Навіщо рекламному агентству колтрекінг

Дата: 21.05.2021
Oleksandra Dzyhal photo
Oleksandra Dzyhal Content Writer

В спорах та дискусіях стосовно ефективності реклами найкращий аргумент – цифри.

Складно протистояти абстрактним твердженням та домислам клієнтів: “Ви приводите не ту аудиторію – вони телефонують, але нічого не купують”, “Так, ми бачили ваші звіти, але наші продажі за останній місяць аж ніяк не збільшилися”, а ще ця конкуренція з боку інхаус-спеціалістів та інших небайдужих – і вони беруть стільки грошей ось за ЦЕ?

І тут виникає питання: як довести, що обрана стратегія працює, а причина низьких продажів аж ніяк не в поганій рекламі? Далі мова піде про інструмент для відстеження вхідних дзвінків по рекламних активностях, або навіщо рекламному агентству колтрекінг .

Сервіс колтрекінгу розроблений спеціально під такі задачі – відстежувати вхідні звернення та збирати максимум інформації про користувачів, щоб покращувати рекламні кампанії та краще розуміти потреби аудиторії.

Підтверджуйте успіхи вагомими аргументами та підвищуйте рівень довіри ваших клієнтів

Ось як колтрекінг допоможе рекламному агентству:

  • точно відомі джерела дзвінків: які рекламні кампанії принесли більше звернень, скільки з них були цільовими;
  • є записи телефонних розмов – розуміємо, як менеджер замовника опрацьовує звернення;
  • якщо проблема дійсно у рекламній кампанії, можна швидко зреагувати та внести зміни, таке трапляється і це нормально;
  • дані з сервісу колтрекінга доступні як агенції, так і компанії-замовнику. Якщо замовник не розбирається у складних звітах Google Analytics, звіти AdSaver – це інфографіка з показниками по неприйнятих викликах, середньою тривалістю розмови, співвідношенням цільових та нецільових звернень, піками найбільшої активності клієнтів – просто і зрозуміло;
  • агентство набуває перевагу перед конкурентами – іншими рекламними агенціями, оскільки може більш детально аналізувати якість приведеної аудиторії.

Часто при детальному аналізі виявляється, що менеджери пропускають майже половину вхідних дзвінків, але бувають і зовсім кричущі випадки. Ще частина неприйнятих припадає на неробочі години, немає скриптів та шаблонів розмови – менеджер не може знайти відповідь на складне запитання клієнта. І річ не в тому, що аудиторія якась не така, річ в тім, що з будь-якою аудиторією треба працювати. І ось воно, вузьке місце, де найскладніше пояснити клієнтові, що проблеми не в роботі рекламного агентства. Без колтрекінгу виявити подібні проблеми, на жаль, неможливо.

До речі, кожна проблема замовника – це потенційні можливості для зростання рекламного агентства. Запропонуйте власне розв’язання проблеми, ось хоча б навчання менеджерів або написання скриптів.

Колтрекінг – не тільки для клієнтів, а й для самого агентства

Окрім явних переваг, прописаних в пункті вище, дані, зібрані сервісом колтрекінгу, можна використовувати для формування аудиторій для власних рекламних кампаній та ремаркетингу.

У Google Analytics аудиторію для рекламної кампанії можна сформувати на основі певних дій користувача, наприклад, налаштувати ремаркетингові активності на тих людей, що зробили дзвінок в компанію. З сервісом колтрекінгу AdSaver всі дзвінки, що надходять в агентство, можна тегувати за ознакою «цільовий/нецільовий/сервісний», інформація передається в систему аналітики, тобто тепер формувати аудиторії можна ще й за типом вхідних дзвінків – звужувати аудиторії.

Додатковий дохід

AdSaver розробив партнерську програму для рекламних агенцій та індивідуальних спеціалістів, які використовують сервіси AdSaver в щоденній роботі. Якщо користувач інтегрував в роботу сервіси AdSaver – колтрекінг або CRM-систему – через рекламне агентство, то агентство щомісячно отримуватиме винагороду у розмірі відсотків від загальної суми, що витрачає клієнт на використання сервісів.

У випадку, якщо агентство з якихось причин припиняє співпрацю з AdSaver напряму, комісійні продовжують надходити, доки хоча б один підключений агентством користувач продовжує використовувати сервіси AdSaver.

Прослуховуйте записи телефонних розмов та розширюйте карту пропозицій для замовників

На початку цього тексту ми навели приклад того, як можна перетворити біль клієнта на дохід для рекламного агентства. Складність цього випадку в тому, що розробляти щоразу індивідуальні рішення затратно. Але якщо прослуховувати звернення замовників, можна сформувати топ запитів, під які і готувати універсальні рішення – розширювати перелік послуг. Крім того, в AdSaver LMS задачі по лідах закриваються із зазначенням причини – неважливо, угода чи відмова. Вигадувати причини щоразу не потрібно, можна підготувати шаблони найбільш поширених серед ваших клієнтів. За результатами місяця чи кварталу можна аналізувати найпопулярніші причини відмов.

Навігація
    Cтати партнером AdSaver

    Розробити дизайн поп-апа з повідомленням про успішну відправку форми.

    Отримуйте матеріали по ефективній роботі з рекламою

    підписуйтесь на щотижневу розсилку новин Adsaver

    Дякую за підписку

    на щотижневу розсилку новин Adsaver

    Цей веб-сайт зберігає файли cookie. Вони використовуються для покращення вашого користувацького досвіду на цьому веб-сайті. Щоб дізнатися більше про cookie, які ми використовуємо, перегляньте нашу Політику щодо файлів cookie.