AdSaver. Callback

Віджет для замовлення зворотного дзвінка з сайту і соціальних мереж.

Що таке AdSaver Callback?

Віджет Callback дає можливість отримувати контакти користувачів з сайту або через лід-форму в Facebook і Instagram і автоматично здійснювати дзвінок потенційним клієнтам протягом хвилини.

Як працює Callback

Користувач залишає контактний номер телефону в формі зворотного зв’язку. Система поєднує менеджера компанії з користувачем за вказаним номером телефону:

  • Віджет встановлюється на сайт компанії або інтегрується з лід-формами Facebook і Instagram;
  • Налаштовується час прийому вхідних дзвінків;
  • Менеджер не втрачає вхідні заявки, система автоматично пов’язує співробітника з користувачем;
  • Скорочується час відповіді на заявку користувача від декількох годин до 1 хвилини;
  • Збільшується кількість звернень з сайту і з соціальних мереж.
Детальніше
Результати впровадження віджета Callback

Віджет зворотного зв’язку – інструмент для швидкої комунікації з користувачем, генерує додаткові заявки з сайту і соцмереж, підвищує швидкість опрацювання вхідних звернень:

  • від 17 до 40% приріст лидов через форму зворотного зв’язку;
  • до 27% вхідних звернень генерує callback з соціальних мереж;
  • в 3 рази підвищується ефективність опрацювання заявок через лід-форму;
  • 70% звернень через Callback – цільові дзвінки.
Детальніше

Можливості AdSaver. CallBack

Установка віджета на сайт та інтеграція з соціальними мережами
Прийом дзвінків в зазначений менеджером час
Переадресація вхідних дзвінків на різні телефонні номери
Запис телефонних розмов з клієнтами
Фіксована вартість без ліміту по вхідних зверненнях
Тарифи

Фіксована абонплата без обмеження кількості рекламних оголошень з використанням лід-форми колбек.

Дізнатися тарифи
Не розумієш, як пояснити босу, навіщо потрібен колтрекінг?
Скачай презу!
Презентація відправлена на вказаний e-mail. З'являться запитання – телефонуйте! Контакти в листі