AdSaver. ATC

Хмарна АТС об'єднує корпоративні телефонні номери в одну мережу, зберігає записи вхідних і вихідних дзвінків і історію розмов з клієнтами.
Хмарна телефонія AdSaver – це:
  • запис вхідних і вихідних телефонних дзвінків
  • багатоканальні телефонні номери
  • обслуговування SIP-номерів
  • інтеграція з crm-системами
  • привітання та голосове меню
  • інформація про дзвінки без відповіді та статус опрацювання дзвінків
Які задачі вирішує хмарна АТС AdSaver
Хмарна телефонія – це організація повноцінної АТС через інтернет, без підключення телефонних апаратів і SIP-шлюзів. Вся інформація про дзвінки зберігається на сервері провайдера, а в корпоративну мережу включаються як вже наявні телефонні номери компанії, так і додаткові за необхідностю.
Що дає хмарна АТС бізнесові:
телефонний зв'язок через інтернет, об'єднання в одну мережу SIP-номерів, номерів міських та мобільних операторів
інтеграція з crm-системою для автоматизації роботи з клієнтською базою
виділення номерів для дзвінків з або в інші країни та об'єднання в одну мережу вже наявних корпоративних номерів з різних країн
багатоканальні телефонні лінії, щоб приймати кілька дзвінків на один телефонний номер одночасно
контроль клієнтського сервісу – запис вхідних і вихідних дзвінків, історія звернень по кожному контакту
контроль опрацювання вхідних звернень і загальний обсяг розмов співробітників з клієнтами
100% облік всіх дзвінків без втрат 24/7
висока якість зв'язку без затримки голосу
вартість зв'язку через IP-телефонію меньша, ніж через традиційні мобільні номери
Що дає хмарна АТС бізнесові:
телефонний зв'язок через інтернет, об'єднання в одну мережу SIP-номерів, номерів міських та мобільних операторів
інтеграція з crm-системою для автоматизації роботи з клієнтською базою
виділення номерів для дзвінків з або в інші країни та об'єднання в одну мережу вже наявних корпоративних номерів з різних країн
багатоканальні телефонні лінії, щоб приймати кілька дзвінків на один телефонний номер одночасно
контроль клієнтського сервісу – запис вхідних і вихідних дзвінків, історія звернень по кожному контакту
контроль опрацювання вхідних звернень і загальний обсяг розмов співробітників з клієнтами
100% облік всіх дзвінків без втрат 24/7
висока якість зв'язку без затримки голосу
вартість зв'язку через IP-телефонію меньша, ніж через традиційні мобільні номери
Як підключити та налаштувати хмарну АТС AdSaver
Ми дамо Вам найкрутіший сервіс з налаштування телефонії, щоб Ви могли також круто працювати зі своїми клієнтами:
онлайн-консультація з питань налаштування телефонії, інтеграції і роботою з функціями
на технічні питання відповідаємо особисто, в чатах або телефоном, без чат-ботів і багатосторінкових незрозумілих мануалів
налаштовуємо телефонію віддалено для клієнтів в будь-якому регіоні країни і за її межами
за необхідності беремо на себе придбання додаткових українських номерів і телефонних номерів інших країн
консультуємо з налаштування роботи кол-центрів і сценаріїв переадресації
Не розумієш, як пояснити босу, навіщо потрібен колтрекінг?
Скачай презу!
Презентація відправлена на вказаний e-mail. З'являться запитання – телефонуйте! Контакти в листі