послуга. Потрібно автоматизувати процеси!

У пошуках рішення для порятунку Різдва

Марічка сконцентрувалася на пошуку можливостей для автоматизації і буквально через кілька секунд обрала підрядника. Їй сподобався інтуїтивно зрозумілий сайт компанії AdSaver. А гама кольорів, яка нагадує про зиму, привернула увагу дідуся. Йому навіть спало на думку, що добре було б мати і собі такий сайт.

Найбільше вони були здивовані тим, що телефонувати і писати для того, щоб отримати консультацію, непотрібно. Дівчина залишила свій мобільний у спеціальній графі колбек-віджету і за п’ятнадцять секунд Санта вже розмовляв із консультантом AdSaver. Диво – не інакше

Дідусь дуже хвилювався, тому що його потреби достатньо специфічні. Він, по суті, був сезонним працівником. І, звісно ж, не хотів переплачувати за простої виробництва. Окрім того, Санта мав великі сумніви щодо всіх пропозицій тільки тому, що його сфера по-справжньому особлива. Ніяких конкурентів-попередників немає, а отже – і прецедентів вирішення проблеми теж.

AdSaver були не на жарт здивовані – сам Санта-Клаус звернувся по їхню допомогу. Але вони настільки люблять складні завдання, що взялися за це негайно. Ось як це було.

Перш за все, потрібно зосередитися на цілі клієнта та виявити його потребу, не забуваючи про найменші деталі. Санта хоче, щоб подарунки були загорнуті та доставлені вчасно до кожного дому. Понад усе важливо уникнути плутанини.

Він не розуміє, як це реалізувати, але очікує такої автоматизації, яка дала б змогу відслідковувати завантаженість помічників Санти, бачити прогрес на кожному з етапів виконання завдань і попереджати можливі помилки.

Поки дідусь бідкався про те, що навряд чи йому вдасться врятувати Різдво, команда AdSaver проаналізувала стан справ на Північному полюсі. Після того, як вихідні дані було встановлено, вони прописали послідовність кроків, які необхідно зробити для того, щоб автоматизувати процеси й врятувати свято.

Отже, етапи, які потрібно автоматизувати:

  • перечитати та обробити всі листи від дітей;
  • перевірити інформацію щодо їхньої поведінки;
  • замовити чи змайструвати подарунки;
  • загорнути пакунки та внести до системи,зазначивши ім’я та інформацію про дитину, що цей подарунок забажала;
  • підготувати їх до відправки;
  • організувати доставку.

Команда AdSaver зрозуміла, що нібито складне завдання виявилося доволі простим, проте клопітким. Та їм під силу ця робота, адже є AdSaver LMS – CRM система, в якій можна побудувати такі процеси та адаптувати налаштування під унікальні потреби.. Вона легко інтегрується, проста у сприйнятті, а функціонал її настільки гнучкий, що кожен процес можна налаштувати під навіть супер специфічні потреби Санти. Відповідно, до Різдва точно встигнемо.

Санта все узгодив та дав добро на роботу команди. Попросив лишень працювати швидко, щоб таки встигнути. Це – єдине його прохання.

Дитячі листи aka звернення

Компанія AdSaver взялася за налаштування процесів Санти з великим ентузіазмом та цікавістю. З першого етапу вони почали додавати інноваційності та прискорювати їх звичний розмірений плин.

Так, дитячі листи перетворилися на деталізовані звернення. Це – 100% впевненості, що жодне з них не загубиться та буде опрацьовано. Також тепер цільові звернення можна відфільтрувати від нецільових і швидко зрозуміти, хто слухняний і може розраховувати на подарунок, а хто – ні. Тобто, більше не потрібно вручну читати та сортувати листи і робити перепис дітей. У цій картці можна навіть детально розписати, чому дитина не потрапила до списку слухняних, і що такого зробила, що її звідти викреслили. Так само відмічаються гарні вчинки, скоєні за останній рік. На основі інформації зі звернення, в системі створюється контакт, де відмічається основна інформація: день народження, стать, деталі щодо родини, уподобання. На основі цих листів-звернень створюються далі угоди між Сантою та дитиною: подарунок за відмінну поведінку.

 

Налаштування угод

Санті та його помічникам працювати з угодами в системі буде максимально просто. Для цього є динамічні поля, які можна додавати та змінювати. Наприклад, останні налаштування дозволяють вибрати подарунок, прописати додаткову інформацію щодо особливостей святкової упаковки, написати текст привітання та настанови на майбутній рік.

 

Завдання для помічників Санти

Відразу у системі можна додавати завдання та призначати на кожне з них відповідального помічника. А, якщо присвоїти тип, значно легше знаходити та виконувати їх. Наприклад, підготувати вугілля/різки для неслухняних, загорнути подарунки, замовити обраний подарунок, забрати продукцію з виробництва/крамнички, заповнити інформацію про отримувача, написати та прикріпити побажання, відвантажити подарунки до санчат, відмітити доставку-подорож у навігаційному листі тощо.

 

Результат автоматизації процесів Санти

Настав час презентувати результати роботи для Санта-Клауса. Пам’ятаючи про його сумніви та хвилювання щодо ймовірності досягнення цілі, AdSaver вирішили продемонструвати їх на реальному прикладі.

Пітер написав листа Санті. У графі “Отримувач” він зазначив координати Північного полюсу і великими друкованими літерами (щоб точно розібрали) написав “РЕЗИДЕНЦІЯ САНТА-КЛАУСА”. Відправив і думати забув про це, сподіваючись, що лист обов’язково знайде свого адресата.

Нова CRM Санти AdSaver LMS отримала листа і і оформила його як вхідне звернення. Помічники одразу проаналізували звернення дитини за її поведінкою та вчинків за минулий рік, та відзначають тип звернення. Після узгодження, зважаючи на вподобання, які дитина виклала у листі, помічники замовили подарунки. Далі вони пакують їх, вносять оновлену інформацію до CRM, відвантажують пакунки та готують санчата до відправки. Так, кожна дитина отримує подарунок цього Різдва.

Тепер навіть Санта-Клаус прямує у Новий рік із автоматизованими процесами. А ви?

Санта подякував компанії AdSaver за результат і запропонував ще зробити йому сайт. “У таких красивих холодних кольорах, як у вас. Тільки ще більше сніжної крихти. Ой, хлібної, чи як там у вас”, – додав він. Також тепер у них крутий кейс і представництво на Північному полюсі. Звертайтеся!

Якщо ця стаття була вам корисна, будь ласка, поділіться нею.