Інструмент аналітики для збору інформації про клієнтів, які телефонують.
Call Tracking визначає джерело переходу на сайт та всі попередні дії людини до контакту з вами
Клієнт телефонує у компанію за номером, який індивідуально відображається на сайті, або унікально прив’язаний до джерела рекламного повідомлення (як то зовнішня реклама, радіо тощо).
Трекер відслідковує, з якого джерела надійшов дзвінок та який шлях пройшов користувач, перш ніж зв`язатися з вами.
Система записала та проаналізувала дії клієнта. Тепер ви маєте можливість переглянути та оптимізувати свою рекламну кампанію.
зменшується кількість дзвінків без відповіді
приріст нових клієнтів за перший місяць роботи
опрацьовані всі вхідні звернення
бюджету перенаправлено на ефективнішу рекламу
Провести аудит потреб відповідно до типу вашого бізнесу та динаміки запитів.
Забронювати необхідну кількість номерів із заданою специфікацією.
Встановити мітки через Google Tag Manager (без зміни коду на сайті).
Підключити всі телефонні номери до телефонії.
Налаштувати цілі в Google Analytics.
Синхронізувати передачу даних в Google Pixel та Facebook Pixel.
Налаштувати звіти.
Розробити дизайн поп-апа з повідомленням про успішну відправку форми.
підписуйтесь на щотижневу розсилку новин Adsaver
на щотижневу розсилку новин Adsaver