Нова сутність “Заявки”
Корисно для: сервісних компаній, керівників та менеджерів відділу сервісу та технічної підтримки
Нова сутність “заявки” містить у собі всі типи звернень щодо сервісного обслуговування. Для класифікації, керування та обробки сервісних заявок можна налаштовувати такі поля:
- Вид сервісної заявки
- Статус
- Пріоритет
- Категорія
Для роботи із заявкою їй потрібно присвоїти контакт, від якого вона надійшла. Також для ефективної обробки заявки можна створювати Задачі для неї (вони відображатимуться в журналі Задач).
Як і для інших сутностей, для заявок можна налаштовувати додаткові поля для опису, згрупувати їх та назначати обов’язкові.
Налаштування можливості управління “Чорним списком” для різних ролей доступу
Корисно для: керівників відділів продажу та технічної підтримки
Налаштування можливості блокування телефонних номерів шляхом додавання контакту в “Чорний Список” для різних ролей доступу.
Важливо!
Управління “Чорним списком” серед шаблонних ролей є доступним лише для ролі “Адміністратор”. Для ролей “Оператор” та “Гість” функція управління “Чорним списком” відсутня.
Прискорення бізнес-процесів із AdSaver LMS
Оптимізація роботи пошуку
Корисно для всіх типів користувачів
Покращений алгоритм пошуку за будь-якою частиною запиту серед усіх доступних сутностей. Також можливість пошуку за частиною запиту серед усіх полів Журналу будь-якої сутності.
Нові опції відображення вікна редагування
Корисно для: менеджерів з продажів, первинної обробки звернень та сервісних менеджерів
Відкрити вікно редагування будь-якої сутності можна у модальному вікні, в поточному вікні, або у новій вкладці. Для цього потрібно клікнути на позначку редагування ✎ правою кнопкою миші, або утримуючи ALT (˄control для Мас).
Оновлено назви полів файлу експорту журналу дзвінків
Корисно для: менеджерів відділів продажу та аналітики
Список оновлених полів у Журналі:
- Запис розмови → Запис дзвінка
- Контакт → Контакт (ім’я)
- Оператор → Оператор (номер); Оператор (ім’я)
- Вид → Вид дзвінка
- Дата → Дата дзвінка
- Статус → Статус відповіді
- Організація контакту → Назва кабінету
- Номер телефону контакту → Вхідний номер
- Номер телефону оператора → Оператор (номер)
Оптимізація відображення списку доступних кабінетів
Корисно для: керівників бізнесу, керівників підрозділів та технічної підтримки
Налаштовано новий вид перегляду інформації щодо доступних кабінетів (для тих ролей, яким було налаштовано доступ до цієї сторінки).
Із вкладки меню “Мої кабінети” можна перейти до переліку доступних кабінетів та побачити основну інформацію щодо підключених компонентів, налаштувань телефонних номерів, користувачів та інше.
Також можна деактивувати кабінет або перейти безпосередньо до вкладки налаштувань.
Перехід на останню версію Angular 12
Для прискорення роботи CRM системи було проведено оновлення до свіжої версії Angular 12, що суттєво зменшило вагу бандлу. Це безпосередньо впливає на швидкість завантаження та оновлення CRM системи AdSaver LMS.
Щось не працює? Ви забули почистити кеш. Як це зробити, читайте у покроковій інструкції за посиланням. Обіцяємо, що з кожним разом ставатимемо кращими. А запорукою нашого успіху є ваш зворотній зв’язок.
Поділіться, будь ласка, своїми враженнями та розкажіть про свої побажання у короткому опитуванні.📃