3 простих інструмента для конвертації користувача сайту в лід

Конверсія користувача сайту в покупця в e-commerce становить від 2% до 4,6% для різних сегментів ринку — докладніше розповідала тут. Крутий UX-дизайн, цікавий контент, корисний блог і конкурентна ціна — все це здорово працює, і все одно є відчуття, що користувач ковзає по сторінках сайту, як серфер хвилями на Улувату, а його потрібно чимось зачепити.

Нижче коротко розповім про три інструменти, які дозволяють встановити контакт з користувачем і скоротити кількість кроків на шляху потенційного покупця від усвідомлення потреби і до купівлі вашого продукту, а головне — автоматизувати цей процес.

Форма Callback — зворотний дзвінок

Як це працює: на сайт встановлюється віджет, який показує користувачеві вікно з пропозицією зателефонувати йому протягом 30 секунд (стандартна форма). Користувач вводить номер телефону, система здійснює дзвінок менеджеру і тільки після відповіді встановлює зв’язок з користувачем. За статистикою AdSaver в компаніях, які користуються сервісом колтрекінгу плюс Callback — на останній в середньому припадає 17% звернень, розмір частки залежить від рекламної кампанії та продукту.

Детально про те, як працює AdSaver Callback, можна прочитати в цьому кейсі — як працює зворотний дзвінок із соціальних мереж, на прикладі двох великих столичних девелоперів.

Pop-up

Pop-up – спливаюче вікно, яке закликає до вчинення дії: підписатися на розсилку, отримати промо-код на здійснення покупки та інші варіанти в обмін на контакти. Здавалося б, що може бути попсовішим за спливаюче вікно, але ось вам страшна історія про те, як користувачі безпорадно шукають щось на сайті:

  • до 27% відвідувачів сайту не можуть знайти форму підписки на новини блогу;
  • майже 40% клікають на неклікабельні області сторінки, а на клікабельні — ні;
  • до 10% користувачів не можуть знайти контакти на сайті, якщо вони не винесені в шапку сайту або основне меню.

Спливаюче вікно зупинить безплідні пошуки користувача і спровокує дію з його боку.

как увеличить продажи интернет-магазина

Freemium — не технологія, але теж інструмент

Запропонуйте відвідувачеві сайту дійсно цінний контент: корисний чек-лист, цікавий інсайдерський кейс — інформацію, якої немає у відкритому доступі та вона дійсно представляє цінність, без порожніх фраз і очевидних висновків. І звичайно ж, в обмін на email-адресу або номер телефону. Впровадження контент-маркетингу підвищує лояльність потенційних клієнтів при самому песимістичному сценарії на 10%.

Summary
3 простых инструмента для конвертации пользователя сайта в лид
Article Name
3 простых инструмента для конвертации пользователя сайта в лид
Author
Publisher Name
AdSaver
Publisher Logo
Як збільшити продажі інтернет-магазину. 9 простих кроків без надзвичайних вкладень, тривалих стратегій і дорогих маркетологів Автоматизуйте це негайно! Як налаштувати бізнес-процеси за допомогою AdSaver LMS