Оновлення AdSaver LMS: блокування контактів, аналітика звернень, карантин номерів та багато іншого

Оновлення AdSaver LMS: блокування контактів, аналітика звернень, карантин номерів та багато іншого

8 червня 2021
Oleksandra  Dzyhal
Oleksandra Dzyhal

Прискорення бізнес-процесів із AdSaver LMS

Корисно для: керівників відділу маркетингу та технічної підтримки

Керування кількома кабінетами у форматі списку

Відтепер у нашій CRM став доступним новий розділ “Мої кабінети”. Він дозволяє керувати кількома кабінетами одночасно. Це означає, що вам більше не потрібно виходити з одного акаунту для того, щоб потрапити в інший.

Функції перевірки балансу, заборгованостей, блокування та відновлення аккаунту тепер доступні у форматі єдиного списку для всіх ваших кабінетів.

Створення ролей із рівнями доступу для перегляду та редагування різних розділів

Для збереження конфіденційності та зручності користування даними в AdSaver LMS було введено функцію створення ролей і присвоєння їм рівнів доступу. Це особливо актуально для великих компаній, де працює багато людей. Таким чином, ви надаєте працівникам можливість виконувати свою роботу, не ризикуючи важливою інформацією.

Додаткові налаштування ролі “Рекламні агенти”

Роль “Рекламний агент” підтримує налаштування, завдяки яким можна присвоїти обмежений доступ, розрахований лише на перегляд даних із конкретного рекламного каналу, з яким працює цей менеджер. Це доволі зручно, оскільки у великому масиві даних можна заплутатися, а так — людина має доступ лише до тієї інформації, з якою вона безпосередньо має справу. І тут, знову таки, постає питання конфіденційності.

Корисно для: менеджерів з продажу, сервісу та обробки первинних звернень

Компактний перегляд файлів у зверненні

Ми прагнемо зробити інтерфейс ще зручнішим для використання, саме тому всі файли, записи, угоди відображені у вигляді іконок, а останні три документи виведені у швидкий перегляд. Це дає можливість побачити відразу всю доступну інформацію та вивчити питання глибше, не звертаючись до додаткових джерел. Усе, що вам для цього потрібно — натиснути на кнопку “Показати більше”.

Чорний список

Віднині можна додати номер, з якого надходять нецільові звернення до чорного списку. Його можна у будь-який момент відновити, якщо ви по тій чи іншій причині вирішили змінити свою думку. Фактично, це — рішення для фільтрації спаму. Функція допоможе зменшити кількість нецільових звернень та зекономити час на їх обробку.

Карантин номерів

Для уникнення переадресації звернень від попереднього замовника було створено карантин номерів. Таким чином, після використання номер потраплятиме у “карантин”, тобто буде замороженим протягом певного періоду часу. Зазвичай, це строк від 2-х тижнів, але ви отримаєте його тільки тоді, коли наші менеджери будуть впевнені у тому, що він “чистий”.

UTM-мітки для вимірювання ефективності реклами

Тепер можна скористатися UTM-міткою для того, щоб виміряти результати своєї реклами. Необхідно лише прив’язати її до виділеного номеру телефона для ідентифікації в Call Tracking. Результати відображатимуться у вашому особистому кабінеті. Заходьте, переглядайте, скачуйте!

Розширення аналітичних можливостей для формування звітів

Корисно для: керівників відділу маркетингу та продажів

Аналітика звернень

У розділі “Інфографіка” з’явилася функція створення аналітичного звіту у форматі візуалізації, яка відображає кількість звернень та завершених угод за вибраний період часу. Документ можна також перевести у необхідний вам формат та завантажити.

Нові фільтри пошуку

Ми спростили налаштування фільтрів. Кожен запис у CRM-системі можна відфільтрувати за набором створених та збережених вами запитів. У першій вкладці ми обираємо значення (дата, етап, статус угоди тощо), у другій — налаштовуємо кожне з них. Можна налаштувати окремо фільтри як для певної групи осіб — компанії, відділу і т.д., так і для себе особисто.



AdSaver LMS автоматизує ваш робочий процес. Представлені нами оновлення покликані покращити досвід взаємодії та отримати більш якісні результати у ході роботи з CRM-системою. Стежте за подальшими оновленнями та відкривайте для себе нові перспективи швидкої обробки та закриття угод.

Якщо у вас виникли запитання чи ви бачите, що можна покращити у нашій роботі, заповніть, будь ласка, анкету за посиланням.

Якщо ця стаття була вам корисна, будь ласка, поділіться нею.