Що оновили, допрацювали і які функції додали в AdSaver — перший дайджест року

Що нового:

Тепер при внесенні змін до тексту, відповідального або типу задачі, в картку ліда або контакта всі зміни фіксуються і показуються у вкладці “Детальна інформація” → “Переглянути історію змін”. Показано, які зміни і ким внесені і що було до редагування.

Функції crm-системи AdSaver фото 1
  • Додали можливість пошуку та об’єднання дубльованих контактів в один.
  • Оновили й поліпшили інтерфейс запрошення нового користувача до системи AdSaver.
  • Додали можливість скасування дії при закритті завдання.

Допрацювали:

  • Додали визначення джерел і сесій для звернень з телефонних номерів, з яких вже здійснювалися сесії в межах даного сайту.

Виправили:

Некоректну роботу кнопки блокування/розблокування користувача в особистому кабінеті AdSaver в один клік.

Функції crm-системи AdSaver фото 2
  • Невідповідність мови при створенні нового звернення мові, що задана користувачем для роботи в особистому кабінеті, і при роботі з іншими сутностями.
  • Усунули помилку при присвоєнні зверненням категорії “Сервісне” без необхідності створення ліда.
  • Усунули помилку при створенні зв’язку ліда і звернення.
  • Усунули проблему падіння точності при визначенні джерела вхідного звернення.
Summary
Що оновили, допрацювали і які функції додали в AdSaver — перший дайджест року
Article Name
Що оновили, допрацювали і які функції додали в AdSaver — перший дайджест року
Author
Publisher Name
AdSaver
Publisher Logo
Поділитися:
Що таке відстеження джерела дзвінка і навіщо це потрібно Як обрати crm-систему для збільшення продажів, автоматизації роботи або організації бізнес-процесів
Не розумієш, як пояснити босу, навіщо потрібен колтрекінг?
Скачай презу!
Презентація відправлена на вказаний e-mail. З'являться запитання – телефонуйте! Контакти в листі